joi, 29 ianuarie 2015

Gackt blog – 17 ianuarie 2015

 Mr. GYPSY (discuția 85 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

M-am trezit în casa mea peste hotare.
Întregul meu corp este plin de durere...
Mă simt ca și cum aș avea iar febră.


Printre perdele, lumina curge înăuntru.
”E deja dimineață...”
În timp ce stau întins pe jumătate conștient în pat,
Îmi aduc aminte de piesa care s-a terminat acum câteva zile.



În sfârșit, spectacolele legate de ”Secretul lui Yoshitsune” s-au terminat...
Nu, din păcate s-au terminat...

Cortina a căzut pe o poveste de succes Yoshitsune.
Serios, să ai doar două sesiuni din această piesă este o pierdere prea mare.
Dar nu am avut de ales decât să ne descurcăm cu doar două sesiuni
Din o piesă de asemenea calitate.


Ei, nu avem ce face că s-a terminat.
Doar dacă echipa de producție de data asta
Ar fi fost mult mai agresivă...
Este ceva la care mă tot gândesc.

Dacă poți lucra doar cu o atitudine negativă,
Cred că este mai bine să nu lucrezi cu mine, dar...


Ei,
Presupun că este un lucru bun că s-a terminat oricum.

Chiar și așa,
A trecut ceva timp de când am avut un sentiment așa de bun de la o piesă.
Chiar și după ce s-a terminat,
Să fiu capabil să o fac astfel, se poate spune că îmi calmează inima.
Chipurile actorilor arată înviorate de asemenea.


Și, acum mă gândesc:

”În cele din urmă, s-a terminat...”

Este atât sfârșitul tuturor lucrărilor legate de piesa Yoshitsune
Cât și ultima dată când văd aceste persoane împreună.

Sincer, sentimentele de un ”la revedere” șovăelnic au apărut.
Să pot întâlni asemenea prieteni minunați,
Sunt sincer recunoscător.


La lansare,
Fetele care au fost implicate în piesa actuală Yoshitsune au venit de asemenea.
Și acei prieteni apropiați,
Încă o dată, mi-au dovedit că sunt persoane grozave.

Chiar acum sunt peste hotare, cufundându-mă în lumina de după terminarea piesei
În timp ce îmi vindec corpul și spiritul.

Oboseala mea a ieșit la suprafață dintr-o dată.
Aceste două zile au fost un coșmar cu febră
Dar mi-am revenit puțin și mă simt mai bine acum.


În timp ce stau întins, amețit, în pat,
Am început brusc să râd.

Abia mă târăsc...sincer...

Voi râde.
De acest corp obosit al meu.

Apoi voi lăuda.
Spiritul acestui corp care a alergat în continuu
Tot anul trecut.
Încă puțin și mă voi pregăti.
E timpul pentru mine să mă îndrept spre aeroport.

Mi-a sunat telefonul...
Întrebându-mă cine era, se pare că este un mesaj de la Mayo-san.

Când piesa s-a terminat,
Se părea că și Mayo-san era pe cale să plângă...

Mă întreb dacă m-a contactat pentru că se simțea singur...
Voi deschide mesajul să arunc o privire.

”GACKT, îmi pare rău...Am devenit o povară pentru tine.
Chiar dacă după dureri enorme, piesa s-a terminat
Nu înțeleg de ce, dar femei stupide s-au aliat...
Cele mai sincere scuze...îmi pare rău...”

Nu am nici cel mai mic indiciu despre ce vorbea dar
Am citit articolul atașat.


Ahahahaha.
Cine e această femeie??

Serios, este sfârșitul lumii.

Nu spun asta pentru a-l proteja pe Mayo-san dar,
Am să spun asta doar o singură dată.

Mayo-san
Nu mi-a prezentat nici o femeie, nici măcar o dată!!

Mai mult sau mai puțin, aceste femei
Fără a clarifica lucrurile
Au vorbit despre asemenea lucururi fără să le pese...
Chiar dacă nu era nevoie ca numele meu să fie măcar menționat.

De ce revistele de bârfe urmăresc această apropiere în ultimul timp...
Prin a umple într-o cantitate mică de adevăr,
Asta înseamnă că este în ordine să inventezi restul?

Chiar dacă tu l-ai scris ca și cum ar fi adevărat,
Este vreun motiv pentru care s-ar vinde?

Cât de ridicol, serios...

I-am spus un singur lucru lui Mayo-san.

”Condoleanțele mele...”

Sincer, de fiecare dată când văd asemenea articole
Disprețul meu pentru cultura japoneză crește.

Deseori se spune de libertatea presei.
Dar asta justifică să scrii orice vrei doar ca să vinzi mai mult?
Și în termenii lucururilor care nu sunt fapte,
Este în ordine doar să termini cu o scuze atașată de spatele revistei?

Nu fi ridicol!!

Serios, e aiurea...
Nu poți face nimic, decât să râzi.


În timp ce soarele îmi atingea spatele,
M-am gândit la cum s-a simțit probabil Mayo-san
Când mi-a trimis articolul.

Imaginea lui Mayo-san scufundându-se într-un asemenea lucru,
Și în timp ce îi ajunge la gât,
Încearcă cu disperare să-mi scrie textul...

Mayo-san,
Poate că îți scriu doar câteva cuvinte dar...

”În asemenea momente, doar râzi”

Așa este....
Când sunt partener cu o persoană care este blocată într-un asemenea lucru,
Și eu de asemenea intru exact primul.

Da, e aiurea rău...
Grăbește-te și curăță-te cât mai rapid posibil.

A-ah.
După ce am avut în sfârșit acesre câteva zile, au fost distruse...
Chiar dacă febra mea a scăzut în cele din urmă.

E timpul să plec.
Am să-mi refac starea și mă întorc în Japonia.


Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este Mr. GYPSY.

Petreceți ceva timp și relaxați-vă
Într-un loc fără zgomot și fără a fi deranjați.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!