joi, 20 septembrie 2018

Gackt blog – 17 iunie 2017

Festivalul Gakuen, școala Camui Gakuen din Nagoya

Ieri a fost rău.
Atât de multe emailuri de la Președintele Consiliului de Studenți
Au apărut, întrebând când am să ajung, că aș fi putut să mor.

Pe la jumătatte, când a devenit cumva enervant și l-am enervat,
Numărul de mesaje necitite s-au adunat.

Chiar și așa,
Ce e cu a mă întreba să mă alătur lor de dimineață la ceai?
Mă întreb doar ce crede că sunt eu?



Mai mult,
În ciuda faptului că am mers unde se presupune că au luat ceaiul ultima dată,
Comunicarea unilaterală îmi spune că ei deja se îndreaptă spre locație și că asta a fost cel mai rău...
Chiar dacă face ceea ce vrea, este o limită la asta.

Când am părăsit clubul de călărie, telefonul meu suna și tot suna nonstop
În timp ce mă uitam la un film în mașină.
Prespun că iar trimite poze...

Când m-am uitat la poze,
Cred că este comitetul executiv...
Un student cu o frizură ciudată pare să
Vândă ceva ce pare a fi mâncare de la școală.



Membri, numiți F9, păreau să ia inițiativa de a apărea afară
Și a vinde astfel de lucruri pentru a face Festivalul Gakuen mai excitant.
Scopul său este de a transmite ”spiritul de ospitalitate”
A școlii Camui Gakuen către ceilalți studenți.

Când am sosit la Dolce&Gabbana și alegeam o jeacă,
O poză dezgustătoare cu gândaci mi-a fost trimisă.
Mă pot gândi că asta este doar complet hărțuire.
Ce legătură are să îmi trimiți o asemenea poză cu gândaci?
Acel Președinte al Consiliului de Studenți este complet bătut în cap.



Când este serios, este ciudat de serios,
Și când este ciudat, este extrem de ciudat...
Face lucruri dincolo de imaginația ta ce te face să te gândești dacă este nebun.



Când repetițiile s-au terminat, mi-a trimis poze.
Chiar și așa,
Mă întreb dacă vocalistul de la Balue Hearts
Întotdeauna cântă cu fața asta ciudată.
Sau poate fața lui este de fapt așa?
Presupun că este cu siguranță un idiot.

Când mă mutam spre Armani,
M-a contactat să îmi spună că Festivalul Gakuen a început,
Am decis să o iau încet în a alege o jeacă astăzi
Și apoi să mă îndrept spre Festivalul Gakuen.
Deja am întârziat.




Făcând astfel,
Este acel Președinte al Consiliului de Studenți.
Cu siguranță se va pierde teribil și va face lucruri teribile.
Poate ar trebui doar să anulez în ultimul mimut astăzi, și apoi să mă duc să îi văd în Tokyo.

Am să fac asta.
În seara aceasta, o să le țin pumnii din spatele scenei
Ca live-ul lor să meargă bine.
Sper la succesul lor...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!