miercuri, 24 iunie 2015

Eneru blog - 24 - 27 iulie 2007

24 iulie 2007

Lordul meu este...


Dormitorul Lordului meu este luminat cu această lumină întunecată.
Nu înțeleg...este întuneric sau lumină??
Nu îmi place această lumină întunecată (>_<)
Cel mai ciudat lucru este că, cu cât este mai întunecat,
Cu atât mai activ devine Lordul meu.
Lordul meu...chiar este el uman...!?

25 iulie 2007

În fântâna cu apă a conacului...


În acest conac este o fântână.
Nu este nici un pește în ea...
Dar dacă ar fi pești, ar fi atât de distractiv.
De ce nu au fost puși pești?
Știu! Să mergem să prindem câțiva pești aurii la festival
Și să-i eliberăm în acest iaz!!
Cu siguranță Lordul meu ar fi încântat să mă ajute să-i prind (^o^)

26 iulie 2007

Baia


Locul acesta este întunecat. Pun pariu că ceva se ascunde în această baie...
Este atât de în-întunecat...e atât de periculos aici...
În fiecare zi Lordul meu se relaxează în această baie.
Am să-l spăl pe spate!

27 iulie 2007

Cu sfială


Lordul meu este într-o stare foarte proastă astăzi
Și sunt prea speriat să mă apropii de el (>_<)
De ce este într-o stare atât de proastă?
În timp ce mă gândeam ”Îl doare stomacul?”
Îl aud pe Lordul meu strigându-mă pe nume ”ENE-!”
În...Înfricoșător (T_T)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!