luni, 18 iulie 2016

GACKTIONARY - Capitolul 63 (Viața)


63.「頑張れ」って言われるとムカツク(笑)。
自分の中で到達点のイメージがあるから、
途中で殴られても笑っていられるんだ。
Mă enervează atunci când oamenii îmi spun ”Ganbare” (râde)
Mă pot imagina la linia de final, așadar pot continua să râd chiar dacă sunt dărâmat de cineva în drum spre.

Oamenii deseori îmi spun ”頑張れ” (Ganbare – O poți face/Noroc/Baftă), nu? Deseori cred că ”Ganbare” este un lucru nepoliticos, binevoitor, nelalocul lui de spus. De fapt, deseori este spus de oamenii care confundă lucrurile. Deja dau ce am mai bun. Dau tot ce am mai bun. Știu asta despre mine mai mult decât oricine altcineva. ”Tu ești cel care ar trebui să ganbare mai mult” e ceea ce vreau să spun.
Acum mult timp, când am mers să văd concertul lui Nagabuchi Tsuyoshi-san la Osakajo Hall, unul dintre fani a spus ”Nagabuchi, ganbare” și Nagabuchi-san a răspuns imediat de pe scenă ”TU să ganbare!”. M-am gândit ”Exact!”, pentru că el deja cânta pe scenă de peste 4 ore. Deja dăduse ceea ce avea până la epuizare. ”Nagabuchi, ganbare!” ca răspuns la ce? Dacă tot ce ați făcut este să ascultați fără să dați nimic, nu spuneți ganbare atât de ușor. Când cineva dă ce are mai bun, el/ea este persoana care știe asta cel mai bine.
De ce cuvântul ”Ganbare” mă enervează? M-am gândit la asta. A fost același lucru cu scena lui Nagabuchi Tsuyoshi-san, dar ce vreau atunci când sunt pe scenă este ca publicul să fie inspirat să aibă propriile scopuri și vise, să se gândească ”Poate că și eu pot face asta”, ”Poate aș fi putut rezista puțin mai mult” privindu-mă pe mine dând totul. Și totuși, se aude ”ganbare!” de la persoanele care nici măcar nu se gândesc la ce speranțe am pentru ei, de parcă nu ar fi parte din asta. Vreau să spun ”Nu este asta, fiți atenți! Nu ajunge deloc la voi?! Voi sunteți cei care trebuie să ganbare!”
O persoană care deja are un scop clar sau o idee întotdeauna este cu ochii pe țintă, așadar nu simt durerea chiar dacă cineva se bagă peste ei sau îi doboară. Ei pot doar să continue să zâmbească. Majoritatea persoanelor au scopuri, dar imediat văd un perete în fața lor. Examinează înălțimea peretelui și spun ”Peretele acesta este înalt. Pare prea greu, prea multă muncă”.
Asta nu este adevărat, totuși. Dacă vă puteți imagina cât de încântați veți fi odată ce v-ați atins scopul, puteți vedea prin perete. Nimic nu este greu, pentru că acel perete nu este un perete care trebuie cățărat, ci un perete prin care să treceți pur și simplu. Așadar, VOI, GANBARE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!