vineri, 3 mai 2013

Interviu~Ichiban - nr.18 - noiembrie

Î: Ce fel de cadou i-ai da iubitei tale la întâlnire?
G: Nu cumpăr cadouri special pentru întâlnire....dar dacă văd ceva special într-un magazin înainte de întâlnire și cred că îi se potrivește, probabil că îi îl cumpăr.
Î: Cumperi cadouri ”mici” cum ar fi un colier sau ceva asemănător pentru ea?
G: Da. Nu îmi plac cadourile ”mari”.....și prefer să-i dau iubitei cadouri în zile care nu au o semnificație anume.....
Î: Îți place să-i faci surprize iubitei?
G: Îmi plac petrecerile surpriză! La ultima mea zi de naștere, cei care au lucrat cu mine au sărbătorit ziua mea de naștere cu o petrecere. Atunci, abia venisem de peste hotare, și ei deja celebrase acolo cu mine....așa că nu m-am gândit niciodată.....de obicei sunt sensibil, ști. Observ toate mișcările lor și ceea ce plănuiesc.
Î: Cred că sunt foarte secretivi în legătură cu asta, huh?
G: Am aflat despre după ce s-a întâmplat. Când au venit să mă ducă acasă, le-am spus ”Să mergem să luăm cina înainte de a merge acasă.” Dar ei mi-au răspuns ”Nu. Sora ta a pregătit masa acasă.” Mi s-a părut puțin ciudat pentru că sora mea nu pare genul care să gătească, și vroiam săă mâncăm într-un restaurant bun pe lângă care am trecut, dar ei au insistat cu ”mâncarea pe care sora mea a gătit-o”.
Î: Felul în care au acționat nu pare foarte secretiv....
G: Când am ajuns acasă, un pachet de-al unui prieten era în fața ușii.
Î: Încă nu îți dădusei seama?
G: Nu. M-am gândit ”Hmmm....cred că am mai văzut pachetul acesta înainte. Ah! Oare prietenul meu a uitat să-l aducă acasă înainte?”
Î: Ești foarte încet!
G: Când am intrat în sufragerie, prietenii mei au scos un tort din altă cameră. Am fost foarte șocat! Dar am fost și foarte fericit.
Î: Ai plâns?
G: Da. Am plâns foarte mult, pentru că comparat cu un simplu cadou, chiar îmi plac astfel de surprize.
Î: Sentimentul este asemănător cu a-ți cere să închizi puțin timp ochii și apoi să-i deschizi?
G: Vrei să spui ca atunci când îți deschizi ochii și vezi un Porshe în fața ta? Sau când ești într-un bar și cineva își scapă cheile de le cameră în paharul tău cu vin? Visează!
Î: Ai dreptate...
G: Dacă se întâmplă asta, nu va fi un gust de metal în vinul tău?
Î: Atât de neigienic!
G: Dar altfel decât cadourile normale, îmi place să ofer ”priveliști” drept cadou. Mai întâi, îi cer să-și închidă ochii și apoi o duc undeva unde este un peisaj foarte frumos noaptea și o las să-și deschidă ochii.
Î: Tu chiar pari genul care iubește să facă surprize altora. Dar ne-ai lăsat să vedem partea sensitivă și drăguță din tine.
G: Pur și simplu nu îmi place să fac cadouri ”obișnuite”. Poate că asta este din cauză că sunt tipul de persoană care orice face are succes?
Î: În sfârșit ajungem la punctul principal....despre ceea ce vrei la o întâlnire....
G: Unde vreau să aibă loc întâlnirea este un loc care să aibă o atmosferă frumoasă și plăcută. Ca de exemplu, o fată care merge peste hotare din cauza slujbei, și se duce la petreceri acolo....
Î: Wow.....
G: Sper că îmi voi întâlni iubita în astfel de condiții.
Î:  Atunci, nu mergi în locuri ca Disneyland și faci poze?
G: Din acest motiv nu fac lucruri ca a-mi pune un Mickey Mouse în cameră. Dacă vreau să o fac, o fac cât de bine pot.
Î: Ei....(zâmbește fals) asta o să te coste mult...
G: Nu. Nu este problemă de bani, ci de imaginație. Să-ți dau un exemplu. Un bărbat care face des același zbor se îndrăgostește de o stewardesă. Cum ar trebui să-i spună că o iubește? Nu poate să-i ceară direct numărul de telefon și să o întrebe dacă vrea să fie iubita lui. Dar ar ajunge să cunoască toți pasagerii din zborul respectiv, și atunci când coboară toți din avion, să le ceară ajutorul să-i ofere flori unul câte unul atunci când ea așteaptă la ieșire. Și atunci când termină toți de dat florile, el să vină la sfârșit și să o invite undeva.
Î: Wow! Asta e grozav!
G: Deci, cum am spus, nu e problemă de bani, ci de imaginație. Atât timp cât plănuiești sincer să-ți faci cunoscute sentimentele persoanei pe care o iubești, și ceri ajutor, cred că te vor ajuta cu plăcere dacă nu implică bani. Dacă tu crezi că banii sunt totul, atunci te înșeli.
Î: Asta are sens....mi-aș dori să țip lumii despre asta acum.
G: Mulți bărbați fac greșeala asta. Întotdeauna spun ”Am făcut atât de multe pentru ea deja!” Asta e greșit. Cred că ar trebui ca atunci când o duci la un restaurant pentru a-i sărbători ziua de naștere, să-i rogi pe toți cei din restaurant să cânte ”La mulți ani!” cu tine. Cred că ar fi fericiți să te ajute, nu crezi?
Î: Ești fericit când îi vezi pe alți fericiți, nu?
G: Este foarte frumos să-i vezi pe alți fericiți, ceea ce înseamnă că noi ar trebui să fim bărbații care sunt îndrăzneți și curajoși și să meargă până la capăt pentru fata pe care o placem!
Î: Cât de mult ai aștepta la o întâlnire?
G: Hmmm...nu îmi amintesc să fi așteptat pe cineva înainte.
Î: Asta e grozav!
G: Nu. Nu aș vrea ca și ceilalți să mă aștepte.
Î: Hei! Hei! Hei!
G: Pentru că nu știu când să ies. Deci, decidem ”așteaptă aici la ora asta”. Se simte de parcă trebuie să aștepți acolo pentru totdeauna, așa că nu mă întâlnesc astfel cu persoanele cu care îmi dau întâlnire. Le spun ”Ne vedem diseară” sau ceva de genul acesta. Oricum nu îmi place să ies ziua.
Î: Te sperii că o să fii topit de soare?
G: Da, da!
Î: Dar nu cumva când le spui ”Ne vedem diseară” sună vag?
G: După lucru, îi sun pe telefon și le spun ”Să be întâlnim la xx.”
Î: Înseamnă că dacă nu ai telefonul, nu va fi nici o întâlnire?
G: Păi....
Î: Cât aștepți sau când ea apare pentru prima dată, inima îți bate mai tare?
G: Nu....de ce să bată mai tare?
Î: De ce? Cum să-ți explic?
G: Inima îmi bate mai repede în anumite condiții, ca de exemplu când mânâncă în fața mea.
Î: Inima îți bate mai repede din cauza asta?
G: Nu știu nici eu...Nu crezi asta? Și este foarte încântător să vezi cum fata își bea băutura dintr-o înghițitură! (privește visător în depărtare)
Î: Deci nu așteptarea, ci situațiile de acest gen îți fac inima să bată mai repede?
G: Să te joci cu cablul atunci când vorbești la un telefon public este de asemenea încântător. Dar e foarte greu pentru mine să văd astfel de lucruri în zilele noastre. Sunt fermecat de mișcările grațioase, ca într-o pictură.
Î: Dacă expresiile pe care le ai când aștepți sunt la fel de frumoase ca într-o pictură, ai face tot ”wow”?
G: Ca într-o țară străină, în care fata face lucruri fantastice din hărtie cât timp așteaptă....
Î: Există o asemenea persoană?
G: Și linge și hârtia pe care o modelează tandru cu limba. E foarte frumos!
Î: Dar dacă învârte farfuria cât așteaptă, de parcă e dintr-o pictură?
G: Și asta e frumos. Și ceva neașteptat. Într-un restaurant, un cuplu se ceartă și fata se ridică nervoasă spunând ”Ce tot spui!?” și în următoarea clipă să tragă fața de masă!
Î: Și când tacâmurile de pe masă rămân în același loc exact ca înainte de a trage fața de masă, atunci este UIMITOR!
G: Astfel de certuri le numesc frumoase!
Î: Și să aștepți nerăbdător este frumos!
G: În ultimul timp, nu sunt fetele cele care așteaptă doar puțin timp și își ceartă prietenii care întârzie ”M-ai lăsat să aștept, idiotule!”? Fie că ești fată sau băiat, acest lucru este iritant! Așa că băieții nu ar trebui să le lase pe fete să aștepte și vice versa.
Î: Și ultimul lucru, ce fel de lucru nu tolerezi sau nu suporți?
G: Nu îmi plac deloc oamenii care trântesc ușile sau ușile de la mașină sau alte lucruri. Nu facem găuri în perete, așa că nu e nevoie să trântești ușa atât de tare, nu? Chiar...chiar nu îmi place acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!