miercuri, 27 decembrie 2017

Gackt blog – 24 aprilie 2017

Cel mai bun timp în Okinawa

M-am trezit după 2 ore de somn.
Ieri, în timp de o oră, am terminat în jur de 10 sticle de tequila cu prietenii mei,
Și de acolo, nu îmi mai pot aminti
Cât de multe sticle am golit până la 5 dimineața.
Un miros deosebit de tequila se simțea în magazin,
Și era atât de puternic încât m-am întrebat dacă locul putea lua foc.

Sincer,
La sfârșit, toată lumea a devenit ciudată și a fost zdrobită.
Și eu eram cam terminat, dar
Am întâmpinat dimineața într-o stare bună, poate din cauza somnului liniștit pe care l-am avut.


După ce m-am pregătit de dimineață, am băut un ceai și apoi am plecat.
Din moment ce nu aveam timp, am oprit mașina la marginea unui drum,
Și am băut ceaiul în timp ce priveam la mașinile care treceau.


Când ne-am apropiat de locația evenimentului pentru festivalul de film,
Locul era inundat de oameni, până în punctul în care era dificil.
Din cauză că era extrem de aglomerat cu oameni, mașina nu putea intra.


Am sosit în cele din urmă.
După ce am salutat persoanele pe care nu le-am întâlnit de mult timp în zona de așteptare,
M-am dus în curând să merg pe covorul roșu.
Probabil din cauză că este și sezonul excursiilor școlare,
Uniformele școlare mi-au captivat privirea de multe ori.


De data aceasta,
Este pentru prima dată când particip la festivalul internațional de film din Okinawa, așadar
Am fost surprins că era cu mult mai captivant decât mă așteptam.

M-am gândit, și cred că doar în Los Angeles
Printre alte țări, pot festivalele de film să fie așa de mari.

Surprinzător, festivalele de film din alte părți ale lumi
Pot fi doar mari ca dimensiune, dar nu neapărat la fel de captivante.


Acest festival internațional de film din Okinawa a blocat Kokusaidori
Și până și turiști se adunau să vadă această zonă,
Deși posibil să fi fost din cauză că nu puteau traversa.

Ca eveniment major al orașului,
Probabil că este considerat a fi destul de excitant pentru un festival.


Din spate, din ce în ce mai mulți actori de la alte filme au sosit
Și până și covorul roșu mi-a luat ceva timp să-l parcurg până la urmă pentru că a devenit aglomerat.



Până și sesiunea de întrebări cu staff-ul TV și media
Mi-a dat impresia că o făceau repede.

Am urcat pe scenă,
Am făcut o ultimă poză, apoi s-au calmat pentru un moment.


După asta,
M-am mutat pentru a apărea pentru un program, și am avut un interviu.
Franța, Germania,
Indonezia, China, Taiwan, Malaezia,
Multe media străine erau adunate acolo.


Am avut până și o sesiune de întrebări cu un amestec de limbi.
Programul meu încărcat a continuat.


Apoi,
M-am mutat iar și am terminat cu salutarea de pe scenă finală,
Și în cele din urmă, această vijelie lungă de o zi s-a terminat.


”Ah....s-a terminat!!!”
Și apoi mi-am grăbit să mă pregătesc.
Nu voi ajunge pentru apus.

M-am mutat imediat,
M-am dus la restaurantil care îmi place, și apoi am privit și meditat în timp ce apunea soarele.


”Am ajuns la apus...”

M-am gândit,
Și am privit apusul frumos în timp ce beam.
Iubesc acest timp luxos.
Acest timp din Okinawa este cel mai bun până la urmă.
Îmi vindecă oboseala.

Contrar programului meu de zi haotic,
De acum încolo, o noapte lungă începe.
Și juniorii mei, care s-a întâmplat să vină în Okinawa,
M-au contactat, și numărul de oameni din jurul meu a crescut ușor ușor.

”Oricum, în seara aceasta, să bem relaxat...”

Am pierdut noțiunea timpului în timp ce petreceam timpul cu prieteni mei,
Și într-o clipită, era timpul ca să se închidă.
Am privit în jur și nu mai era nimeni.

De aici încolo,
Noaptea va continua mai departe în Okinawa.


Ei atunci,
Oricum, voi bea relaxat astăzi.
Într-un fel care este diferit de ieri.

Trebuie să fiu atent.
Chiar și așa, nopțile în Okinawa sunt grozave.

Ei bine, am plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!