marți, 21 mai 2013

Gackt/Malice Mizer - Claire ~Tsuki no Shirabe~

Versurile sunt compuse de Gackt și KOZI, iar muzica de către KOZI. Melodia face parte din albumul "Voyage~Sans retour~" (1996).

白夜の灯
瞼越しの夜空に無数の想いが僕を包み空へと連れていく
 
夜空の下で月の光を洽びながら星に架かる願いを叶えてあげる
君だけには聞こえるように
 
amas d'etoiles couleur sepia
魔法の言葉を繰り返す
まだ君の姿が見えない
 
夜空の星に彩られてる夜の夢に月の光が集まって空に橋をかけている
 
砕け散る星になって君の夢の中へ真っ逆様に加速して落ちて行けばいいのに
両手に抱えた宝石を雲につまづきばらまいている
今夜はこんな想いを夢に描いて
 
君だけには聞こえるように
 
amas d'etoiles couleur sepia
魔法の言葉を繰り返す
まだ君の姿が見えない
 
まだ君の姿が見えない

Byakuya no tomoshibi
Mabuta goshi no yozora ni musû no omoi ga boku o tsutsumi sora e to tsurete iku

Yozora no shita de tsuki no hikari o abi nagara hoshi ni kakaru negai o kanaete ageru
Kimi dake ni wa kikoeru you ni

Amas d'étoiles couleur sépia
Mahou no kotoba o kurikaesu
Mada kimi no sugata ga mienai

Yozora no hoshi ni irodorareteru yoru no yume ni tsuki no hikari ga atsumatte sora ni hashikakete iru

Kudake chiru hoshi ni natte kimi no yume no naka e masakasama ni kasoku shite ochite yukeba ii no ni
Ryôte ni kakaeta hôseki o kumo ni tsumazuki bara maite iru
Kon'ya wa konna omoi o yume ni egaite

Kimi dake ni wa kikoeru you ni

Amas d'étoiles couleur sépia
Mahou no kotoba o kurikaesu
Mada kimi no sugata ga mienai

Mada kimi no sugata ga mienai

Lumina nopții albe,
Noaptea ce trece prin fața ochilor mei mă acoperă și mă duce spre cer

Port lumina lunii sub cerul nopții
Am să fac dorințele stelelor să devină realitate,
Așadar doar tu le vei auzi.

Amas d'étoiles couleur sepia
Voi continua să spun cuvintele magice iar și iar
Încă nu te pot vedea.

Stelele din cerul nopții decorează visele nopții,
Vin aproape de lumina lunii și fac un pod de-a lungul cerului

Vreau să devin stelele năruite și să ajung în visele tale,
Bijuteriile din mâinile mele sunt aruncate pe nori
Voi picta aceste gânduri în visele mele

Așadar doar tu le vei auzi.

Amas d'étoiles couleur sépia
Voi continua să spun cuvintele magice iar și iar
Încă nu te pot vedea

Încă nu te pot vedea.

Traducerea este făcută după propria mea interpretare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!