luni, 24 septembrie 2018

Gackt blog – 25 iunie 2017

Mulți frați mai mici adorabili

Cât timp stau în Japonia, pielea mea devine cumva dură.
Poate că este din cauza climatului,
Sau poate este mediul.

Oricare ar fi,
Când pielea mea devine dură, nu pot sta calm.
Hnnnnnnnnnnnnn...acesta este felul de sentiment pe care îl am.


După ce mi-am făcut antrenamentul,
Mi-am schimbat hainele și am mers la o întâlnire.

Este pentru a verifica un program ce va începe în curând.
Pentru a mă asigura că nu va fi un eșec, îl edităm iar și iar.
Conținutul pare să fie ieșit chiar interesant.

Dacă putem lucra pe punctele mai fine puțin mai mult,
Cred că va deveni un program la care te poți uita fără vreun stres.



Asta fiind spusă,
Acum ceva zile am vorbit despre pierderea pașaportului meu,
Și trecând prin procedurile de a-l face iar și
Pașaportul mi-a fost livrat în mâinile mele rapid și fără probleme.
Către stafful de la centrul de pașapoarte,
Mulțumesc că ați avut grijă de o varietate de lucruri pentru mine.
Mi-ați fost de mare ajutor.


Întâlnirea s-a terminat devreme
Și am avut ceva timp liber până ce a trebuit să merg la spital.

Hotărându-mă să exersez la vioară pentru prima dată după mult timp, am scos-o din cutie.
Când deschideam cutia vioarei, asta e ceea ce mi-a venit în minte.
Forma vioarei îmi atrage inima mai mult decât orice alt instrument.

Mă întreb dacă toată lumea știe când a fost
Momentul în care vioara a primit forma ce o are acum.

În 1550, prin Cremona în nordul Italiei, se părea că brusc
A primit forma prezentă unde nu mai este loc de alte îmbunătățiri dar...
Dacă te gândești la asta, nici măcar 500 de ani nu au trecut.
În acești 500 de ani, tot felul de instrumente muzicale au fost create,
Și ai putea spune că nu mai pot fi create noi instrumente.

Chiar și așa,
Cum a apărut un instrument muzical cu o asemenea formă frumoasă...
Se spune că primul prototip de vioară a fost creat de Gasparo...
Dar, faptul este că nimeni nu știe cu adevărat
Cât de mult din asta este adevărat cu privire la această eră.

Pentru că istoria lumii
Este deseori schimbată din comoditate.
Ei bine...fie că este corect sau nu,
Cred că este minunat să te bucuri de istorie ca un fel de romanticism.



Într-o zi, mi-ar plăcea să am și o vioară proprie Stradivarius.
Acesta este unul din visele acestui muzician și colecționar GACKT.
În timp ce priveam la Stradivarius, am băut.

În timp ce mă jucam cu vioara mea, un prieten din Hong Kong m-a contactat.

”Ne distrăm la karaoke acum dar
Ochii lui GACKT au devenit mai mici recent?”

M-a întrebat brusc această întrebare ciudată și abruptă.
În timp ce mă întrebam despre ce vorbea,
Mi-a trimis o poză.


”Cine naiba e acel tip!!!!!”

Sincer, Hong Kong este leneș.
Doar mai lăsați-mă în pace.
Cine naiba este ăsta!!!

Noaptea, am avut o cină lungă de 3 ore unde am ținut și o întâlnire de lucru.
Plănuim și ceva mai degrabă nou, așadar pare că asta va fi interesant.
Munca este amuzantă până la urmă.

A crea ceva nou este pur și simplu atât de distractiv că nu mă pot abține.
Sunt doar un creator înrăit...m-am gândit, și nu m-am putut abține să nu zâmbesc.

În mijlocul nopții, l-am întâlnit pe actorul Inoue Masahiro.
Sunt 10 ani de când l-am întâlnit prima dată pe tipul acesta.
Am ajuns să lucrăm împreună din cauza proiectului Kamer Rider.
Într-o clipită, au trecut 10 ani...este rapid.

Timpul trece chiar foarte repede.
Când l-am întâlnit prima dată, avea doar 19 ani și era minor pentru alcool.
Încă îmi amintesc prima dată când am băut prima dată
Când sărbătoream ziua lui de naștere de 20 de ani.

Și tipul acesta deja este tatăl unui copil...
Hmm,
Viața chiar e ca și cum ai trece printr-un tunel.



”Oricum, câți ani va face niisan??”

M-a întrebat brusc...

”În curând voi fi 44...”

Am răspuns, și la asta,

”Este atât de imposibil de a-ți ghici vârsta că este amuzant!!!”

A râs cu un zâmbet degajat.
Chiar și așa, am îmbătrânit destul de mult.

Voi recunoaște că într-adevăr, pe baza înfățișării mele, nu îți poți da seama de vârsta mea, dar
Pe interior, vârsta mea mintală este peste 60, și am și o parte conservativă în mine.
Ei bine,
Acest sentiment de neechilibru este GACKT.

După o perioadă,
Directorul SHOWROOM Maeda Yuuji m-a contactat.

”Niisan! Pot veni și să te văd!”

De fapt, noaptea trecută,
Petrecerea pentru ziua de naștere a lui Yuuji s-a ținut în Tokyo dar
Când am sosit noaptea, el deja a fost dus la spital
Și chiar și acum, mă contacta din spital.

Amuzant...

După o perioadă, am văzut chipul lui Yuuji.

”Chiar îmi pare rău pentru ieri!!”

Nu nu,
Nu sunt supărat deloc,
Și mai mult decât orice, vreau ca el să fie în siguranță.
Am auzit că a băut atât de mult că ar fi putut muri și a ajuns la spital.

Corpul tău este capitalul tău, Yuuji.
Sunt mult mai multe lucruri distractive care se vor întâmpla de acum încolo așadar
Ar trebui să ai grijă de sănătatea ta.

Când plecam, am primit o carte de la Yuuji.
Este o carte pe care Yuuji  a scris-o în 4 zile.
Se pare că chiar acum, pe Amazon, a întrecut cartea lui Horiemon și se menține pe locul de top.

Trebuie să spun, tipul acesta este un geniu adevărat.
Și devine însingurat extrem de ușor.
Chiar e atât de adorabil că nu mă pot abține.

Ei bine...
Mă voi duce acasă și voi citi și eu această carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!