miercuri, 19 septembrie 2018

Gackt blog – 16 iunie 2017

La călărit pentru prima dată dupa mult timp, apoi Festivalul Gakuen

M-am relaxat pentru prima dată după ceva timp.
Această scenă este specială.


Am auzit că este o fermă de cai în Gotemba, așa că am decis să merg la călărie.
Cum a fost prima dată după mult timp când călăresc pe un cal,
Și cu ligamentul rupt în piciorul stâng,
Nu știu cât de mult va fi acest lucru ca obstacol, așa că a fost și o șansă bună.
Cu gândul de a vrea să încerc diverse lucruri, am încercat să urc pe cal.



Nu am avut multe probleme.
Totuși,
Această fermă de cai se specializează și pe zona britanică,
Și din moment ce sunt aici, am încercat și câteva obstacole.



În timp încerci obstacolele, ceea ce este important
Este cât de ușor îți faci intrarea,
Și simți dacă ești unul cu calul când sare.
Dacă pierzi asta din vedere, postura ta se va prăbușii,
Și calul va ajunge și el să se simtă agitat.

De asemenea, ai putea spune că este splendid,
Dar pentru prima dată după mult timp, am căzut de pe cal în timpul exersării.
Cum era de așteptat, nu am putut sta pe piciorul meu stâng și când s-a stricat echilibrul,
Genunchiul meu a alunecat și am căzut.

Cei din jurul meu erau îngrijorați, dar
Dacă ești conștient de cum cazi când cazi de pe cal, nu este atât de periculos.
În special când solul de la ferma de cai este moale.
De asemenea, fermele de cai  care folosesc plăci de cauciuc și altele
Fac să fie mai dificil atât pentru persoană cât și pentru cal să se rănească.

Este prima dată în 10 ani când cad de pe un cal dar
Am putut înțelege corect
Ce fel de poziție devine ineficientă când stau pe piciorul meu stâng.

După ce am exersat o perioadă,
Am ieșit și am făcut o plimbare cu calul.
Am mers un drum de munte pentru o perioadă, și am mers repede pentru a învăța drumul.
Nu am avut destul timp cu acest cal.
Iubesc să călăresc până rămân fără vlagă.
Dacă ar fi să am o prietenă,
O cerință minimă este că trebuie să poată călări cai.




Oricum, mă bucur cu grație de a călări un cal ca acesta dar
Astăzi, iar, am fost întrebat de către acel Președinte al Consiliului de Studenți
Să merg la Festivalul Gakuen Camui Gakuen în Nagoya.
Mă întreb dacă reușesc să ajung în ritmul acesta.




M-am gândit să mă întrept direct spre locație după călărie, dar
Pentru că nu aveam un schimb de geci, am decis să merg la cumpărături.



Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen
Mi-a trimis poză după poză de la repetiții.
Era timpul să plec, se părea că devenea supărat.
Va deveni problematic dacă se enervează.
Nu am ce face, presupun că ar trebui să mă duc să mă uit...

Presupun că e aproape timpul să înceapă.
Și eu abia aștept un Festival Gakuen bun în seara aceasta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!