joi, 8 ianuarie 2015

Canalul GACKT – discuția 80 a revistei-blog 17.11 (25 noiembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 32

Dururururururu...
Dururururururu...

Alo...(în chineză)


Oh...tu ești.
Nu era nici o notificare așa că nu știam cine era.

Eh?
Acum?


Peste hotare. În Hong Kong.
Dar sunt în mașina ce se îndreaptă spre aeroport.

Deși a trebuit să vin din cauza slujbei
Deja mă întorc în Tokyo după câteva ore.
Este schimbarea obișnuită.

Eh? Aici?

Nopțile sunt reci. Presimt că am să răcesc.
De fapt, cred că este mai greu să răcești în Tokyo.

Este puțin răcoare după ameaza și apoi frig noaptea
Așa că mai mult probabil să răcești.

Cât timp sunt aici,
Programul nu prea a fost lejer
Așa că mai tot timpul am fost somnoros.

Ei,
Ar putea fi și faptul că am mers mult.

Era și foarte devreme când am plecat din Haneda...
Sincer, cred că am adormit în sala de așteptare.


Vorbind despre asta,
Haneda deja
A început cu Crăciunul...


Chiar dacă era atât de devreme,
Era aglomerat cu pasageri.
Era plin cu studenți străini...
Încep să am sentimentul ciudat că sunt urmărit.


Eh??
Dacă eram bine?...întrebi.

Am scăpat...
Pentru că era cam înfricoșător...
Dacă profesorul nu ar fi fost acolo
Ar fi devenit un incident.
Pentru că studenții au început să se agite și erau destul de insistenți...


După ce am urcat în avion, sincer nu îmi pot aminti bine ceea ce s-a întâmplat.
Pentru că am stat treaz toată noaptea trecută,
S-ar părea că am adormit.


În timpul decolării, dormeam deja profund.
În ciuda gândului de a lucra în schimb.
Am adormit complet cu laptop-ul pe brațe.


Când m-am trezit, ajunsesem în Hong Kong.

Ei, din moment ce durează doar 4 ore,
E ca și cum aș fi mers doar într-un oraș apropiat.


Să iau bagajele a mers mult mai bine decât mă așteptam,
Dar mai degrabă, din cauză că am mâncat ceva condimentat alaltăieri
M-am simțit oribil pentru că a început să mă doară stomacul.


După ce am ieșit din aeroport, ne-am urcat imediat în mașină
Și am mers direct la hotel.
Chiar nu am avut mult timp.

De fapt,
Din cauza demonstrației recente din Hong Kong,
Ni s-a spus că nu putem trece prin oraș dar,
La locul faptei,
Am simțit că nu aveam de unde știi sigur
Decât dacă încercam să mergem pe aceea rută.


M-am cam săturat de acest peisaj care a devenit ceva obișnuit.
E ca și cum lucrurile se învechesc repede aici.


Dacă ar fi fost un D&G aproape de hotel,
M-aș fi gândit să mă duc să arunc o privire dar...

În cele din urmă, ne-am rătăcit și am mers în direcția greșită.

Sunt destul de sătul de lipsa simțului meu de direcție.


Ambianța întregului hotel a fost grozavă.
Hotelul de această dată a fost un mic hotel care îmi place,
Și interiorul este destul de bine aranjat.


Și ambianța din grădina din centru e grozavă.
Noaptea acest loc devine bar.
Dacă vorbești despre Hong Kong, este cea mai grozavă atmosferă pe care o poți avea.


Imediat după ce am plecăm de la hotel, trebuie să ne întâlnim cu persoane, așadar
Pentru că aveam multe de făcut
Am plecat grăbiți dar...

Străzile erau ciudat de aglomerate.
Să ajungem la primul loc de întâlnire care era la hotelul ”Peninsula”,
Ne-a luat ceva timp.


Interiorul hotelului arăta bine.
Îmi plac astfel de hoteluri influențate de clasic.

Dar, sincer în termeni de servire
M-a făcut de vreo câteva ori să fac ”hmm...”.

Ei, presupun că nu am ce face.
Fiecare țară are propriile capricii.
În cazul Hong Kong-ului,
Calitatea servirii lipsește cu desăvârșire.
Așa este în diverse locuri.
Deși se poate termina cu asta fiind capriciul unei țări,
Sunt multe puncte pe care le pot folosi pentru a se îmbunătăți.

Oh...
Întorcându-mă la ceea ce spuneam
A început să pară că nu vom reuși să ajungem la următorul loc de întâlnire la timp.
Am început să vorbim despre cum putem ajunge acolo
Și am decis că dacă luăm trenul ar trebui să ajungem la timp...

Eh?
Dar eu nu merg cu transportul în comun?...spui.

Ahahaha.
Am mers. Cu metroul pentru prima dată după 18 ani.
Super, bine dispus.


Nu am nici o idee cum a mers dar
În loc de un bilet am cumpărat un card
Și am crezut că pot intra cu asta dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!