vineri, 5 iunie 2015

Gackt blog - 5 iunie 2015

În Dubai (discuția 99 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Am știut că iubirea mea nu va ajunge la tine,dar… ♪♫ (Versuri din ”Todokanai”)

Beep…
Da, alo…
Oh, tu ești…
La…

Eh?
”Pari foarte obosit, ce s-a întâmplat?”
…întrebi…

Sunt obosit…
Ah, destul de obosit.
Călătoria de data asta a fost foarte obositoare.

Eh?
”Ai spus călătorie, deci unde ești acum?”
…întrebi…

Acum huh…
Chiar acum mă duc acasă din Dubai.
Sunt în aeroport în Dubai…
Sunt foarte obosit…de data asta.



Eh?
”De ce ești în Dubai?”
…întrebi…

E o poveste lungă…
Dar, nu pot spune nimic…

Eh?
”Nu te înțeleg deloc”
…spui…

Așa este…
Nu ai înțelege.
Hm…

De data asta sunt în Dubai
Pentru că am fost invitat să vin de către prințul din Dubai…

Eh?
”De ce te-a invitat??”
…întrebi…….

Ei bine,
Pentru că a fost o petrecere
Și mi-a rugat să particip.
Dar, chiar nu pot spune mai multe.
Serios…
Cât despre detalii
Este top secret…

Eh?
”Top secret, face să sune ca și cum ar fi un film”
…spui…

Exact…
Am fost sincer copleșit.
Lucruri pe care te aștepți să le vezi doar în filme se întâmplă
În viața reală…exact așa.
De aceea m-a lovit epuizarea asemeni unui tren.

Eh?
”Dacă e pe așa atunci vorbește despre ceea ce poți”
…spui…

Ce pot spune huh…
Până am mers la petrecerea prințului,
Am avut cam 2 zile așa că am rătăcit prin oraș
Și am făcut o grămadă de lucruri.

Așadar,
Prințul a observat,
Și i-am spus ce voiam să fac,
Sau orice mi-a plăcut să fac cât eram în Dubai…

Atunci,
I-am spus că…voiam să conduc o mașină cât sunt în Dubai,
Și doar ce i-am spus asta
A cumpărat un circuit de curse…


Eh?
”Nu înțeleg ce spui”
…spui…

Nu, de asemenea, așa cum era de așteptat, și eu
M-am gândit
”Ce e cu întinderea aia???” nu?
La jumătatea drumului am început să am un presentiment ciudat.

Așadar,
În timp ce mă îndreptam spre circuit
A cumpărat tot
Din circuit pentru mine.
Un număr enorm din staff
Mă serveau.


De exemplu.
Te strângi cu prietenii să cumperi un circuit,
Asta e ceva normal, nu?

Eh?
”Nu facem astfel de lucruri…”
…spui…

Ei bine, eu da!
Dar oricum,
Să cumperi un circuit doar pentru mine…
Te face să spui ”hey hey hey ceeeee!?” nu?


Eh?
”Deci, ai mers pe circuit cu o mașină?”
…întrebi…

Normal că da.
Doar din cauza mea
Tot staff-ul din circuit era în așteptare.
Cu siguranță nu pot spune
”Nu, mulțumesc, nu conduc…”, nu?

Dintr-un anumit motiv,
M-am gândit să fac o cursă scurtă în circuit…
Cam pe unde sunt stâlpurile,
Dacă nu reduci viteza la 80 km în acest colț o să te lovești,
Cât de repede pot merge pe acest drum drept…
Am primit o asemenea cursă.


Eh?
”Conduci atât de serios?”
…întrebi…

Ei bine,
Nu mă gândeam la asta inițial.
Cumva a ajuns să fie așa…
Complet evident pentru ceilalți, TAKUMI chiar s-a obișnuit.


Am auzit undeva
Cum că prințul știa că
Chiar îmi plac mașinile,
Și cam de asta s-a întâmplat.

Și mașina pe care m-au lăsat să o folosesc
Era pregătită complet pentru cursă.

Apoi,
Erau și șoferi profesioniști care așteptau,
Și mi-au spus că ar putea
Să facă un test de tură și să-mi arate mai întâi…


Eh?
”Test de tură? Ce e aia??”
…întrebi…

Cu alte cuvinte.
Dacă ieșeam imediat pe teren,
Nu aș fi știut nimic despre asta nu?
De aceea, mai întâi mergi cu un șofer
Și îl asculți ce îți explică.


Eh?
”Asta este normal?”
…întrebi…

Tocmai ți-am spus!
Este ceva la care nu te-ai gândit niciodată!


Nu am de ales decât să o fac corect, nu?
Oricum, celălalt tip e mult prea serios.
În timp ce conduceam,
Șoferul continua să spună

”Apasă mai mult pe accelerație!!!”
”Așteaptă mai mult până să faci mișcarea!!!”

Din moment ce continua să țipe așa
Nu am de ales decât să o fac așa cum trebuie, nu??


Eh?
”E destul de distractiv totuși…”
…spui…

Nu e distractiv deloc.

Am condus pentru o perioadă de timp.
A fost obositor…
Ei bine, a trecut ceva timp de când am condus serios, și de aceea.

Este rar
Ca să conduc serios într-un circuit.
Pe la jumătatea drumului,
M-am întrebat de multe ori
”Eh?? Ce tot fac?”…

Dar,
Aceste persoane fac circuitul de mai multe ori până ce îl fac bine. Nu?
Până când folosi accelerația la maxim
Și să facă toate mișcările corect la momentul perfect.



La sfârșit după ce am reușit cu toți să conducem bine,
A spus
”Bi~ne, să terminăm aici astăzi!”...
Hey hey, ești antrenor!!
Sună ca unul, nu?

Eh?
”E prea mult de citit despre asta”
...spui...

Știu.
De aceea, dacă încep să vorbesc mult
Știu că va începe să fie enervant mai târziu.


După cursa de circuit,
Ne-au spus unde am putea lua masa. Și am decis
Să mergem la Burji Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume, să mâncăm.

Eh?
”Am auzit de asta!”
...spui...

Ei bine, e o clădire faimoasă.
Este înspăimântător de înaltă,
Și chiar dacă am vrut să fac poze
Când priveam pe fereastră, nu puteam să o fac deloc.



Am primit indicații și am fost condus înăuntru dar,
Din cauză că a fost imediat după cursă,
Epuizarea m-a lovit asemeni unui val.
În timp ce mâncam, aproape că am adormit de vreo câteva ori.



În ciuda acestui fapt,
Voiam să văd peisajul de noapte.
Țara asta este destul de terifiantă...într-un fel.
Exact câte etaje am urcat...
Nu îmi amintesc deloc.
Din cauză că a trebuit să traversăm de câteva ori.
Numărul etajelor a devenit ciudat.


Poza pe care am făcut-o de pe acoperișul clădirii
Arăta atât de mult ca o poză făcută din aer că am râs.
Este exact ca aceleași poze pe care le fac
De pe cer când sosesc la aeroport.
După asta, m-am întors în camera mea și am dormit mult.
Deși nu era atât de târziu,
Presupun că eram foarte obosit...


M-am trezit în mijlocul nopții,
Și m-am dus pe terasa hotelului
Și am luat aer curat.

Cum era în jur de 4 dimineața
Mi-am dat seama că toate magazinele ar fi închise așa că,
De pe plajă,
Am ascultat muzica plăcută ce se auzea de pe mare.

Cât am făcut asta,
S-au ivit zorile.


În aceea zi m-am gândit să o petrec în ritmul meu.
Cred că m-am dus la antrenament de dimineață...în orice caz, pe neașteptate
Ritmul meu a fost dat peste cap de aceea cursă așa că,
Am ajuns să mă antrenez cam pentru 4 ore.

Eh?
”Unde te-ai antrenat?”
...întrebi...

În hotel.
Dar ști...și eu am fost surprins.
Sincer, până acum,
Nu am văzut niciodată o sală de gimnastică a unui hotel
Care să fie atât de bine echipată.


Să te temi de Dubai...asta este.

Îți poți imagina?
Cam cât de mare e,
Spațiul liber,
Ce fel de echipament au...

Toate depășesc așteptările.



Cu alte cuvinte,
Am vrut să-mi recapăt ritmul
Și m-am antrenat cu staff-ul meu.
Am dat tot ce am avut pentru o perioadă bună
Așadar mă durea tot corpul.




Eh?
”De unde ai întâlnit prințul?”
...întrebi...

Ne-am întâlnit...
Nu pot spune nimic despre asta...


Doar așa, continui să fiu surprins de tot felul de lucruri...

În timp ce eram adus,

Când am întrebat

”Unde mergem mai exact?”
Mi s-a spus că suntem deja pe pământul familiei regale...
E ca și cum, cât de mult este!!

Tot drumul,
Am condus pe un drum care avea același peisaj.
Era de departe enorm de mare.
Pot înțelege de ce dar durează mult prea mult timp...

Eh?
”Deci, ce fel de persoană este prințul?”
....întrebi...

Nu pot spune detaliat dar.
Un lucru pe care îl pot spune este că,
În toată viața mea
Nu am mai întâlnit pe nimeni care să aibă atât de multe abilități ca el...
Asta este tot ceea ce pot spune.

E cam cu 10 ani mai tânăr ca mine.
În ciuda faptului că este copleșitor de abil.
Chiar nu este un alt mod de a-l descrie decât ca fiind uimitor.

Asta este prima dată de când m-am născut
Să fiu atât de impresionat de o singură persoană.

Ca și cum...o persoană care chiar vrei să te conducă,
În ciuda faptului că nu m-am gândit niciodată la asta până acum.
Este prima dată când m-am gândit la asta.

Cred că calitățile sale personale trec de 1 trilion.
Rar vezi o astfel de persoană, nu?
Chiar și pentru o companie,
Calitățile personale să valoreze atât de mult, este șocant...

Să fii copleșit de orice și de tot
Înțelegi că durează ceva timp să pricepi, nu?

Nu îți pot spune despre conținut dar,
A devenit o experiență valoroasă pentru mine.

În timp ce mă îmbrățișa la sfârșit
Ceea ce mi-a spus m-a făcut să fiu fericit.

”GACKT, ești prietenul meu apropiat așa că
Oricând ești în Dubai
Spune-mi ce vrei să faci.”

A fost ceea ce a spus.
Erau cuvinte obișnuite dar,
Eram foarte fericit.

Eh?
”Deci, după asta ți-ai petrecut timpul fără incidente??”
...întrebi...

Ai putea spune asta dar...
În următoarea zi,
Însoțitorul meu m-a întrebat iar.

”GACKT, ce vrei să faci?”

Fără a mă gândi am spus

”Să conduc”

Și am răspuns astfel.
Nu mă gândeam la nimic.
După ce am realizat ceea ce am spus,

”Ah~~~~~~!!!!”

M-am gândit.
Din nou, iar am spus prea mult.

Cu asta,
După ceva timp, m-a strigat.
Prințul avea să mă lase să-i folosesc mașina.

Eram ușurat.






Parcat afară era un Bugatti Veyron
Și un Lamborghini Aventador.
A spus că o pot lua pentru o tură prin oraș....
Asta chiar m-a făcut fericit.
Din moment ce s-a chinuit atât, am condus prin Dubai.


Pentru că nu am mai condus niciodată un Bugatti,
Eram fericit~.
Interiorul era frumos,
Este o mașină la care te poți referi doar ca o bijuterie de condus.
În orice caz, orașul este frumos.
Drumurile sunt destul de bune,
Și este ușor de condus.




Eh?
”Deci, unde te-ai dus?”
...întrebi...

Pentru o perioadă,
Am mers prin oraș
Și m-am dus la un hotel.



Deși eram într-un hotel
Era acolo un acvariu incredibil.
Ce e cu asta...la asta m-am gândit. Totul era prea diferit.
Să fiu copleșit de orice și de tot
Iar și iar m-am gândit ”Au făcut asta!?”



Conform impresiei pe care o avem,
Pentru că Dubai este o țară ce produce petrol
Pot face astfel de lucruri! Nu?

De fapt, nu este așa.
În Dubai,
Aproape că nu mai este petrol.
În 1970, se pare că au epuizat toate resursele de petrol.

Cu asta,
Regele din Dubai
A vrut să dezvolte țara,
Cu alte cuvinde să facă cel mai bun oraș din lume!
Și așa au început tot felul de construcții a orașelor.

De aceea,
Toate clădirile și toate conținuturile lor sunt cele mai bune din lume.
Clădirile sunt astfel.
Chiar și calitatea orașului.

Cu alte cuvinte,
Nu este posibil să nu fii surprins.

Asta este semnificant...este ceva ce am continuat să spun.
Comparat cu aici, Japonia
Este mai mult ca o rață care stă.

Sunt multe lucruri
Pe care trebuie să le facem.
Înțelegi?

Eh?
”Nu cobori din avion încă?”
...întrebi...

Hey tu, asculți ce îți spun?
Uită.
Aterizez chiar acum.
Trebuie să închid în curând.


Ei, până data viitoare.
Dacă mă întorc în Japonia, te voi contacta.
Doar încă puțin până mă întorc în Japonia.
Probabil...pa.


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!