joi, 8 ianuarie 2015

Canalul GACKT – discuția 81 a revistei-blog 27.11 (5 decembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 33

Dururururururu...
Dururururururu...

Hey hey!...de fapt...
Alo...

Ah..., tu ești.
Ce s-a întâmplat??

Ce?
Vroiai doar să-mi auzi vocea...

Ce am să mă fac cu tine!
Mmm? Ce, te simți singură?

Eu?
În ultimele câteva zile, sunt cu Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen
Care face câteva sesiuni foto.
M-a rugat să vin și să-l vizitez.


Am dormit tot timpul în autobuz și când am ajuns aici, nu aveam nici o idee unde eram.
Singurul lucru sigur era că eram departe de Tokyo.


Am sosit și mi-au spus că Președintele Consiliului de Studenți era deja pe platou.
Așa că am decis să merg să-l vizitez imediat...


Am intrat în cameră și
Am văzut multe uniforme atârnate...
Asta înseamnă că
Vor fi și alți studenți Camui Gakuen.
Dar...nu era nimeni...


Așa că am mers să văd altă cameră și acolo
L-am găsit pe Președintele Consiliului de Studenți cântând la pian...
Am vrut să-l salut, dar din moment ce îl filmau, nu era posibil.
Așa că mă uitam prin jur și...


Tot acest staff...
Aparent se întâmplă ceva foarte serios...
Dar ce filmează...?


Privind de departe,
Pot auzi vocile studenților.


Președintele Consiliului de Studenți nu a considerat deloc țipetele lor
Și și-a continuat calm sesiunea foto.
Mă întreb ce fel de sesiune foto face...

Între timp Președintele Consiliului de Studenți continuă cu filmarea.
Dar...oare ce fac...?
Nu mi s-a dat voie să-l deranjez...
Așadar, de ce am venit aici???


Ce??
Ce este asta?...Nu știu...
Nu știu nici asta.
Pe perete era scris『最恐』(cel mai teribil)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!