marți, 19 iulie 2016

GACKTIONARY - Capitolul 65 (Viața)


65.帰れる場所があるってことは
本当に素敵なこと。
Cu siguranță este un lucru minunat să ai unde te întoarce.

Multe persoane vin în Tokyo pentru a reuși, nu? Dar în cele din urmă, mulți dintre cei care vin în Tokyo cu noțiunea că ”Am un loc în care să mă întorc” ajung să eșueze. Să aveți un loc la care să vă întoarceți devine asigurarea voastră. Și asta vă face mai degrabă să fugiți. De aceea am scăpat de oricare și toate locurile la care m-aș fi putut întoarce înainte de a veni în Tokyo. M-am pus într-o situație de neieșit, pregătit să pierd tot ce ar fi trebuit să eșuez. Și de aceea, am încercat și mai mult să creez noi locuri în care m-aș fi putut întoarce în locul celor care le-am pierdut.
Noul loc în care am simțit că mă puteam întoarce, în care trebuia să mă întorc, erau ”live-urile”. Să am toți fanii care mă așteaptă, să am senzația de a veni acasă la ei în timpul live-urilor, sunt enorm de recunoscător pentru asta. Desigur, nu e doar despre fani, ci și despre prețiosul meu staff care se adună acolo pentru a crea live-urile cu mine. Îmi arde inima de bucurie și simt că ”Acesta este locul pe care l-am creat pentru mine, un loc la care să mă întorc”.
 Un loc la care să vă întoarceți este ceva ce ar trebui să creați din nou pentru voi înșivă. În general, vă întoarceți într-un loc pe care altcineva l-a pregătit pentru voi în trecut, dar acest loc de întors, într-un sens general, poate fi deseori foarte similar cu un loc în care vă puteți refugia. Ajunge să fie un loc în care să scăpați, în loc să vă întoarceți. Nefăcând o distincție clară între un loc la care să vă întoarceți și un loc în care să vă refugiați, va ține o persoană pe loc, când ar trebui să înainteze.
Să vă creați propriul loc în care să reveniți este cu adevărat un lucru minunat. Nu sunt prea multe persoane care realizează asta...presupun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!