marți, 6 ianuarie 2015

Gackt blog – 25 noiembrie 2014

Domnul PAINKILLER (discuția 80 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Într-o clipită, este ultima zi de repetiții...
Ce repetiție?...mă întreb...


Nu întreba asemenea lucruri.
Bărbații au lucruri care nu sunt menite să fie spuse...

Fără prea mult timp de pierdut
Toată lumea a atacat cu putere înainte.


Am făcut destul de mult împreună dar
Să fiu sincer aș fi putut spune că aș fi preferat mai mult timp.
Dar am fost extrem de ocupați
Și abia dacă era destul timp în programele tuturor.


Pe lângă repetiții
Am făcut și înregistrări așa că sincer,
Corpul meu este obosit pe interior și exterior.


Din moment ce este imediat după ce ”Secretul lui Yoshitsune Capitolul II” s-a terminat,
S-ar fi presupus să fim scăldați în lumina de după
Dar am ajuns să ne apucăm de lucru direct în asta.


Privindu-mă făcând asta din punctul de vedere al unui spectator,
Corpul meu s-a micșorat iar.
Desigur că aș îndrăzni chiar să-l micșorez și mai mult dar.


Chiar și așa,
Sentimentul de ”moliciune” nu se schimbă.
Pentru că am fost destul de concentrat,
Chiar acum am un corp care ar arăta grozav nud.
Asta din cauză că urmez tematica unui ”corp delicios”.


De asemenea,
Dintr-un anumit motiv am exersat la tobe ca un nebun.
Sincer, cred că este cel mai dur antrenament.
Nu este ceva la care când în mod normal
Așa că degetele mele sunt destul de bătute.


În această dimineață am fost trezit de durerea din degete.
Este un număr de bandaje puse în diverse locuri care îți captivează privirea.
Presupun că și asta este ceva ce este unic doar în acest punct...
Și în timp ce pielea mea continuă se se decojească
Devine mai puternică zi după zi.


De asemenea...
Dintr-un anumit motiv exersez până și la chitară.
De ce oare fac asta...

Nu este un motiv bun să mă întrebi așa ceva, nu?
Bărbații au unul sau două lucruri care nu sunt menite să fie spuse...


Chiar și așa...este intensiv.
Să pot trăi și să cresc la o asemenea intensitate este ceva
Pentru care trebuie să fiu sincer de recunoscător.


De pe chipurile celor din echipa mea care s-au reunit iar după un timp atât de îndelungat
Îmi pot aminti că am simțit calm.
Mi-am petrecut mulți ani
Creând lucrări cu această echipă.


Dacă stau să mă gândesc
Este o echipă care a rămas cu mine timp de 16 ani.
Noul staff și-a mărit echipa, dar
Zona de mijloc este ferm
Ținută de prieteni vechi care știu ce să facă.


Și în aceste câteva zile,
În timp ce exersam în studio, mulți prieteni vechi au venit în vizită.
Au fost chiar și prieteni din Koreea.

Deși toată lumea era obosită,
Cu toți am luat aminte că
Astăzi a fost ultima zi de repetiții.


Pe lângă asta...
Dintr-un anumit motiv...
Chiar și bassist-ul trupei X Japan, TAIJI
A venit în vizită.
Ce se întâmplă oare în acest studio...


Bassist-ul SATO a fost de asemenea înconjurat de sentimente puternice
Și s-a prins cu putere de importanța de a fi bassist.
Cumva...a devenit destul de grozav...

Și de asemenea în același timp...
Repetițiile de acum...
Pentru ce sunt?

Nu nu nu nu
Sunt multe lucruri pe care nu le știi despre mine.
Să nu știi motivul din spatele tuturor repetițiilor,
Trebuie să te lupți cu asta din când în când...

Ei, e o discuție mică...

Nu mă fă să încep să vorbesc despre lucruri ”grele”.
Pentru că sunt foarte plin acum.

Dar voi spune doar atât.
Toate aceste repetiții
Sunt de dragul zâmbetului tău.

Dacă știi asta, este destul, nu?

Ei,
Trebuie să mă întorc la repetiții acum.
Trebuie să mă concentrez în timpul repetiției.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este „MR. PAINKILLER”.

Îți voi lua toată durerea din inimă.
Să țipăm împreună?
Până ce inima ta este golită.

Dacă facem asta
Vei rămâne cu un zâmbet.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!