miercuri, 24 iunie 2015

Eneru blog - 12 - 15 iulie 2007

12 iulie 2007

La mulți ani!!


Ieri a fost ziua mea de naștere!
Deja am un an!
Doamna Belle a sărbătorit cu mine.
Din moment ce nu mai sunt copil pot bea alcool!
Anul viitor voi sărbători cu tequila...
...(–_–;)
...bine, merge și laptele...
(Belle poartă un kimono și Eneru o hakama)

13 iulie 2007

Lordul meu se antrenează!!


În cealaltă zi, Lordul meu s-a întors în siguranță în regatul său.
Fie că s-a întors sau nu, totuși, are de gând să facă tracțiuni.
Atârnând de un deget, Lordul meu arată ca
Un gândac...
Îmi place acest Lord Gândac.

14 iulie 2007

Ceva special...



Lordul meu nu se simte bine de ieri.
În ciuda febrei sale, s-a tot uitat la ceva numit ”email” (scris ”meeru” – schița globului ocular)
De la persoane pe care el le numește ”Dears”. (scris ”deaju” – a întâlni copaci)
Lordul meu este atât de prețios.

15 iulie 2007

Preferatul Lordului meu


Am să încerc să vă spun câte ceva despre cineva pe care nu-l cunosc atât de bine.
Este unul dintre obiectele preferate ale Lordului meu, și
Cred că numele său este ”Aparatul de șpagat”.
Pare destul de ușor de folosit, doar pune pe cineva să stea în scaun și rotește mânerul.
Eventual persoana va țipa de fericire. Este un lucru bun. (∩°`∩)
…Mă bucur că picioarele mele sunt mici. (^_^;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!