sâmbătă, 23 decembrie 2017

Gackt blog – 20 aprilie 2017

Regretabil, locul al doilea în competiția pe echipe în turnamentul de poker din Beijing China

Astăzi este ziua APL ”Asian Poker League”,
Ce se ține în Beijing, China.

Ca parte din echipa Japoniei,
Echipa Japoniei a fost invitată în Beijing pentru acest turneu
Așadar am venit aici doar pentru o zi.


Desigur,
Nu sunt aici doar pentru a participa,
Nu este nici un motiv să mă inviți cu un scop
Decât dacă ofer un rezultat decent.

Faptul că rezultatele mele au fost recunoscute puțin câte puțin, unul câte unul,
De cei din jurul meu mă face fericit.

După ce mi-am făcut antrenamentul, m-am pregătit.
Cu meciul pentru echipă începând la noapte, nu este timp deloc pentru cină.


Am luat mai întâi prânzul cu toată lumea,
Și apoi am jucat competitiv până ce a venit noaptea.

Se spune că restaurantul chinezesc din Four Seasons
Era un restaurant ce servește un dim sum delicios, așa că acolo am mers.



În timp ce noi trei mâncam relaxați,
Am discutat despre competiția echipei din această seară.



În competiția pe echipe, jocul progresează cu fiecare echipă
Având propriile reguli și propriile semne unice pe care le-au ales.

De exemplu,
Când o persoană din echipă are jetoanele reduse drastic,
Aceea persoană va face un semn coechipierilor,
Și unul dintre coechipieri va pune un ”all-in” către ei,
Dând jetoanele lor în mod deliberat către cealaltă persoană.

Cu trei persoane într-o echipă,
Echipa va pierde chiar dacă o singură persoană are enorm de multe jetoane,
În timp ce ceilalți doi jucători din echipă sunt eliminați.

Nu poți concura împotriva coechipierilor tău sau să țintești să-i elimini.
Poți doar să joci ”prinde mingea” cu jetoanele.


În timp ce luam masa și vorbeam despre aceste lucruri în detaliu,
Am confirmat iar și iar lucrurile care nu pot merge prost în turneu.

Apoi,
După ce am terminat masa, Takumi, și colegul nostru numit Buddha,
S-au dus la alte întâlniri.

Cât despre mine,
Am savurat ceai în cafenea până ce era timpul să plec,
Și am terminat munca ce a rămas.


Și câteva ore mai târziu,
Era în sfârșit timpul să intrăm în competiție.

De data aceasta, sunt peste 1000 de persoane care participă
În evenimentul principal APL.
Nu te-ai putea aștepta la mai puțin de la China!
Numărul de oameni adunați aici este impresionant!!


Am venit cu toți aici doar pentru a primi un trofeu.
Mă întreb cât de departe putem merge.
Jucătorii chinezi faimoși cu siguranță
Sunt adunați în echipe puternice din țările asiatice, așadar
Chiar mă întreb cât de departe putem merge.

Atât Takumi cât și eu nu avem experiență în competițiile de echipă,
Dar bazându-ne pe instinct, nu cred că este atât de dificil.

În timp ce am zdrobit ușor echipele din alte țări,
Am reușit să supraviețuim rundei preliminare.

La masa unde Koreea, China și Japonia au fost puse împreună,
Echipa din China continua să atace grav.


S-ar putea să fie caracterul persoanelor de aici,
Dar puterea lor de atac este impresivă.

Totuși,
În timp ce am evitat situațiile periculoase,
Chinezii și koreenii au pierdut câte un membru fiecare,
Și noi suntem într-o poziție favorabilă.

Takumi a mers mai departe cu o jucătoare din echipa Chinei.
Takumi a pus toate jetoanele împotriva jucătoarei.
Jucătoarea era în dubii, și a mers în cele din urmă mai departe.

Când cărțile au fost date pe față.
Takumi avea un as și popă de romb.
Desigur, cum era de așteptat, era o mână bună.

Când cărțile ei au fost date pe față, ea avea un 7 și un 9 de treflă,
Și a făcut o mișcare de necrezut.
Desigur,
Din moment ce Takumi are puține jetoane,
Înseamnă că riscul său este încă excepțional de mare cu aceea mișcare.

Totuși,
Când s-au întors celelalte cărți, erau 7, 7 și 9,
Ducându-l brusc într-o situație unde oponentul său a făcut un full house.

În cele din urmă,
Takumi a fost învins, și fiecare țară a rămas cu câte 2 jucători în joc.
Luând decizia de a ținti echipa chineză,
Când oponentul a cerut o mărire,
Am mers mai departe cu un 4 și 6 de inimă.


Pe masă brusc erau 2 cărți de inimă
Și eu am obținut culoare.
Totuși, barca avea 2 ași.
Dacă încercam să merg împotriva lor,
Era o șansă mărișoară ca un as să mai apară.

Au cerut.
Am mers mai departe.

Apoi o popă de altă culoare a apărut.

Culoarea mea rămâne.
Oponentul merge fără a paria.
Și eu la fel.

Și apoi, ultima carte ce a apărut era o carte de inimă.
Mâna mea de culoare este completă.

Oponentul meu merge fără să parieze.
Eu pariez cam o treime din pariu, 20.000 de puncte.
Oponentul meu cere până la 60.000.

În acest punct, este riscul ca ei să aibă full house.
Dar nu am de ales decât să merg mai departe.
Am pariat tot.

Oponentul și-a arătat cărțile, și avea 3 ași.
Am câștigat destul de multe jetoane de la ei,
Și astfel, echipa A din China a fost înfrântă.

Atunci,
Și echipa koreeană rămasă, a fost din noi înfrântă frumos cu o culoare.

De acolo,
Am zdrobit impresionant celelalte echipe una câte una,
Și cumva, cu puterea noastră spectaculară și copleșitoare,
Am reușit să ajungem în finale.

Însă, numărul de jetoane de la celelalte echipe din finale
Erau cu mult mai mare decât al echipei noastre.

În finalele de trei echipe,
Sunt două echipe din China și echipa noastră din Japonia,
Și noi trei ne vom lupta împotriva fiecăruia.

Finalele au început la ora 3 noaptea.
Sincer, oboseala mea era la limită.

Un meci minunat, demn de masa finală,
S-a desfășurat aici.

Am pierdut totul într-o bătălie.

Sincer,
Nu am putut citi deloc mâna oponentului.
O asemenea bătălie interesantă se întâmplă rareori.

De aici încolo, cuvinte tehnice vor fi folosite
Așadar, doar cei care știu poker vor înțelege, dar
Pentru cei care înțeleg, vă rog să-l vizualizați, pentru că este un meci interesant.

Poziția mea era în BT (dealer button).
Am privit în jur.
HJ (hijack position) a cerut 8.000.
Eu, în BT, aveam un 8 așa că am mers mai departe.
Apoi, în mod neașteptat, SB a cerut.
O remărire de 23.000 de puncte.

După intuiția mea, avea ceva mai mare de JJ sau o mână de AK.

Cealaltă persoană părea încurcată, și a decis în ultimul moment să renunțe.
Am mers mai departe să văd ce este pe masă.


Dacă vorbim de bani, este destul de mare, dar
Probabilitatea ca oponentul meu să aibă un AK nu este nici ea mică.
Este cam 25% șansă de această mână.
Dar dacă sunt cărți mari pe masă,
Atunci lupta devine interesantă.

În acest moment, presupunerea mea era că
Oponentul meu fie are ceva mai mare decât JJ sau un AK.
Ei bine, asta este ceea ce am simțit.

Primele trei cărți de pe masă au fost întoarse.
2, 8, 9 de diferite culori.
Nici o culoare.
Chiar și cu o chintă, este dificil să mă gândesc dacă oponentul meu are un 10 sau valet.
Oponentul merge fără a paria.
Eu am o pereche de 8.
Pariez 10.000.
Și oponentul meu ridică la 30.000.

Am pariat imediat tot.
Oponentul meu a mers mai departe fără ezitare.

Am simțit că dacă oponentul mu ar fi mers mai departe,
Dacă ar fi mers mai departe cu o altă pereche,
Cred că ar fi fost mai bine dacă și el s-ar fi îngrijorat mai mult.

Am arătat cărțile și cu perechea mea de 8,
Echipa Japoniei a devenit agitată.

Apoi, echipa oponentului și-a arătat cărțile.
În mod neașteptat, ei aveau o pereche de 9.

Un asemenea lucru se poate chiar întâmpla...m-am gândit.
Este o situație unde nu pot face nimic și sunt la mila cărților.

De la mărirea pariului a oponentului meu, nu am putut citi clar mâna lor așadar,
În cele din urmă, am fost înlăturat și echipa G Japonia
A rămas cu 2 oameni în bătălie.

După asta, cu o avansare stabilă a celor doi,
Au rămas parte din ultimii 4 jucători, dar
Dintr-un anumit motiv, cu cât creștea mai mult numărul de jetoane ale lui Takumi,
Cu atât mai mult oponentul lucra să oprească schimbul de jetoane între membrii echipei noastre,
Și în cele din urmă, a obținut o chintă și am pierdut.

Am fost atât de aproape de locul întâi.


Și nu a mai contat că numărul total al nostru de jetoane era mai mare.
Prin tactici subtile în competiția de echipe,
Takumi a fost înfrânt și am pierdut.

Sunt copleșit de oboseală.

Până când am terminat, era în jur de 5 dimineața.
Oboseala mă lovea în valuri.

Bucuria de a ajunge pe locul doi a fost foarte mult umbrită
De dezamăgirea de a pierde când scopul nostru era chiar în fața noastră.

Poker-ul este profund.
De aceea este amuzant.
Și sunt enorm de dezamăgit.

Am vrut să câștig comfortabil, apoi să dorm profund, dar
În seara aceasta...nu, este deja dimineață...
Se pare că nu pot dormi până la zborul meu, care este în câteva ore.

Acesta este poker-ul.

Este un munte de lecții de învățat în viață.
Și astăzi, de asemenea, în timp ce învăț aceste lecții, se pare că
Cu siguranță nu pot dormi de dezamăgire.

La naiba...

Și mai era doar un singur pas.
Doar un pas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!