luni, 24 septembrie 2018

Gackt blog – 24 iunie 2017

În pace

În aceste două zile,
Am fost ocupat cu conferința de presă pentru joc și difuzarea live NicoNico,
Și între, am avut întâlniri, și nu am dormit destul, dar
În dimineața aceasta,am dormit până la 6, și poate din cauză că am dormit puțin mai mult,
Nu m-am simțit obosit și capul îmi era limpede.

Din cauza unei conferințe de presă din cealaltă zi pentru un joc numit Fight League,
Am fost ocupat să mă învârt în jur de dimineață.



De fapt, pentru că ne luptăm în acest joc în timpul evenimentului,
Cu o săptămână înainte de conferința de presă,
Am ajuns să devin dependent de el când îl jucam ca să exersez.
Motivul pentru care am devenit dependent este că mă puteam bucura de el cu prietenii mei...




După ce s-a terminat întâlnirea, am mers să iau cina cu prietenii mei.
S-a întâmplat să dau peste actorul Ayano Go, și am ajuns să bem până dimineață.


Bând, am vorbit despre muzică, exprimare,
Și sensul vieții.
La sfârșit, deși ne-am îmbătat complet,
Amândoi am ieșit legănându-ne, fiind recunoscători că ne-am putut întâlni
Și să petrecem un astfel de timp împreună, și ne-am luat la revedere.




Ieri, difuzarea live NicoNico s-a ținut la Studioul GACKT,
Și după ce s-a terminat, am luat cina cu directorul de filme Kiriya pentru prima dată după mult timp.

”Cum mai ești în ultimul timp?”

Am întrebat, și am început să vorbim.

Am vorbit o varietate largă de subiecte cu prietenul lui Kiriya.
Kiriya, care vorbește serios despre propriile lui idei și stilul de viață în toate subiectele, este adorabil.


Este mai în vârstă decât mine dar
Când arată această parte a lui,
Este cineva care devine complet atras de orice și totul, și care întotdeauna se gândește serios,
Și dintr-un anumit motiv, mă face să cred că este adorabil și altele.
Este nostalgic că prima dată când ne-am întâlnit, am început prin a ne bate.


După ce s-a terminat cina, m-am întors în studio
Și în timp ce mă jucam Fight League cu Takumi iar, am început să vorbim despre o varietate de lucruri.


Printre lucrurile întâmplătoare vorbite,
Am vorbit și despre muncă și subiecte serioase, și în cele din urmă, era dimineață.

În acești câțiva ani, am întâlnit o varietate de prieteni
Și am lucrat cu ei.
Au fost și multe momente când ei chiar m-au ajutat în viața mea privată.

Desigur,
Sunt și prieteni de care am început să devin distant.
Asemenea lucruri sunt regretabile, dar și asta, este predestinat.

Recent, m-am tot gândit că
A-ți petrece timpul din viața ta cu prietenii care îți sunt prețioși astfel
Este un lucru foarte important.

Timpul pe care îl avem în viețile noastre este limitat.

În această dimineață,
Când m-am trezit și am citit un mesaj care mi-a fost trimis pe telefon,
Erau multe lucruri care dintr-un anumit motiv, m-au făcut să mă îngrijorez pentru propriul meu corp.

Aceasta este
Vestea despre moartea lui Mao-san la tânăra vârstă de 34,
Și presupun că ați citit blogul
Despe Mao-san și Ebizo la conferința de presă.

Ca viața ei să se termine așa de devreme la 34 de ani este într-adevăr tragic.
Cred că au fost multe momente dureroase, luptându-se cu boala sa până în ultimul moment.
Chiar și așa,
Pe blogul ei, erau mereu zâmbete.
Cred că au fost multe persoane care au primit curaj de la acel zâmbet.
Cred că acum sunt mai puține persoane
Care simt că trebuie să înfrunte ceea ce înseamnă a trăi.

Viața fuge uneori.

Timpul pe care îl poți petrece cu persoanele prețioase este mai scurt decât crezi.
De aceea,
Trebuie să fim recunoscători că încă trăim astfel acum,
Că avem misiunea de a lăsa ceva pentru viitor,
Sau de a preda ștafeta spirituală altcuiva.

Când am comemorat moartea unui fost membru acum câteva zile,
M-am trezit că mă gândeam iar la același lucru.

Trebuie să înțelegem de ce trăim astfel.
Trebuie să fim recunoscători că încă putem continua să luptăm.
Trebuie să ne amintim că putem transmite sentimentele noastre oameniilor prețioși din jurul nostru.

Într-o asemenea perioadă, și Ebizo, a continuat să lucreze asemeni unui profesional.
Cred că încă nu este capabil să își dea seama de sentimentele sale dintr-o varietate de motive.

Cuvintele ”Sper că o să dai tot ce ai mai bun” sună prostesc, dar sincer sper asta.

Și, Mao-san.
Trebuie să fi fost foarte greu pentru tine până în ultima clipă.
Te rog, odihnește-te în pace.

Ai avut un zâmbet minunat până la sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!