miercuri, 19 septembrie 2018

Gackt blog – 15 iunie 2017

Nu este nimeni destul de curajos să devină partenerul meu?

Pentru prima dată după mult timp, sunt în Hakone.
Am ajuns în Hakone noaptea trecută.
Era trecut de 2 dimineața când am am sosit.


Având o întâlnire cu Președintele Resorttrust dimineață devreme,
Am veni în Hakone Rikyu, care este condus de Resorttrust.
Cum puteam aranja asta doar în acest timp,
Întâlnirea mea cu Președintele Ito a început dimineață devreme.

Înainte de întâlnire, am făcut un antrenament ușor.
Am decis să o iau încet și să mă antrenez cum trebuie
După întâlnire.



Aceasta este prima dată când mă întâlnesc cu Președintele Ito, dar
Folosesc XIV Resorts al lui Resorttrusts
De acum 10 ani, așadar le știu destul de bine.
În special când fac snowboarding, mă duc deseori la Tateshina.

De când XIV Baycourt al lui Odaiba a fost construit,
Am început să trăiesc peste hotare puțin câte puțin,
Și în acești câțiva ani, i-am vizitat din ce în ce mai puțin.

În ciuda acestui lucru,
Cred că ne-a fost sortit să fim în discuție astfel.
Soarta este un lucru misterios.



Eram agitat și emoționat, întrebându-mă ce fel de discuție vom avea.
Întâlnindu-l pe Președintele Ito pentru prima dată, are o vârstă de peste 70 de ani, dar
Radiază un aer de demnitate.

3 ore au fost prea puține, dar am putut învăța multe
De la încă activul Președinte Ito în felul în care el gândește și perspectivele sale.

Sunt foarte recunoscător să pot
Vorbi cu un executiv de top astfel.

Ito-shi a spus asta.

”Tinerii din zilele moderne sunt atât de inocenți.
În zilele noastre, erau atât de multe lucruri pe care le voiam și le puteam face.
Pentru că era o eră în care le lipsea orice și totul.
Acum, avem totul.
De aceea,
Ei sunt chinuiți chiar și de simplu fapt de a trăi...”

Chiar și pentru mine,
Și eu cred că este așa, comparat cu trecutul,
Japonia din ziua de astăzi chiar este abundentă cu multe lucruri.

Cred că cei care fac parte din grupul meu de vârstă vor ști că
Era o varietate largă de lucruri plăcute în zilele când nu aveam destul.
Cu cât devine mai convenabil să obții lucrurile,
Cu atât mai dficil devine să satisfaci inima.



La sfârșitul interviului, am vorbit despre vinuri bune în timp ce savuram.
Și el are cunoștințe multe despre vin.
Priveliștea cu el înclinând paharul de vin și învârtind vinul este asemeni artei.
Și eu am să mă dedic să devin un adult asemeni lui...

După interviu, în timp ce mă întorceam în camera mea
Makeup artistul Tecchan a spus asta.

”Niisan, îți cauți partener? Și tu te căsătorești?”

Ce tot spune!!!
Ce și de unde a venit asta??
Este vorba despre mine care caută partener pentru un joc numit Fight League!

Mixi va ”lansa” o nouă aplicație pentru smartphone ”Fight League TM”
În Japonia, Koreea, Taiwan, Hong Kong și Canada.
Evenimentul de lansare se va ține pe 22 iunie (joi).

Oricum,
Esre un partener care este plin cu KiAi???

”Voi deveni partenerul lui GACKT!!!”

Aștept apelul vostru plin de KiAi!!


Clipurile ”#PartnerRecruitment” în care am jucat au fost lansate.
Aruncați o privire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!