joi, 20 septembrie 2018

Gackt blog – 18 iunie 2017

Introversiune

Fără a dormi prea mult, dimineața a sosit.
Noaptea trecută, am avut o întâlnire cu prietenii mei până dimineață.
La sfârșit, eram complet obosit dar
Și această perioadă de timp a fost prețioasă.

Dimineața, am mers la cafenea și am băut un ceai.
Trebuia să iau trenul-glonț în curând dar
Acest timp de ceai dimineața este mult mai important decât orice altceva.


Eu și Baru, toboșarul meu de turneu, am vorbit despre o varietate de lucruri.
Poate din cauză că sunt cu Baru mult timp recent, dar
Deși nu prea avem timp să îl petrecem astfel atât de mult,
Inițial, a fost dificil să comunic cu el
Pentru că în mod normal el este un bărbat ce vorbește puțin
Și obișnuia să fie de tip extrem de introvertit.


Recent, am sentimentul că devine mai capabil de a vorbi bine dar totuși,
Sunt multe momente când simt stânjeneala lui în conversații.

Totuși,
Ar putea fi dur să spun asta dar
Cred că poți să scapi cu asta spunând că ești ”introvertit”
Cât timp ești în anii douăzeci, cel mult.

Eu, acest GACKT, care spune asta, a fost de asemenea o personă introvertită.
Eu, însumi, nu prea mi-am făcut mulți prieteni bărbați când aveam 20 de ani.
Nu cred că asta era necesar deloc,
Și de asemenea credeam că era destul doar să ai un mic grup de prieteni apropiați.

Desigur,
Nu este pentru a spune că acest fel de a gândi este complet greșit.

Totuși,
Cu acest fel de a gândi, poți spune că este infinit imposibil
Dacă intenționezi să începi să lucrezi ceva de unul singur, sau să creezi sau să organizezi ceva.

În cele din urmă,
Munca este ceva ce implică oameni.

Când începi să stabilești comunicarea cu oamenii,
Vei putea să te descurci cu munca, să o faci mai mare, și să rezolvi probleme.

Doar să îți faci munca nu va produce nimic,
Cu alte cuvinte, dacă este un ”stil de ordin” consistând dintr-o persoană,
Presupun că va fi bine dacă nu vrei să stabilești o comunicare dar
Astfel, nu va crește productivitatea.

Să îți începi propriul lucru
Și apoi să faci acel lucru să crească mai mare,
Comunicarea este esențială.

”Ei bine, sunt introvertit...”

Este mai bine a te gândi că astfel de cuvinte
Sunt cuvinte ce pot fi spuse doar de copii.

A deveni un adult
Este legat de a purta multă responsabilitate, dar
A stabili o comunicare cu un număr larg nespecificat de persoane este de asemenea
O altă condiție importantă în a deveni adult.

Să nu poți comunica cu ceilalți este legat de
A abandona anumite responsabilități în ”societate”.
Și eu, am realizat doar după ce am făcut 30, așadar
A fost destul de greu să stabilesc o comunicare cu ceilalți.

În zilele noastre,
În ciuda faptului că am devenit capabil de a vorbi cu multe persoane,
Sunt sigur că încă nu sunt adeptul acestui lucru.

În cele din urmă, doar am devenit puțin mai bun la a comunica,
Dar încă sunt de departe la a fi bun la asta.

Pentru ”a deveni un adult”,
Sunt mult mai multe obstacole decât te aștepți pe care trebuie să le treci.
Dacă poate deveni plăcut pentru tine, presupun că poți spune că asta înseamnă să fii un adult cool.

Este la fel pentru tot, dar
”A începe ceva” este cel mai dificil lucru și consumă mult timp.
Chiar și mai mult dacă este ceva cu ce nu ești obișnuit,
Propria ta creștere ese deja destul de întârziată.
Deseori, devii frustrat și renunți la jumătatea drumului.

Dar,
Dacă treci peste primul hop, cu siguranță va fi un moment de relaxare.
Atunci, ziua în care te vei gândi ”Ce bine că am făcut-o...”
Și ”Ce bine că am încercat...” cu siguranță va veni.

Încă de mult timp, multe persoane vor spune
Cu sarcasm,
”Cei care pot, pot. Cei care nu pot, nu pot.”.

Ar putea suna dur, dar acesta este adevărul.

Totuși,
Pe ce se bazează cuvântul ”pot”?
Percepțiile pot diferi.

”Cei care pot” sunt
Persoanele care pot trece mereu peste obstacol.
Cred că asta este cea mai grea parte din tot dar,
Dacă nu renunți până treci de obstacol, cu siguranță vei trece peste.

”Cei care nu pot” sunt
Persoanele care nu pot trece peste acel obstacol indiferent de ceea ce fac.
Cu alte cuvinte,
Renunță înainte de a trece peste obstacol,
Sau îl dau deoparte,
Oferind o varietate de motive pentru a renunța.

A încerca nu are nimic de a face cu asta, deloc.
Nu contează dacă este vorba de studiu, muncă,
Sport, sau hobbiuri,
Sau chiar și în dragoste.

Cu alte cuvinte, depinde de tine.


Chiar dacă era jenat în trenul-glonț,
Cu privire la Baru, care a dat tot ce a avut în a încerca să comunice,
Eu, dintr-un motiv am simțit o bucurie parentală, și m-am gândit
”A crescut mult...”
Mă întreb dacă este din cauză că înaintez în vârstă...

Ei bine,
Orice ar fi, sunt foarte bucuros că am putut experimenta dezvoltarea unui prieten.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!