marți, 23 iunie 2015

Eneru blog - 8 - 11 iulie 2007

8 iulie 2007

O scrisoare de la Lordul meu!


Nu am mai avut vești de la el de ceva timp, dar o scrisoare de la Lordul meu a sosit!
A fost peste tot prin Europa, dar se pare că e într-o țară numită ”Cehia”. (scris ”chieko” – schița unui tigru pe pământ.)
Să aflu de el m-a mai liniștit.
Ce ar trebui să fac acum?
Apropo, unde ESTE ”Cehia”?...\( ○_○)/

9 iulie 2007

Eneru se plimbă prin Conac partea III


O cantitate mare de vin este păstrată în crama conacului.
Mult din el este din Vest.
Din moment ce mă amețesc ușor,
Să degustăm doar puțin vin, da? (––)

10 iulie 2007

Eneru se plimbă prin Conac partea IV


Holurile din acest conac sunt mereu întunecate și mohorâte.
Și Lordul meu nu e nici măcar aici ca să-l rog să aprindă lumina.
De ce nu-i place Lordului meu lumina, totuși?
De ce a topit toate lu~mânările?
Chiar e o enigmă…

11 iulie 2007

Inspecția lui Eneru asupra Conacului


Lordul meu este mereu absent și asta mă enervează.
Să ne asigurăm că totul este în ordine.
Va fi greu pentru că acest conac este atât de mare!
Va fi bine, nu~? Nici o problemă, nu~?
Încă sunt agitat…|||||/(=ω=○)\|||||

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!