miercuri, 24 iunie 2015

Eneru blog - 16 - 19 iulie 2007

16 iulie 2007

Un Zeu al artelor militare!


Deși Lordul meu este un samurai, este și foarte bun la a cânta.
Cel mai grozav lucru la Lordul meu este că
Chiar și când este pe câmpul de bătălie, el continuă să cânte.
Și în timp ce cântă, el taie! taie! taie!! oamenii!!
Este un inamic de temut, dar este un prieten de încredere.
Cum am spus, un zeu al artelor militare!

17 iulie 2007 

Greșeala lui Eneru


Uite ce s-a întâmplat…
Eu…Eu nu pot ieși…
Încercam să împăturesc hainele, dar nu am fost atent și am căzut…
Cineva~!! Ajutor~!!!!!
Lordul meu~~~ (T_T)

18 iulie 2007

Eneru, Păzitorul Porții


Să păzesc conacul cât timp Lordul meu este plecat
Este de asemenea datoria mea!!
Indiferent de ce inamic vine aici, trebuie să păzesc acest loc!
”Câinele Infernului Cerberus” m-a numit el (așa cum și eu mă numesc)
Și mi-a încredințat acest loc mie... \(––)/

19 iulie 2007

Datoria lui Eneru de a păzi conacul


Sniff sniff! Am descoperit creaturi suspicioase în apropiere de scări!
Poate că este un spion-inamic!
Toată lumea, la arme~! la arme~!
... (;)!...Am uitat, eu sunt singur aici!!
La naiba~! Sunt doar eu, unul singur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!