miercuri, 24 iunie 2015

Eneru blog - 28 - 31 iulie 2007

28 iulie 2007

Un premiu de la Lordul meu


Lordul meu a spus că îmi va da o îmbrăcăminte ca premiu.
Din cauză că sunt persoana sa cea mai preferată.
Am ales acest set de jachetă-pantaloni/tunică.
Din cauză că aparține Lordului meu, sunt puțin prea mari...
Mâinile mele și picioarele nu prea ajung la pământ.
Doar dacă aș mai crește puțin...atunci le-aș putea purta.

29 iulie 2007

Sabia Legendară


Aici sunt săbiile Lordului meu ce decorează conacul.
Legenda spune că această sabie este folosită în lupta împotriva armatelor uriașe.
Și eu îmi perfecționez abilitățile de luptă pentru a putea servi
Ca mâna dreaptă a Lordului meu!!!!! ()

30 iulie 2007

La țintă


Aparent acesta este un instrument de tortură numit ”La țintă”. (scris ”daaatsu” - șarpe rău ce împinge)
Lordul meu folosește asta ca mecanism de tortură pe femeile frumoase.
În fiecare noapte...(glumă pe baza kanji-ului ”daaatsu”)
Hey, și eu vreau lucruri de tortură ---!!
Dar chiar nu pot ajunge așa de departe~~!!
Ce trebuie să fac pentru
A putea arunca asemeni Lordului meu?? (o_o)?

31 iulie 2007

Soldatul gigant


Acesta este craniul unui războinic gigant pe care
Lordul meu l-a înfrânt acum mult timp.
Ca trofeu splendid, decorează conacul.
Voi deveni puternic și nu voi renunța niciodată asemeni Lordului meu.
Și voi aduce și eu un trofeu!! (o`・ω´o)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!