vineri, 21 septembrie 2018

Gackt blog – 20 iunie 2017

A trecut ceva timp și de când am vizitat casa unui prieten...

Ieri am luat ceaiul cu un prieten
Și apoi ne-am îndreptat spre casa unui alt prieten
Unde se ținea o întâlnire, dar...

Am realizat că era prima dată după mult timp când vizitam casa cuiva.
Îmi amintesc un sentiment ciudat că
Nu am mai vizitat casa cuiva pentru a mă distra în Tokyo de ceva timp.
Mă întreb când
Am început să nu îmi mai vizitez prietenii.
De obicei mă întâlnesc cu toată lumea în oraș, așadar
Nu prea ne relaxăm acasă la cineva.

Este posibil ca ocazional să fi vizitat pe cineva acasă.


În timp ce mă jucam cu cățelul până ce a început întâlnirea,
Tonul de apel de la mesageria telefonului meu a contiuat să tot sune.

Când am privit la telefonul meu,
Erau multe mesaje de la Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen.
Când le-am deschis, am realizat că tot ce a trimis erau poze.
Cred că acesta este cu siguranță un mesaj de a-mi spune să vin să văd spectacolul...

În ciuda faptului că am spus de nenumărate ori ”Nu merg astăzi!”,
Felul în care îmi trimite persistent poze și face ceea ce vrea este de speriat.
Chiar mi-a spus și brusc ”Vino și ni te alătură și în antrenamentul de dimineață!”...



Serios, a spune așa ceva, este imprudent...sau fără griji...
Oricare ar fi, dacă mi-l fac oponent, voi arăta ca un idiot.
Nu îmi dau seama dacă este serios sau nu este deloc.
Și membrii care merg pe scenă cu el țin pasul bine.




Mi-a trimis poze de la repetiție.
Pot vedea că face asta serios, dar
Cred că cu siguranță face așa cum îi place.

Chiar și așa,
Această trupă va ține un spectacol la Clubul Citta Kawasaki.
M-am gândit că este de necrezut, dar eram doar plin de oft, acceptând că astfel de lucruri se întâmplă.
Este aceeași locație unde am făcut eu YFC Otoko Matsuri.



Mi-a trimis o poză cu publicul ce intra când era aproape timpul să înceapă.
Presupun că, chiar vrea ca eu să vin și să-i văd.



Chiar și așa,
Forma lor în timp ce sunt pe scenă a devenit cu mult mai bună.
Nu doar Președintele Consiliului de Studenți,
Dar sunt impresionat și de cum ceilalți membrii se descurcă bine.


 

Toți, incluzând ceilalți membrii,
Inițial nu cântau la instrumente și brusc le-au ridicat.
Am crezut că asta ar face la Clubul Citta.
Nu pot nega că pare că au agitat mulțimea.
Desigur,
Am impresia că vocalistul tot continuă să vorbească,
În timp ce ceilalți membrii îi fac pe placă fără voie...
Chiar și așa, apariția disperată a vocalistului mă face să am dureri în piept.



Ei bine atunci,
Astăzi, mă pregătesc să mă îndrept spre Festivalul școlii Camui Gakuen din Toyosu.
Am sentimentul că dacă nu mă duc, el va trimite o mașină după mine.
Asta fiind spusă,
Am să încerc să scriu mâine despre Festivalul Gakuen.
Ar fi bine dacă merge bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!