luni, 24 septembrie 2018

Gackt blog – 30 iunie 2017

Participând la spectacolul final Balue Hearts din Osaka

Astăzi, mă simt grozav de dimineață.
Dintr-un anumit motiv, diminețile în Nagoya întotdeauna mă fac să mă simt comfortabil.
Mi-am petrecut timpul relaxându-mă și bând ceai.
Apoi m-am îndreptat spre Osaka pentru a ajunge la timp pentru spectacolul de după-amează.



După ce m-am bucurat de ceaiul meu,
Am urcat în mașină și am condus pe Meishin Expressway.
A trecut de asemenea ceva timp de când am văzut peisajul Japoniei dintr-o mașină.



În timp ce vorbeam cu stafful, ne-am îndreptat spre Osaka, dar
Autostrada era mai plină decât ne așteptam și nu am putut merge repede.
Înainte de a realiza,
Comfortul mișcării mașinii m-a făcut să adorm.

Până am realizat,
Orașul a început să zboare în raza mea vizuală.

”Este orașul Osaka...”

Se pare că am făcut un progres destul de mare cât timp am dormit.
Încă mai aveam ceva timp înainte de a începe spectacolul.
În timp ce mă întrebam dacă am să ajung sau nu la repetiții, am început să merg.
Am rătăcit pe străzi,
Și apoi ne-am îndreptat spre Shinsaibashi BIG CAT unde era locația Balue Hearts de astăzi.



Mă întreb câți ani au trecut
De când am mers pe străzile din Osaka astfel.

Când am trecut prin Sansaku Koen, am fost șocat de cât de puține persoane erau.
Din ceea ce am auzit, această zona a devenit recent mai degrabă demodată și sună rău.

Când era în trend în trecut, mulțimea era teribilă dar
Recent, se pare că nu mai este nimeni în jur.

Când am mers într-o zonă under erau persoane,
Am aruncat o privire și am descoperit că era plin de străini.



În schimb,
Erau atât de mulți străini că era dificil să găsești un japonez.
Se pare că persoane din Europa, America,
China, Koreea, și alte țări asiatice au venit aici.

Când am sosit la BIG CAT, intenționam să mă uit la repetițiile lor, dar
S-a terminat deja
Și se părea că ușile aveau să se deschidă în curând.



Când am coborât jos, membrii Balue Hearts
Făceau poze în grabă.
Păreau ocupați.
Când am strigat la ei, mi-au răspuns cu zâmbete dar
Pentru a nu sta în calea lor, am așteptat în altă cameră până începea spectacolul.

Când a început spectacolul,
Am fost surprins de cât de mult s-a îmbunătățit abilitatea lor de a performa.
Presupun că au exersat destul de mult.
Se pare și că fiecare membru își joacă rolul bine.



Chiar și așa, acest live a fost unul la care să te gândești profund...
Într-o clipită, spectacolul de o oră jumătate s-a terminat.



În ciuda faptului că tot spectacolul părea să fi fost pentru amuzament, monologul lui Baruto de la sfârșit,
Dintr-un anumit motiv, mi-a zguduit inima și m-a făcut să simt că aveau să cadă lacrimi.
Este ciudat...

Aș putea să fiu atât de impresionat pentru că
El transmite un mesaj din interior către persoanele ce privesc.
În ciuda faptului că sunt o trupă de parodie,
Încă mă găsesc impresionat de mesajul lui Baruto.

Poate că ar trebui să mă uit puțin și la spectacolul de seară înainte de a mă întoarce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!