marți, 23 iunie 2015

Eneru blog – 4 - 7 iulie 2007

După ce Gackt l-a luat pe Eneru, acesta a dorit să ni-l prezinte pe noul membru al familiei. (Belle încă trăia și de asemenea, încă era și Mei.) S-a creat o secțiune în zona doar pentru membrii ai site-ului numită ”Jurnalul feudal al lui Eneru” și aici Gackt  Eneru a păstrau un jurnal a ceea ce se întâmpla acasă (și câteva excursii). Postările au fost scurte și postate în fiecare zi. Jurnalul a ținut din iulie 2007 până în decembrie 2007. (Din păcate, eu nu am chiar toate postările.)
Când site-ul a suferit câteva modificări, secțiunea Eneru a fost mutată într-un colț întunecat al bibliotecii, și deși există un link, dă eroare. Nu se știe sigur dacă secțiunea va mai putea fi accesată, și din moment ce a trecut atât timp, voi traduce și posta ceea ce s-a scris.
Primesc KiAi, ofer KiAi.
               
Mulțumiri lui Uranus sama de pe LiveJournal pentru acest material. Din păcate, contul ei nu mai este activ.

4 iulie 2007

Salutări!


Sunt cunoscut ca Eneru cel Privat.
Am ajuns să locuiesc în acest conac din iunie, și să am grijă de Lordul meu este slujba mea.
Vă voi prezenta toți stăpânii acestui conac.
Primul este Lordul meu! Numele său este Majestatea Sa Autoritate a Zeului Gakuto sama.
Lordul meu este foarte îngăduitor, dar când este într-o stare proastă, este foarte înfricoșător!
Următoarea este Doamna casei! Numele ei este Belle Constantine Chappisama.
Dar pentru că este prea lung, am să-i spun ”Belle-sama”. Este cam enervant, de fapt.
Trecând mai departe, Doamna în așteptare! Numele ei este Mei-sama.
Este răutăcioasă (-_-) Întotdeauna se ia de mine.
Și astfel s-a schimbat viața mea. Și toți oamenii fac o diferență. (^^)
Apropo, astăzi este ziua Lordului meu! Astăzi, țara va sărbători!!
Lordul meu~!! La mulți ani!

5 iulie 2007

Profil


Data nașterii: 11 iulie 2006
Sex: masculin
Rasă: Chihuahua cu blana lungă
Hobbiuri: Să navighez pe internet, benzile desenate, filmele, muzica...
Ocupație: Armată privată
Planuri de viitor: Să-mi înving dușmani! Să devin conducătorul lor! Și apoi să unific întreaga țară
De fapt, privesc și așteptesc cu vigilență pentru o oportunitate să lovesc...(a coup!)
Când mă strigă Lordul meu: Ene
Metodă de bătălie/Tehnică de a câștiga? De-a v-ați ascunselea
Rival: Acel chihuahua din reclame care îi place să creadă că este atât de grozav!

6 iulie 2007

Prima plimbare a lui Eneru prin Conac


Aceasta este canapeaua mea preferată.
Este atât de frumoasă și confortabilă.
Deși...în ultimul timp, nu l-am mai văzut pe Lordul meu.
Mă întreb unde s-a dus?
...poate dacă nu se mai întoarce niciodată, acesta ar putea fi conacul MEU!...(○><)Ü>

7 iulie 2007

Eneru se plimbă prin Conac partea II


Sunt în dormitorul Lordului meu.
Se pare că nici astăzi nu va fi acasă...
Dacă Lordul meu ar fi fost aici, ar fi făcut patul să fie cald și plăcut.
Dar chiar dacă el nu e aici, patul e atât de...confortabil...zzz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!