duminică, 23 septembrie 2018

Gackt blog – 21 iunie 2017

În trecere la cea de-a treia zi a Festivalului Camui Gakuen Toyosu

Ieri m-am dus la Festivalul Camui Gakuen care s-a ținut în Toyosu, dar
Sincer vorbind din adâncul inimii mele, într-un cuvânt, am fost surprins.
Calitatea lor a ajuns la un nivel impresionant...
Mă întreb cum au putut să se schimbe atât de mult în această perioadă scurtă de timp, dar
Dacă este din cauza acelui Președinte al Consiliului de Studenți, presupun că este posibil.

Chiar și așa,
Au dat un spectacol pe cinste pe scenă.
Sincer,
Vreau să le dau un rând de aplauze acestor persoane
Care au dat tot ce au pentru a face lucrurile distractive.
M-am gândit, deci presupun că asta e ceea ce înseamnă când vorbesc despre a-ți pune viața pe line...
Nu mă pot abține să nu fiu impresionat.

Sunt în această industrie de 23 de ani, dar
Faptul că au putu face asta până în acest punct
Face încât cuvintele ”Wooooaahh...Uimitor...”
Să tot iasă din gura mea.
Asta m-a surprins.

De data aceasta, am decis să îi privesc în secret de dimineață la salutările de dimineață și
O stare de tensiune se producea peste tot.
Și chipurile membrilor comitetului executiv arătau bine.
Mi-am putut da seama că se vor descurca cu totul.
Asemenea momente vor face spectacolul și festivalul foarte bun.



Asta este din cauză că
Pasiunea fanilor care au sosit înainte de începerea concertului s-a schimbat.
Și de data aceasta, pasiunea multor studenți care s-au adunat
A început să se aprindă înaintea concertului.

Și departamentul de vânzări care era afară era destul de agitat.
Condus de studenții numiți F9,
Toți membrii comitetului executiv serveau ”ospitalitatea lor” cu zâmbete.
Acest spirit de serviciu este unul ce trebuie copiat.
Asemenea gândire detaliată va crește pasiunea de dinainte de concert.



De fapt, chiar și când Festivalul Gakuen a început, pasiunea nu a dispărut,
Și chiar mi-au arătat un entuziasm puternic.
Prima parte unde studenții F9 și-au pus trupurile pe line (mă întreb dacă este în ordine să o numesc așa)
Mi-a arătat mult entuziasm.
Președintele Consiliului de Studenți doar a stat acolo, dar
Este foarte minunat că au putut face lucrurile atât de excitante.



Chiar și când a doua parte (presupun...) a început,
Acel entuziasm nu s-a oprit deloc.
De la primul cântec, mi-au prezentat un extaz pe care nu îl pot explica.




”Astăzi este excepțional de excitant...”

Chiar și staff-ul meu care se uita împreună cu mine a fost impresionat.
Președintele Consiliului de Studenți era într-o stare bună, ca de obicei, dar
Admir și interpretarea celorlalți studenți.



În special, vocalistul de la Balue Hearts, care și-a pus trupul pe linie și s-a străduit din greu.
Chiar nu am înțeles ce spunea în timpul MC-ului care s-a întrerupt la jumătate, dar...
Chiar și așa, este ceva măreț.


În ciuda faptului că el nu este în mod normal un vocalist...
Este doar că, asta este ceva la care întotdeauna m-am gândit dar, este un răspuns
Pe care cu siguranță îl dau când cineva mă întreabă care este cel mai important lucru
Pentru poziția de vocalist.
Majoritatea oamenilor vor răspunde ”să fii bun la a cânta”, dar nu este asta.

În schimb,
Este ceva firesc ca unui vocalist să îi se ceară să fie bun la a cânta
Dar nu este cel mai esențial element.

Ei bine atunci,
Care este cel mai esențial element pentru un vocalist?

Acela este
De a avea, nu doar prezență pe scenă, ci și puterea de a atrage publicul.
Cu alte cuvinte, este ”puterea absolută de atragere”.
Dacă ar fi să o spun într-o manieră mai exagerată, este prezența care înghite tot localul.
Deseori, oamenii numesc asta șarm,
Dar nu cred că sunt o persoană care a avut șarm exact de la început.

Trebuie să îți recunoști ferm rolul cerut când stai pe scenă,
Și întotdeauna să fii conștient de el pe scenă,
Este ceva ce trebuie să exersezi iar și iar fără a renunța.

Lumea este plină de oameni care se pricep la a cânta.
Totuși,
Întrebarea dacă acești oameni au sau nu puterea de atragere sau nu
Este în primul rând un lucru complet diferit,
Cu alte cuvinte, pot doar da impresia că sunt buni la karaoke.

Pe de altă parte,
Sunt vocaliști de top care ar putea să nu fie buni la a cânta.
Chiar dacă abilitatea lor de a cânta nu este așa grozavă,
Vocaliști care pot atrage întregul loc există.
Cred că acesta este factorul dacă cineva are sau nu dispoziția unui vocalist.

Nu este nevoie de a compara un muzician de studio
Și un muzician care cântă pe scenă.
În primul rând,
Nu ar fi o exagerare de a spune că competiția este pur și simplu diferită.
Nu este nici măcar vorba despre cine e mai bun.
Presupun că va fi ușor de înțeles dacă spun că scopurile lor sunt diferite...

Desigur,
Pentru un muzician de scenă,
Pe lângă faptul că au o prezență care le permite să preia controlul întregului loc,
Dacă sunt și extrem de buni la a cânta, nu am nici o plângere...


De fapt,
Presupun că realitatea este că printre muzicienii de scenă,
Chiar nu este cineva care să fie atât de bun la a cânta...

M-am îndepărtat de subiectul meu, dar
Mi-ar plăcea ca el să lucreze așa cum trebuie pe acest lucru
Mărindu-și propria prezență și tragere.
Simt un potențial destul de bun.


Într-o clipită, concertul s-a terminat.
Când ai acest sentiment de ”a se termina într-o clipită”,
Presupun că chiar înseamnă că spectacolul a însemnat distracție.

Festivalul Gakuen de ieri a fost chiar grozav.
Ei bine atunci,
Mă întreb cum va fi Festivalul Gakuen din seara aceasta?
Tokyo va fi ultimul.

M-am plimbat pe la departamentul de vânzări mai devreme, dar
În ciuda faptului că ploua din păcate, era încă destul de excitant.
Sincer sper că va fi un Festival Gakuen minunat.

Oricum, chiar și așa!!!
În ciuda faptului că m-a chemat să vin, Președintele Consiliului de Studenți nu a venit să mă salute...
Se pare că dacă nu aranjez cel puțin o dată, nu are rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!