luni, 24 septembrie 2018

Gackt blog – 28 iunie 2017

Am spus că ligamentele mele se vor rupe!

M-am îndreptat spre Nagoya astăzi.
Sunt aici pentru a vedea spectacolul Balue Heart ce se ține în Nagoya.
Am ajuns să petrec mai mult timp decât mă așteptam
Mergând de la spital direct la stația Shinagawa.



Stafful meu mă aștepta gară dar
Când am sosit, au început să vină repede spre mine.

”Este din cauză că chiar nu avem timp!!!”

Mă întreb de ce aceste cuvinte au funcționat ca prin magie,
Făcându-mă să merg și mai încet decât înainte...


În stația Shinagawa era atât de aglomerat,
Și cumva am fost impresionat de numărul mare de oameni.
Mi-am amintit prima dată când am venit în Tokyo.


Când mergeam din vest în est în subteranul din Ikebukuro,
Am devenit așa de enervat de a da peste pasageri în mod constant că
Am jurat ”Nu voi mai merge niciodată pe această rută!”, este nostalgic.

În ciuda faptului că Shinagawa era plin,
Trenul-glonț era gol.
Hmm, mă întreb de ce...am un sentiment de incomoditate.



Imediat ce am sosit în Nagoya, m-am îndreptat direct spre locația cinei.
Ar fi trebuit să iau cina la un local motsu nabe numit ”Motsufuji” și
Se pare că au deschis în privat pentru noi în ciuda faptului că aceasta era o zi liberă.

Când asemenea lucruri sunt făcute pentru mine, inima mea se strânge și este dureros.
Cu siguranță nu este doar gustul ce mă face să vin la ei ori de câte ori vin în Nagoya.
Pe lângă spiritul lor care mă face să fiu mai fericit decât orice altceva,
Sentimentul staffului care alege să se adune aici pentru noi este cel mai bun condiment din toate.
Cu sinceritate, mulțumesc.



Vorbind de cină,
Zilele trecute, am luat cina cu Top din grupul RIZIN a MMA din Japonia.


Și cum mă întrebam ce va spune în timpul cinei, a spus

”Te-ai gândit vreodată să te testezi cu adevărat în competiție?
Cred că dacă este GACKT, cu siguranță te-ai descurca destul de bine!”

Umm, hey...
Ce încerci să spui??
Asta fiind spusă, chiar îmi voi rupe un ligament!!!

În trecut,
Când eram pe super ringul când mă antrenam
Chiar și stafful de la PRIDE a venit să mă vadă...
După asta,
Am primit o ofertă similară de la PRIDE dar
Exact ca atunci, am spus același lucru ca acum.

”Dar vezi tu...eu sunt un muzician!!”

Este de asemenea bine să fii supraestimat.
Pentru mine, este doar că am multă dorință de sânge
Și ai putea spune că chiar este imprudent
Să intru pe un ring profesional.
Sunt doar un muzician care este barbar și se pierde repede...

Pe bune acum, mai lăsați-mă.
Am să fiu numit doar un om bătrân care își rupe ligamentele, serios...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!