luni, 5 ianuarie 2015

Canalul GACKT – discuția 79 a revistei-blog 7.11 (14 noiembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 31

Dururururururu...
Dururururururu...

Alo...

Ohh, tu ești...
Huh?

Dacă am timp liber acum că joaca s-a terminat?
Mai lasă-mă.
Sunt mult mai ocupat acum...
Când interpretez o piesă,
Trăiesc conform unei rutine stricte,
Dar înainte de a începe un proiect,
Am un program neregulat pentru a mă pregăti.
Mai mult, trebuie să ajustez lucruri
Care să se potrivească în acel program neregulat.

Desigur, cu siguranță încerc să găsesc timp pentru mine.
Nu contează cât de ocupat sunt.

Filmarea?
....Ce e cu ea?

Desigur că o fac.
Au fost nenumărate filmări una după alta.
Să fiu sincer, nu sunt bun la ele...

Ieri am filmat pentru Centrul de Jocuri.
E plin de dimineață până seara.


Din moment ce filmăm de dimineață până seara,
Pe la jumătate nici nu mai știu care e rostul...

Huh?
Te uiți în fiecare zi?...
Lucrurile care le spun sunt ciudate?

Taci!
Lasă-mă.

Lucrurile pe care le spun sunt ÎNTOTDEAUNA ciudate!


Lucrez destul de serios.
Și pun antrenamentul în locurile libere,
Așa încât corpul meu să-și mențină forma.

Oamenii de la piesă încă vin.
Cei cu un nivel înalt de conștiință continuă fără ezitare.


Desigur, sunt recunoscător.
Sincer, este greu să te antrenezi singur.
Pentru că te simți depășit psihologic.


Așadar,
Când prietenii tăi se adună e mult mai provocator.
Sentimentul de a dori să lucrezi din greu vine în mod natural.

Chiar și așa,
Când lucrez singur,
Cu siguranță pun mult KiAi și mă prefac că mă privește cineva,
Și mă presez cât de mult pot.


În cele din urmă,
Totul se întoarce la tine.
Și pentru că sunt de unul singur,
Pun și mai mult KiAi.

Huh?
Asta e grozav?

Prostuților.
Dacă eu nu aș fi fost, aș fi putut fi GACKT?


Apoi, după ce antrenamentul se termină,
Plec spre o altă locație pentru o altă filmare.

Asta a fost sesiunea foto pentru bunuri, totuși.


Huh?
Arăt ca un bărbat bun?....

Am îmbătrânit totuși.
Deși desigur că trăiesc având grijă
Să nu pierd în fața propriei mele slăbiciuni.

Dau tot ce am mai bun...
Dacă îmi pierd concentrarea, voi cădea lat pe fața mea.

Huh?
Sunt prea ocupat?
Și ce fac acum?...

Hey, tu,
Ești reporter sau ceva?

Ei bine,
Sunt în afara orașului acum.

Am venit să călăresc...


Huh?
Vrei să te aduc cu mine?...

Ei, e doar o sincronizare proastă, nu?
Okay, okay, am înțeles.

Te voi aduce data viitoare.

Ei,
Pentru că sunt atât de ocupat,
Trebuie să mă asigur că fac astfel de lucruri.
Deși e posibil să îmi pierd exercițiul.

Huh?
Să îți trimit o poză?...

Hey, tu...
Sunt în mijlocul călăriei aici.

Ești ridicol.
Okay, bine.
Am să fac una...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!