marți, 13 ianuarie 2015

Canalul GACKT – discuția 82 a revistei-blog 7.12 (19 decembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 34

Dururururururu...
Dururururururu...

Alo...?

Oh...
Ce este?? Este destul de devreme.

Eh?
E noapte aici...zici.

Ah...nu asta e ceea ce am vrut să spun.
Acum sunt
În Frankfurt.

Da, așa e.
La aeroport.

Acum? La un ceai.
Este un loc pentru VIP dar,
Cumva atmosfera nu era atât de grozavă așa că
Am ieșit în afara cafenelei.

De asemenea nu este nimeni,
Chiar dacă zona asta este atât de largă.


Locul acesta este uriaș.
Dar deși sunt multe persoane,
Probabil că nu vei avea impresia că este aglomerat...

Este un aeroport frumos.

Eh?
Ce fac în Germania?...întrebi.

Nu, nu am venit în Germania.
Am fost în Polonia.

Așadar, acum petrec câteva ore aici în aeroport în tranzit.


Sunt într-un loc numit Krakow dar
Acesta este avionul.
Am râs la cât de mic este.

Am început din Warsaw
Și am ajuns în Krakow de acolo.
Ei, am fost invitat să privesc un joc așa că călătoresc într-acolo.

Sincer, drumurile din Warsaw
Nu sunt așa de dezvoltate
Pe cât s-ar aștepta cineva,
Așa că am fost puțin șocat...

Mă așteptam la ceva puțin mai mult
Gândindu-mă că ar fi un loc cu mai multă energie dar...


Când am ajuns în aeroport noaptea,
M-am gândit,
Că arată destul de primitiv, și complet altfel decât mi-am imaginat...


Am stat la Hotelul Hilton dar...
Nu era nici măcar un angajat să-mi preia bagajul
Și staff-ul de la recepție avea o atitudine oribilă.

Sincer, a fost o mare dezamăgire...
Dacă la Hilton este deja atât de rău
Celelalte ar trebui să fie...


Ei, din moment ce aveam timp
M-am gândit să ies să rătăcesc puțin pe afară
Și am mers în zona unde ar fi trebuit să fie cluburile dar
Am fost și aici dezamăgit.

Hm, dacă merge astfel
Probabil că nu va mai fi nimic care să mă poată dezamăgi...


Așa cum era,
Am mers la un bar apropiat
Am băut puțin și apoi m-am întors.

Am avut o zi întreagă pentru mine în următoarea zi așa că
Am mers pentru o plimbare pe străzi.

Din cauză că acest oraș este orașul natal al lui Chopin,
M-am gândit să-l vizitez pe Chopin pentru puțin timp.

Acesta a fost singurul lucru care mi-a plăcut.
Apoi, am auzit că era o biserică de-a lungul acelei străzi
Așa că am decis să arunc o privire.


A fost puțin dintr-o dată dar
Este ul loc spiritual
Care pare să fie apogeul inimii Europei.

Am fost impresionat de asta.



Pentru puțin timp
Am stat acolo uimit.

Cumva, doar venind în acest loc, dar
Aparent este o biserică cu o cruce sfântă,
Asta în mod special m-a impresionat.



Apoi, am auzit că este un loc
Unde Chopin a locuit puțin timp cât a trăit
Așa că ne-am îndreptat acolo pentru o privire.


Afară este extrem de frig.
Pielea mea s-a simțit străpunsă de acest frig fără motiv.
Ei, este de înțeles de ce atât de puține persoane ies.

Sincer, nu poate să-mi placă atmosfera acestei străzi.
Asta este ceva ce am auzit dar,
Se pare că 97% din străzile din Warsaw au fost lovite de atacuri aeriene,
Și după asta,
Toate clădirile
Cum ar fi casele și altele
Au fost construinte în principal sub influența Uniunii Sovietice.

După război, toată influența poloneză a fost ștearsă.


După ce am mers puțin timp, era o universitate în apropiere
Numită Universitatea Warsaw.

Seamănă cu Universitatea Tokyo Todai dar
Este puțin prea primitivă.


Aici este locul unde Chopin a locuit...

Sincer,
Nu am putut întreba pentru că erau prea puține persoane în jur.
Cu alte cuvinte,
Am ajuns să intru pentru o privire.


Dintr-o coincidență ciudată,
S-a întâmplat să vorbesc cu un profesor de japoneză
Să-i cer indicații
Despre unde a trăit Chopin.


Chiar acum,
Este folosită ca parte a școlii dar
Realizând că acesta este locul unde a stat Chopin,
Inima mi s-a cutremurat.

Până la urmă,
El este persoana care mi-a trezit interesul în a cânta la pian.
Nu mai este printre noi dar fără el,
Posibil să nu fi cântat melodiile pe care le cânt.


Să mă pot apropia de amintirea lui Chopin
Este motivul principal pentru vizita mea din Warsaw.

În orice caz,
A făcut ca plimbarea extrem de friguroasă prin oraș să merite.


După asta,
Am mai mers pentru puțin timp
Și am intrat într-un mall dar
Nu era nimic care să-mi capteze atenția.

În următoarea zi,


A trebuit să călătoresc din Warsaw
Spre Krakow.

Din cauza impresiei pe care
Primul oraș, Warsaw, mi-a lăsat-o,
Așteptările mele au scăzut semnificant la aproape nimic.


Krakow este al treilea oraș.
Ei, am zburat într-acolo fără a mă aștepta la prea multe.


Așadar, am sosit într-o clipită.

Totuși,
Ceva ciudat care m-a izbit a fost că,
În timpul zborului,
M-am gândit
”Eh? E ciudat cum bate vântul...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!