sâmbătă, 9 decembrie 2017

Gackt blog – 19 aprilie 2017

Sosind în siguranță în Beijing

M-am trezit la 8 astăzi.
Eram somnoros, dar m-am pregătit repede.

După ce mi-am terminat munca, a trebuit imediat
Să mă îndrept spre Beijing.

Din cauză că am fost invitat de China
Să particip la turneul de poker APL China
Ca membru al echipei de competiție japoneze.

Sunt bucuros că sunt recunoscut
În această manieră din diverse părți.

De data aceasta, am aceeptat bucuros invitația de a participa ca jucător reprezentativ.



După ce mi-am terminat antrenamentul, corpul meu era fierbinte.
Și voiam să-mi schimb hainele, dar
Nu prea mă puteam decide ce să port...

În cele din urmă,
Am rămas fără timp și am mers cu asta.


Astăzi,
Am mers să văd câteva proprietăți
Pentru că trebuie să ne mutăm din biroul în care suntem prea mulți.

Am plănuit să văd în jur de 8 proprietăți până ce
Trebuia să plec din țară, dar mă întreb dacă voi ajunge la timp la avion.



Printre proprietățile de data aceasta, au fost câteva cu o atmosferă destul de bună.
Dacă m-aș mai fi uitat în jur mai mult, am sentimentul că aș fi găsit pe ceea care îmi place.



Am fost absorbit de proprietăți,
Și într-o clipită, deja era trecut de timpul de îmbarcare.
Chiar dacă m-aș fi grăbit spre aeroport,
Voi ajunge în jur de 40 de minute înainte de timpul de plecare...

Nu am mai sosit niciodată așa de târziu la un aeroport înainte, așadar
În acest punct, deja începusem să lucrez la a-mi transfera zborul la următorul.

Câdn am sosit la ghișeu pentru îmbarcare, era cu 35 de minute înainte de plecare.

Oricum, cu nimic de pierdut, am încercat să mă înregistrez.
Desigur, în mod normal, mi se va spune cu siguranță că este imposibil, dar...

”OK! Grăbește-te!”
A fost ceea ce mi-au spus cu un zâmbet. Asta m-a surpins cel mai mult.

”Eh? Pot merge? Serios??”

Am început să alerg prin aeroport.
Chiar dacă am crezut că este destul de imposibil
Să ajung la timp la poartă după ce trec prin toată securitatea
Și verificări, pentru că cam urmează un anumit ritm până la urmă,
Am decis să fug oricum și să încerc să ajung.

Am fost norocos și am trecut de imigrări în cel mai rapid timp.
Și referitor și la securitate,
În ciuda faptului că a fost o seară excepțional de aglomerată,
Am trecut fără a îmi lua prea mult timp.

Atunci,
Cumva am reușit să alerg tot drumul și să ajung la poarta de îmbarcare.

Nici un pasager în jur...
M-am gândit, s-a închis poarta?, dar
Un staff de la aeroport care era acolo a spus cu un zâmbet,

”În sigu~ranță!”

”Nu este asta prea vesel!!”
M-am gândit, dar
Nu era timp de a mai spune ceva așa că m-am urcat direct în avion..

Apoi, avionul a decolat ușor.


Mm,
Nu am mai întârziat niciodată așa de mult înainte.
Deși într-adevăr am ajuns la timp...
E atât de obositor psihic, că sunt obosit.

Cum era de așteptat,
Ar trebui să merg la aeroport cu timp de pierdut.
Asta nu este bine pentru inimă.

Este nevoie de odihnă indiferent de ce este.
Încă o dată, am învățat o lecție de viață.

Am citit o carte, și într-o clipită,
Am început să văd orașul Beijing.


Și,
Am pus piciorul în Beijing pentru prima dată după 10 ani.

Să pășesc în aeroportul din Beijing după atâta timp, s-a schimbat mult,
Și a devenit mai degrabă frumos.
Este într-adevăr diferit de vechea mea impresie.


Spațiile au devenit de asemena mai largi.
Se pare că nu pot ajunge la zona de bagaje.

Atunci,
Fără incidente, m-am întâlnit cu Takumi și restul care au venit să mă ia.
În ambele mâini, aveau o bucată de hârtie pe care scria ”Nii-san”...

”Hey, nu vă mai opriți din a face astfel de lucruri jenante?”

Am spus, și apoi am mers direct la un ceai.
După ce am băut mult ceai,
Ne-am îndreptat spre hotel.

În ciuda faptului că era trecut de miezul nopții,
Autostrada era puțin aglomerată.


Drumurile au devenit destul de plăcute, dar
Din păcate, sunt pur și simplu prea multe mașini
Care conduc cu neatenție pe marginea drumului.


Mă deranjează, cât de proaste le sunt manierele.
Nivelul de maniere reflectă nivelul țării,
Și la fel mă gândesc și la Japonia.


Indiferent dacă sunt persoane care te văd sau nu,
Manierele sunt ceea ce tu crezi, și sunt jurăminte pe care le ții pe baza moralurilor tale.
Am relfectat furios la ceea ce s-a întâmplat
Când am întârziat astăzi la aeroport...
Regretabil, regretabil, este pur și simplu regretabil...au fost cuvintele ce mi-au umplut mintea.

Chiar și așa...
Nu este doar una sau două mașini,
Sunt atât de multe mașini aici care conduc la viteze mari
De parcă ar fi doar o altă bandă.

”Presupun că așa este acest fel de loc...”
Am oftat.

Am sosit la hotel
Și maestrul Igu Igu, care era aici în Beijing pentru o altă întâlnire,
A venit în camera mea să se relaxeze.

Apoi, până la ora 5 dimineața,
Am vorbit despre viitorul poker-ului în Japonia.
După ce toată lumea s-a întors în camera sa, am privit afară de pe fereastră, și deja se lumina.


În timp ce îmi construiam imaginea turneului de mâine în starea mea extrem de somnoroasă,
Mă voi duce să dorm astfel...
Noapte bună.

Mâine,
Voi da tot ce am mai bun să pot oferi rezultate bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!