miercuri, 6 decembrie 2017

Gackt blog – 15 aprilie 2017

Am dormit mult prea mult

Astăzi, dintr-un anumit motiv, am dormit mult prea mult.
M-am trezit înainte de seară.
A trecut ceva timp de când am fost trezit de vocea țipătoare a surorii mele mai mari.

”Gaku! E deja ora 3! Nu ești bine?”

Am sărit și m-am uitat la telefonul meu.
Chiar era în jur de 3 după amează.
Mă durea capul îngrozitor.
Cu siguranță din cauză că am dormit prea mult.

Ocazional, sunt astfel de momente când nu mă pot trezi deloc,
De parcă bateriile mele au fost scoase.
Sincer,
Încă habar nu am de stilul meu de somn.
În mod normal, dorm 3 ore dar sunt zile când brusc o ia razna.

Asta a fost în trecut, dar
A fost o dată când am fost cu adevărat surprins
Că nu m-am putut trezi deloc,
Și până ce m-am trezit, era deja seara următoarei zile.

Dacă stau să mă gândesc,
Îmi amintesc și de o perioadă în care nu am putut dormi deloc timp de o săptămână.
Amintirea care a rămas cu mine pentru prima dată când nu am putut dormi
A fost când aveam 6 ani.
Pe atunci, fără a dormi deloc timp de o săptămână,
Am simțit oroarea de cât de lungă părea noaptea să fie.

Să dormi prea mult sau să nu poți dormi deloc, amândouă sunt înfricoșătoare.

Imediat mi-am făcut antrenamentul
Și când m-am dus în anticameră, toată lumea m-a întrebat cu îngrijorare.

”Ești bine?”

Mi-am băut sucul de legume în timp ce o țineam pe Angie.


”Da, sunt bine...”

Am spus, privind la staff-ul meu.
Presupun că staff-ul meu ar putea crede că este de nesuportat
Să fie la mila acestui ritm care nu poate fi înțeles.


Imediat,
Astăzi, trebuie să fac toată înregistrarea
Care a rămas de ieri.


Ei bine,
Sunt norocos că per total, munca
A progresat mai bine decât mă așteptam.
Și progresul de astăzi a mers bine, și până ce a apus soarele,
Am terminat și partea de muncă de astăzi.


Toată lumea s-a pregătit repede să iasă în oraș.
Astăzi, vom merge la un restaurant mexican,
Numit ”Las Carretas”, să ne întâlnim cu membrii echipajului Air Asia.


Din moment ce și ei au un zbor,
Presupun că vor întârzia mai mult sau mai puțin.



Cumva, în timp ce am fost așezați în zona de terasă de afară,
Am savurat o băutură și am lăsat un oft.
Chiar și așa, înregistrarea în engleză este dificilă.
Chiar dacă în japoneză durează ceva timp deja,
Trebuie să fiu și mai atent cu engleza.

Când toată lumea s-a adunat, am început să mâncăm relaxați
Și am comandat ceea ce ar fi fost cam mult pentru noi.


În cele din urmă,
Am reușit să terminăm totul, dar era în jur de ora 23:00.
Și în timp ce ne decideam dacă ar trebui să mergem direct acasă de acolo,
Ne-am decis să mergem la un bar.

Dintr-un anumit motiv, în ciuda faptului că Baru este cu mine de atâta timp,
El nu a fost niciodată în acest loc, nici măcar o dată, așadar
Am decis să mergem la un bar care îmi place ”MARINI 57”.



Pot bea alcool relaxat la acest bar.
Este de asemenea bogat și în vin.
Și atmosfera din interior este întunecată, și are multe țigări.


Pentru că este localizat chiar lângă Turnurile Gemene,
Peisajul de noapte este frumos, și atmosfera este grozavă.


Cei care vin aici pentru prima dată cu siguranță vor face poze pentru ei,
Și cumva, priveliștea cu ei făcând poze la Turnurile Gemene este amuzantă.
Privint în jos, nici peisajul de noapte de aici nu este rău.


Henmi a stat pe canapea și a încercat să arate grozav, dar
Indiferent de cum mă uit la el, nu pot vedea decât că arată ca un cadavru.


În cele din urmă,
Până când să realizăm, am stat acolo până la închidere,
Și toată lumea era destul de amețită.

În mod normal, aș merge acasă și aș dormi, dar
Când am ajuns acasă, am exersat poker-ul și
Se poate spune că este o parte serioasă de a mea.

Din cauza asta,
Cred că voi continua cu siguranță astfel până dimineață
Chiar dacă amețesc.

În regulă.
Toată lumea, mergeți și dormiți mai întâi.
Noapte bună.

Până mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!