sâmbătă, 4 mai 2013

Interviu ~ Secret Garden

Î: Cum merge cu noul single pe care ești pe cale să-l lansezi în noiembrie?
G: Sunt pe cale să să încep înregistrările melodiilor, așa că încă nu am putut să las pe nimeni să le asculte.
Î: Dar melodiile din single sunt deja alese?
G: Da! (foarte hotărât)
Î:  Conform veștilor de la companie, melodia este destul de ”grea”....
G: Cred că se referă la melodia ”NINE SPIRAL”.
Î: Nu cred. Ar trebui să fie melodia principală, nu? Se aude că melodia e mai bună decât ”Vanilla”, referitor la stil.
G: Nu o spune așa! (zâmbește fals)
Î: Atunci ce fel de melodie este de fapt melodia principală?
G: Cum să o spun? Sentimentul melodiei este mai degrabă direct, și nu e complicat deloc.
Î: Versurile sunt tot directe?
G: Da. Dar încă nu sunt terminate, așa că e posibil să mai fie câteva schimbări.
Î: Poți să dezvolți puțin? Este o poveste în spatele melodiei? Este rapid?
G: Tempo-ul melodiei nu este foarte rapidă, dar ritmul este ”greu”.....poate atunci când cineva aude această melodie, va fi surprins de această melodie, dar cred că vor fi și persoane care vor gândi ”această melodie are un sentiment Gackt”. Pentru că tot ce fac este muzica mea.
Î: E greu de imaginat. (zâmbește fals)
G: Melodia ”NINE SPIRAL” este deja gata, și am interpretat-o înainte într-un concert.
Î: Vrei să spui melodia rapidă și ”grea” de acum?
G: Nu s-au adăugat doar 5-6 chitare, ci și tobele din concert, pe lângă tobele din timpul înregistrării.
Î: Abia aștept să o ascult! Chiar și așa, melodia este înregistrată în grabă, cred. De ce e întotdeauna așa?
G: Cum să spun...? (zâmbește fals)
Î: Nu este programat să iasă în noiembrie? (interviul a fost luat în mijlocul lui septembrie)
G: Single-ul va fi lansat tocmai anul viitor.
Î: Poftim?!?!?!
G: Hahahaha! Nu! Ziua când va fi lansat a fost aleasă din principiu, fără îndoială, dar nu am ce face dacă nu este lansată la timp. Și dacă vrei să mă grăbesc doar din cauza zilei de lansare, nu voi fi capabil să compun corect! Nu fac muzică din scopuri comerciale! (se enervează) Îmi fac propria muzică din toată inima și ei vor să-mi dea un termen limită! Ce glumă!!!
Î: Dar nu cumva majoritatea cântăreților simt că nu pot compune fără un termen limită să-i împingă de la spate?
G: Asta se referă la ”majoritatea cântăreților”. Nu am nevoie de un termen limită pentru a compune.
Î: Wow! Asta e grozav!
G: O fac atunci când simt că vreau să o fac. Când simt că nu vreau, nu compun!
Î: Nu le faci probleme altora?
G: Nu. Cred că este mai grav dacă faci muzică de o calitate proastă și apoi îi dai drumul pe piață. Nu este asta o formă de nerespect față de consumatori? Nu facem melodii care să le placă oamenilor, ca de exemplu ”te rog fă această melodie de data aceasta”. Le-aș răspunde ”Știu să fac doar acest fel de melodii, dar te asigur că melodia va avea o calitate bună. Te rog să mai ai răbdare”. Nu este mai bine așa?
Î: Cu alte cuvinte, dacă ar avea răbdare, ar fi lansate melodii bune din partea ta?
G: Desigur! Nu am să scot nici un single dacă melodiile pe care le fac nu sunt bune. Nu fac niciodată compromisuri.
Î: Sub ce fel de circumstanțe ai putea să faci melodii mai bune?
G: Nu este nici un mod definit. Desigur, nu voi putea să compun o melodie chiar în momentul în care intru în studio. Trebuie să vină în mod natural. Când simt ceva sau când se întâmplă ceva ce lasă un impact în inima mea și am idei, atunci melodia va ieși din mintea mea.
Î: Deci, poți să vii cu o melodie chiar și în zilele obișnuite, nu?
G: Da, pentru că majoritatea timpului mi-l petrec căutând idei pentru melodii.
Î: Chiar și atunci când ești la duș și îți vine o idee, te grăbești să ieși să o scrii?
G: Așa e. Când se întâmplă, trebuie să o notez într-un fel sau altul. Chiar și atunci când sunt la o întâlnire, pur și simplu o fac.
Î: Hahahaha! Melodiile pe care le lansezi acum au fost create în același mod?
G: ”NINE SPIRAL” a fost terminată foarte repede. Din momentul în care am ideea în cap, știu exact cum va ieși melodia.
Î: Modul în care o melodie iese este foarte similară cu cea a matematicienilor, formule pentru a rezolva problema, și când știu răspunsul, se vor gândi la metode de a-l rezolva.
G: Corect. Dacă văd ceva incomplet, voi încerca să-l termin. E ca și cum văd rezultatul unui lucru, și vreau să-i știu originea. Nu știu cum să o exprim în cuvinte, dar până acum, așa facem noi și membrii trupei mele muzica noastră.
Î: Trebuie să fie acele sentimente, modurile abstracte de a le arăta în studio-urile de înregistrare care o face specială.
G: Da, corect. Cred că este important a lăsa și sentimentele celor care se implică în crearea muzicii să se arate în melodie. Astfel, melodia ar fi ”vie”.
Î: Deci melodia va prezenta sentimentelor tuturor implicați în crearea sa.
G: Când persoane care înțeleg felul în care lucrez și ar aștepta răbdători să iasă melodia, sau persoane care vor să încerce să mă înțeleagă, sper că ceea ce voi reuși să exprim nu este doar însăși muzica, ci și părți din mine și din sentimentele mele. Doar atunci pot continua să fac muzică bună.
Î: Dacă nu ar fi așa, nici tu, nici ei nu ar putea fi capabili să ”simtă” melodia, nu?
G: Așa e. Cei care cântă la instrumente în trupe și cei care sunt implicați în crearea unei melodii sunt speciali. Dacă ne gândim că ”acest membru nu este important, o putem face fără el”, atunci melodia nu va avea niciodată sentimente. (vocea îi devine mai ascuțită)
Î: Ești agitat iar. Cum controlezi de obicei aceste ieșiri de agitație?
G: Nu e ceva serios, ci doar sunt puțin supărat din cauza ideii. Când mă enervez, mă iau de un felinar de pe stradă.
Î: Deci dacă îl vedem pe Gackt lovind un felinar data viitoare, mai bine stăm departe de el...nu?
G: Astăzi, am lovit 20 de felinare.
Î: Nu glumi! Oh, apropo, care sunt planurile tale după terminarea single-ului?
G: Am început să înregistrez următorul album, pentru că melodiile pentru el sunt aproape gata. Sentimentul e uimitor.
Î: Așa e. E greu să văd cum te descurci cu toate acestea. În octombrie și noiembrie, vei lansa video și DVD a ultimelor concerte, nu?
G: Cred că asta este ceva ce va face lumea să simtă diferit.
Î: Am auzit că editarea acestor DVD-uri sunt foarte grele.
G:Sunt multe informații. Organizarea melodiilor pentru DVD deja a luat 3 luni. Dar persoanele care s-au implicat au vrut să facă mai mult și mai bine. Nu ar trebui să-i opresc, nu?
Î: Toată lumea din jurul lui Gackt pare să devină harnică și serioasă.
G: Cred că este magia lui Gackt. Este contagioasă, să știi! Pentru că am virusul Gackt. Cei infectați de virusul Gackt se vor simți foarte fericiți, poate și puțini triști....dar va fi foarte interesant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!