joi, 1 ianuarie 2015

Gackt blog - 14 noiembrie 2014

Joacă serioasă (discuția 79 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)


Repetițiile au început în cele din urmă.
Nu voi spune pentru ce este repetiția.

Cu toate acestea, când repetiția durează atât de mult până noaptea,
Sufletul și corpul tău sunt cu siguranță epuizate.

Toți membrii sunt obosiți din cauza zilelor consecutive de exercițiu.
Dar sunt cu toții atât drăguți când fac fețe șovăitoare
Și se chinuie din răsputeri să reușească.


Chiar și așa,
Stau extrem de prost la dans, că e de râs.
Mă gândeam că probabil se vor îmbunătății,
Dar acum mă gândesc că probabil e mai bine dacă sunt așa.


Toată lumea petrece mult timp în fața oglinzii.
Întrebându-se cum pot arăta ”ca...”,
Cum pot fi ”ca...”.
Experimentează constant prin încercări și erori.


Să fiu sincer, ei încă arată comic.
În timp ce oamenii devin emoționați rapid la aceste repetiții din noapte,
Știu că și de asemenea acumulează repede oboseală.


Repetiția continuă până dimineața în fiecare zi.
În ciuda acestui lucru, toată lumea se chinuie cu disperare
Fără a-și pierde simțul de urgență către lucrurile pe care nu le pot face.


La o privire rapidă,
Ar părea că se prostesc,
Dar acești oameni sunt extrem de serioși că e amuzant.


Joaca serioasă pentru adulți
Devine mai amuzantă cu cât ești mai serios.
Asta e ceva ce se știe.

Când devii adult,
Îți pierzi abilitatea de a mai fi serios în legătură cu lucrurile.
Când erai copil, puteai deveni absorbit de orice.
Toată lumea se juca în propria sa mică lume.


Dar,
Când devii adult, uiți cum să fii serios.

Când ești serios în legătură cu ceva, devii obosit,
Și cu cât se întâmplă mai mult, cu atât simți mai puțin asta.
Totul pare ca și cum ești deja obișnuit.


Motivul pentru care am putu rămâne tineri atât de mult timp
Este probabil pentru că ne jucăm serios.


A te juca este creativ.

Înseamnă să construiești lucruri.
Înseamnă să creezi distracție de unul singur,
Și apoi să te gândești cum să fie mai amuzant,
Și să pui asta în practică.


Așa putem rămâne tineri.
Pentru că suntem întotdeauna copii.

Copii mari care pot face orice serios.
Asta este echipa GACKT.


Sunt și membrii noi.
Un nou vând cald suflă.
Pentru că sunt plini de pasiune,
Zona devine și mai fierbinte.

E păcat,
Dar celor a căror pasiune s-a răcit dispar.
Acesta este un alt lucru care se întâmplă deseori în lumea noastră.
Dacă devii rece, s-a terminat.



Cu expresii pe care nu te-ai așteptat să le vezi la 6 dimineața, toată lumea se îndreaptă spre casă.
Îmi plac chipurile lor.

Sunt o persoană fericită, petrecând fiecare zi astfel.
În fiecare zi, ard mai mult cumva.


Am început să exersăm și în studio-ul meu de acasă,
Fără a ne îngrijora de timpul zilei.
Vom continua să mergem cât putem.

Am o memorie proastă,
Așadar încerc cu disperare să repet iar și iar.


Amuzant, huh?
Lucrez cu disperare până dimineața,
Apoi câteva ore mai târziu trebuie să încep să lucrez la altceva.


Și îmi fac timp forțat
Să merg și să mânânc cu persoane.

Sunt persoane care ar spune că ar trebui să folosesc acest timp să mă odihnesc.
Făcând un astfel de lucru este motivul pentru care devi un adult nefolositor.


Să trăiești serios
Înseamnă să te joci serios
Și să lucrezi serios.

Este un sentiment diferit de fiecare dată,
Așa că trăiesc disperat și serios.


Tu de acolo.

Te odihnești?
Mormăi că nimic nu e amuzant?


Când deschizi gura, cuvintele ”Mă simt obosit”,
”Este greu”, ”Este dureros” ies?

Devii invidios când te uiți la copii?
Te uiți la ceilalți și spui ”Ar fi bine să fii atât de inocent”?

Crezi că nu e bine să fii fără griji?



Fără griji...sunt cuvinte frumoase.
Înseamnă că mintea ta este tot timpul liniștită, nu?

Este mintea ta la fel de liniștită ca a mea?
Nu plouă?
Nu e înnourat?
Nu e întunecat?


Nu vrei să petreci fiecare zi cu un cer senin?
Nu vrei să ai o astfel de viață?

AȘADAR

”SĂ NE JUCĂM SERIOȘI!”

Ei, să ne jucăm cu toții super serioși.
Nu contează dacă persoanele din jurul tău
Te arată cu degetul și spun ”Ce face aceea persoană?”
Sau cum își bat joc de tine,
Nu sunt persoanele care se joacă serios de sute de ori mai fericiți
Decât cei care arată cu degetul pe alții și îi subapreciază?


Huh?
Când te poți juca?

Hey, hey, ce tot spui?
Am auzit că va fi un Festival al Școlii Camui Gakuen în curând.

Am auzit că vor fi multe persoane acolo
Care se pot juca serios.


Huh?
Merg și eu...?

Asta e ceea ce se numește întrebare idioată.
Nici gând să nu merg într-un loc unde to poți juca serios.

Să ne întâlnim la Festivalul Școlii.
Și eu merg să mă joc.

Se pare că va fi multă distracție anul acesta.
Trebuie să merg și să-l întâmpin pe Președintele Consiliului de Studenți.


Ei atunci,
Presupun că mă voi duce la repetiție...

Huh?
Pentru ce e repetiția?

Nu îți pot spune asta.
Este secret.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. SECRET”.

Chiar dacă mă vezi la Festivalul Școlii,
Lasă-mă în pace,
Mă distrez singur,
Așa că și voi să vă distrați.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!