duminică, 23 septembrie 2018

Gackt blog – 22 iunie 2017

Festivalul Camui Gakuen din Tokyo încheiat

Am început să mă pregătesc să ies de dimineață.
Astăzi este ultima zi a Festivalului Camui Gakuen în Tokyo.


Președintele Consiliului de Studenți m-a întrebat, spunându-mi că
El chiar ar dori ca eu să vin astăzi,
Și în cele din urmă, fără a-l refuza, am decis să merg.
Totuși,
În schimb să merg fără tragere de inimă,
Am sentimente puternice de a vrea să mă asigur de lucruri.
Încă o dată am fost impresionat
De cât de bine au făcut lucrurile până acum/
Prespun că este ceva similar cu afecțiunea unui părinte...

Când am sosit la locație și am intrat,
Studenții, numiți F9 pe scenă,
Se antrenau.

I-am privit de departe dar
Au realizat că eram acolo și m-am dus să îi salut pe toți.
În cele din urmă,
I-am privit de aproape și am aflat că au destul de mult antranemt de făcut.

Am fost impresionat,
Simțind că studenții de la Camui Gakuen sunt cu adevărat pasionați.
Chiar și când îmi aduc aminte de zilele mele de școală,
Nu m-am antrenat atât de bine sau atât de greu,
La o privire, păreau că sunt persoane jucăușe, dar
Diferența dintre asta și aceste persoane din clubul de atletism este destul de haioasă...

Când am tras cu ochiul și am privit afară,
Erau mulți studenți deja adunați și care cumpărau o varietate de bunuri.
Era destul de excitant.
Staff-ul de management, care poate fi considerat drept comitetul consecutiv, aveau zâmbete minunate.


După ceva timp,
Am început să aud voci din interior.
Presupun că au început repetițiile.
Am mers să arunc o privire.


Când priveam repetițiile, am găsit partea serioasă a Președintelui Consiliului de Studenți.
În mod normal, este o persoană căruia nu o să-ți dai seama de ceea ce gândește, dar
Am fost puțin impresionat, văzând că are de asemenea și aceea parte serioasă cu el...

Când am privit în jur,
Era un număr excepțional de camere de la clubul de fotografie,
De parcă începeau să se pregătescă să filmeze ceva.



”Pentru ce filmează?”

Am întrebat,
Și se pare că este o difuzare live NicoNico astăzi...
Se pare că în trecut,
Festivalul Gakuen deja a avut difuzări live pe NicoNico Live de câteva ori.

Servește de asemenea și ca înregistrare de DVD,
Și studenții cumpără acest DVD a Festivalului Gakuen ca amintire.
Chiar este o asemenea cerere de la studenți...
Camui Gakuen este incredibil.


Președintele Consiliului de Studenți pare mai degrabă suplu când este îmbrăcat în uniforma de școală,
Dar când cântă la tobe, trupul său
A fost antrenat destul de bine.
Și asta,
S-ar putea să fie parte din puterea Camui Gakuen.



Spectacolul începe,
Și chiar de la prima melodie, extazul era destul de mare.
Din nou, cuvintele mi-au ieșit din gură, au făcut așa de bine aici...

În termeni de entertainment,
Sunt multe idei ce trebuie reconsiderate.
Când m-am dus în culise să mă uit,
Studenții numiți F9 alergau.

Erau ocupați să se miște prin culise,
Din moment ce trebuiau să interpreteze o varitate de lucruri în timpul melodiilor.
Nu m-am putut abține să nu stau cu ochii pe ei și să mă gândesc,
Deci asta este ceea ce înseamnă să faci o scenă...

Chiar și când îi priveam de pe o parte din locurile publicului,
Studenții care erau adunați părea că chiar se distrează.


Pe la jumătate, Președintele Consiliului de Studenți a început să cânte balade.
Am fost surprins, din cauza nivelului lui înalt de abilitate.
A transformat alte melodii în ale lui.


”Chiar este un tip neobișnuit...”

Cuvintele
Care au ieșit erau gândurile mele adevărate.
Este un tip neobișnuit care mă înfluențează
Și uneori mă enervează dar
În ciuda acestui lucru, când arată o parte simpatică a lui, ajung să îl iert iar.




Cu asta și cu aia, cortina a căzut peste Festivalul Gakuen din Tokyo fără incidente..
Când mă îndreptam spre casă, am observat că erau studenți așteptând afară ca membrii să plece.


Membrii F9 care au apărut mai târziu
Au făcut un fel de spectacol pentru studenții care îi așteptau acolo.
Chiar este frumos din partea lor...

Cu asta, poate ar trebui să mă duc în Osaka pentru relaxare și să îi văd și pe ei.
De această dată, Festivalul Gakuen este nemaipomenit.

Ei bine atunci,
Mă duc acasă să termin munca.
Din moment ce am tot fost sunat de Președintele Consiliului de Studenți,
Nu mi-am putut face propria muncă.
Am încurcat-o rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!