luni, 19 ianuarie 2015

Gackt blog – 1 ianuarie 2015

 Mr. NEO VISUAL ROCK (discuția 84 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Un An Nou Fericit.

2015 a început în cele din urmă.
Anul Oii...?


Ce îmi veți încredința anul acesta?
Puneți-vă toate sentimentele în mine.
Trimiteți-mi toate dorințele voastre pentru a mă face să merg înainte.
Voi îndeplini atât de multe câte pot.


Pentru mine, anul 2015,
Ar putea însemna GACKT’s LAST,
Sau un nou început,
Dar, în orice caz, singura cale de a răspunde la asta este să acționez.

”LAST VISUALIVE”

În timp ce prind zăpada ce cade din cer,
Gândurile din ultimii 15 ani mi se învârt în cap.

A devenit 2015 într-o clipită…
Sau este încă ”doar” 2015…

Ce fel de an așteaptă înainte?


Nici nu îmi pot imagina
Cât de ocupat voi fi…
Am să iau primele câteva zile din acest an
Să-mi odihnesc corpul.


Sunt recunoscător că am trecut în noul an în siguranță.
Să fiu sincer, eram puțin îngrijorat când febra mea nu scădea.

Voi crea un ”LAST VISUALIVE” grozav.
Trebuie să pun multe lucruri la un loc
Pentru a mă pregăti pentru asta.


Dar,
Am să-mi țin umerii relaxați,
Nu tensionați,
Și nici nu am să las garda jos,
Întotdeauna amintindu-mi să-mi mențin poziția de luptă.

Asta este GACKT.

Zăpada este rece dar plăcută.
Îmi scade febra.

Respirația mea este albă în cerul nopții.
Am să mă întorc în camera mea
Și sărbătorii noul an cu un pahar de Echezeaux.

Lăsați-mă să mai spun un singur lucru.
Mulțumesc, enorm, tuturor.
Mă rog din adâncul inimii mele
Ca acest an să poată fi un an minunat pentru voi toți.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. NEO VISUAL ROCK”.

Zăpada ce cade reprezintă sentimentele mele.
Fie ca ele să ajungă acolo unde sunteți voi toți.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!