miercuri, 24 iunie 2015

Eneru blog - 20 - 23 iulie 2007

20 iulie 2007

Colierul Lordului meu??


Ce este această ață ce atârnă atât de jos?
Lordul meu întotdeauna își înfășoară una dintre aceste ațe în jurul gâtului
Înainte de a ieși, dar pentru ce sunt aceste coliere?
Sunt atât de multe...
Poa...Poate Lordul meu are mania colierelor...

21 iulie 2007

Majestatea Sa Doamna în așteptare


Această aristocrată este Majestatea sa, Mei-sama, Doamna în așteptare.
Este foarte încruntată și privește lucrurile de sus din locuri înalte.
În timp ce încerci să te relaxezi, se va strecura în spatele tău în liniște
Și îți va da un pumn-pisică!!
Am încredere în Doamna casei (Belle), dar Majestatea Sa Doamna în așteptare
Are o privire ce te străpunge, în care nu pot avea încredere (T_T)

22 iulie 2007

Apă sfințită?


Sunt multe containere transparente în acest conac.
În aceste containere, cumva este păstrat parfumul Lordului meu.
Presupun că...înainte ca Lordul meu să plece la îndatoriile sale,
Se purifică cu o ceață din acest container.
Trebuie să aibă o putere uimitoare...

23 iulie 2007

Calul meu preferat ”Dyson”!! (scris ”daison” – cal de povară onorabil)


Numele calului meu preferat este ”Modelul Dyson”.
Nu poate fugi la fel de repede ca și calul Lordului meu, dar
Calul meu are o putere specială de aspirat.
Poate aspira orice cu mare ușurință.
Este cel mai preferat cal!
(Dayson este un brand pentru aspiratoare)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!