sâmbătă, 2 iulie 2016

Gackt blog - 22 iunie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 133 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Am ajuns la locația finală a turneului,
Orașul în care m-am născut Okinawa.



În doar alte 2 săptămâni,
Voi mai adăuga un alt an.

Este rapid...

Într-o clipită
Timpul trece astfel.

În timpul perioadei de la ziua mea de naștere până astăzi,
Privind în urmă,
Am fost constant prins
În munca referitoare la acest Last Visualive.



De asemenea, întâmpinăm
Sfârșitul turneului japonez pentru acest Last Visualive.

Spectacolul din Kagoshima de ieri,
A fost posibil datorită cooperării cu mulți prieteni puternici,
Care au făcut posibile pregătirile rapide
Pentru a transfera spectacolul anulat din Kumamoto.

Într-adevăr,
Mulți prieteni întotdeauna mă ajută în acest fel.
Este ceva pentru care sunt recunoscător.
O persoană nu poate supraviețui
Bazându-se constant pe alți.
Totuși,
Nu poți supraviețui nici singur.




Am realizat asta cu picioarele mele ferm pe pământ,
Că dacă dau peste dificultăți
Și doar strâng din dinți și continui să înaintez,
Când privesc pe părți,
Vor fi persoane care sunt lângă mine
Strângând din dinți și alergând cu mine.

În acel punct,
Vom simți simpatie dintr-un anumit motiv,
Și ne vom recunoaște unul pe celălalt.
Apoi,
După asta, când ne bazăm unul pe celălalt pe puterea noastră,
Deseori vor deveni prieteni prețioși pentru tine.


Când continui să strângi din dinți și să alergi,
Doar puțin în fața ta,
Un mentor/senpai al vieții va apărea, zâmbind și făcându-ți cu mâna.

Nu sunt acolo pentru a trage de cineva să înainteze,
Sunt acolo doar pentru a le spune juniorilor/kouhai care au ajuns în acel punct
”Bună treabă”
Cu un zâmbet.


Fiecare cuvânt de al lor este excepțional de cald,
Și atunci,
Te lasă să realizezi
Că locul în care tocmai ai ajuns nu este scopul
Ci doar linia de start.

Totuși,
De acolo, majoritatea mentorilor
Te vor învăța cum să fugi,
Ocazional îți vor da și un șut
Sau îți vor ține predici.


Cuvintele lor sunt foarte stricte și pertinente
Așadar, uneori, vei simți chiar și durere de la ele.

Totuși,
Dacă poți recunoaște ferm
Că aceste cuvinte ale lor
Nu sunt spuse oricui,
Vei fi capabil să-i asculți sincer indiferent de ce spun
Și să realizezi că ușa inimii tale se deschide în mod natural.

”Chiar eram o persoană
Care era atât de deschisă să-i asculte pe alți...?”

Este de asemenea normal
Să te surprinzi chiar și pe tine.



Viața
Chiar este o serie de surprize.
Și până ce vei realiza asta
Deja ai ajuns la această vârstă.

Sunt momente când simt că
Eu de 26 de ani era doar acum câteva zile.

Viața trece într-o clipită.
De aceea,
Nu îți trăi viața într-un mod pe care îl vei regreta.


Deseori oamenii
Îmi spun
”Îți trăiești viața prea repede”.

Pentru mine,
Niciodată nu m-am gândit că ar fi adevărat, nici măcar o dată.
Nu trăiesc prea repede.
Mai degrabă, nu sunt cei care au venit cu această frază,
Cei care se pare a se gândi
Că timpul continuă să fie etern pentru ei...

Dacă,
Ai ajunge să știi că vei muri peste un an
Cum îți vrei petrece timpul rămas?
Așa trăiesc eu.


Înainte de a ajunge la 30 de ani,
M-am gândit
Că am să-mi găsesc sfârșitul la 30.
Cuvintele ce mi-au fost spuse când eram un copil bolnav
Întotdeauna au fost cu mine.
Dacă intru în detalii despre asta, va deveni o poveste lungă
Așa că o las pe altă dată, dar
Până ce am ajuns la 30 de ani,
Chiar îmi era frică să mor.
Voiam să clarific
Imaginea vagă a morții așa că m-am gândit mult la asta,
Și mare parte din munca mea
A fost scrisă cu moarte ca tematică.



Și atunci,
Când am sărbătorit cea de-a 30-a aniversare
Am întâlnit noi sentimente.

Frica ce înconjura aceea zi a dispărut complet.

”Am reușit să trăiesc până acum...”

Sentimentele de anxietate care le țineam în piept de atâta timp
Au dispărut.
Și de acolo,
Cu gândul că este în regulă oricând vine sfârșitul
Am decis în inima mea
”În orice caz, tot ce vreau să fac,
Voi face cât de mult pot.”


Din aceea zi, restul vieții mele a început.
Numărând, voi sărbători cel de-al 13-lea an din restul vieții mele.

Pentru alți, ar putea părea
Că îmi trăiesc viața nesăbuit.
Dar mă bucur de propriul meu fel de viață.


Suferă mult,
Bucură-te mult,
Și nu contează ce fel de greutăți apar,
Continuă să înaintezi alergând
Cu încrederea că atunci când privim înapoi
Va deveni o altă poveste de care să râdem.

Fiecare parte din corp
A devenit vânăt și obosit.
Cu siguranță nu pot fi optimist cu durerea ce o simt în spate.

Dar,
Această durere este și norocul meu.


Răposatul Ogata Ken-san
Mi-a spus asta
Chiar pe când suferea din cauza cancerului.

”Durerea din corpul tău
Nu ar trebui să devină dușmanul tău,
Ci ar trebui acceptată ca parte din tine,
Ca ceva alături de care să mergi. Aceasta este viața.”

Acum,
Am ajuns să înțeleg puțin mai mult
Cuvintele pe care Tata mi-le-a spus.

Să vin înapoi pentru prima dată după ceva timp,
Briza mării din Okinawa este grozavă.

”Nu îți fie frică de moarte, fie-ți frică de o viață netrăită.
Moartea este tot timpul lângă noi.
Când arătăm că ne este frică, sare mai repede decât lumina,
Dar dacă nu arătăm frică, îți aruncă ochiul asupra noastră tandru
Și apoi ne ghidează spre infinit...”

Ei atunci,
Am plecat să vizitez mormintele.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!