joi, 8 ianuarie 2015

Gackt blog - 6 decembrie 2014

Domnul TEA BREAKER (discuția 81 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Timpul trece încet.
Eram la o degustare
La o cafenea în Nagoya
În timp ce mă întrebam care ceai este bun.

Acum câteva zile,
M-am dus la Festivalul Camui Gakuen din Nagoya
Și l-am văzut de la început până la sfârșit.




Și fratele mai mare Nakano
A venit în Nagoya pentru Festivalul Gakuen
Și am vorbit despre scenă
La un ceai.

Ce era pe scena acelor persoane?
Desigur
Nu totul merită note maxime.

Dar,
Să se poată distra din adâncul inimii lor
Și sentimentele lor de a dori să aducă bucurie,
Erau puternic oferite de pe scenă, cred.


Chiar și așa,
Festivalul Camui Gakuen din Nagoya
A fost chiar distractiv.

Sincer,
Vorbind despre festivaluri de liceu...
Fie că este buna calitate de a putea fi idioți,
Am fost foarte impresionat de
Spiritul lor de ospitalitate și puterea de a aduce bucurie.


Studenții care priveau scena
Străluceau de surpriză și agitație.
Desigur
O scenă perfectă nu există,
Să fiu sincer
Primul lucru care trebuie să facă este să lovească inimile tuturor.


Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen
Este în mod tipic cineva care este greu de convins.
Felul lui de a gândi nu urmează modul normal al lucrurilor
Și el doar merge mai departe cu această cale a lui.
Cu alte cuvinte, ar fi potrivit să spun că trăiește în propria lui fantezie.


Dar,
Se va arăta întotdeauna pe scenă
De ce oamenii îl sprijină cu pasiune.
Fără a pierde ritmul.
Membrii F9 îl ajută de asemenea să protejeze acel spirit.


Sincer,
Cei mai mulți ar spune că
Aceste persoane nu sunt de încredere sau nu se gândesc prea mult la lucruri.

Totuși,
Mă îndreb dacă doar eu sunt cel care a fost uimit de
Abilitatea lor de a face atât de multe pentru studenți lor...


Până acum,
Au făcut multe lucruri idioate cu seriozitate
Și aduc căldură tuturor.
Fac lucruri ridicole cu un chip serios.



Vreau să aplaud aceste persoane.
Asta este exact ceea ce înseamnă
Să aduci fericire cu toată inima mea.
Mă gândeam
Să-mi aduc staff-ul să privească asta pe 13,14 în Chiba.

I-am privit exersând cu o zi înainte de spectacol și
Păreau cu adevărat serioși...
Verificând totul cu meticulozitate
Până la cel mai mic detaliu.



Da, aici este unde nu vor pierde în fața profesioniștilor.
Asta nu e totul.
Privind
Că până și antrenamentul era serios,
Nu știu de ce, dar am început să mă simt sfâșiat.


Înțeleg că asta a fost pentru
A face acest Festival Gakuen un succes pentru toți studenți.
Să consideri lucrurile din atât de multe unghiuri,
Și să faci un asemenea eveniment un succes...
Am putut simți asta puternic.



Imaginea
Fiecărui student
Atras de președintele Consiliului
Este și mai mult amuzantă când știi că președintele este cineva care
Este puțin mai sălbatic decât normal.

În această zonă,
Nu îmi pot da seama care este șarmul lui.
Hm...
E un fel de aură ciudată care se împrăștie.



Pare ca și cum
E complet fără griji
Dar e cu ochii pe toți studenții.
Am decis să mă duc și la următorul Festival Gakuen din Chiba.
Ei,
Din moment ce Președintele Consiliului a spus că trebuie să vin și să privesc
Presupun că nu am de ales decât să merg.

Chiar și așa,
Deși este în ordine după ce punerea în scenă s-a terminat,
Mă întreb dacă el este singura persoană care nu se simte agitată sau tensionată...



Mâncând fericit desert cu toți membrii săi de scenă...
Presupun că trebuie să mă obișnuiesc
Să văd F9 mai des...
A trecut mult timp de când mă puteam relaxa
Și să mă bucur de degustarea ceaiului
Așa că astăzi chiar este grozav.
Chiar îmi place acest ceai yuzu (citrice).
Presupun că am să mă bucur de el până ce sosește trenul...


Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. TEA BREAKER”
Să savurezi o ceașcă de ceai
Înseamnă viață.

Dacă te poți bucura elegant de timpul tău pentru puțin,
Va face mari diferențe în viața ta.
Ceaiul este bun.
Acest moment este decorat cu mirosul slab...
Poate ar trebui să caut cafenele bune și în Tokyo.
Nu ai vrea să vii să mi te alături
Într-o petrecere a timpului elegant?
Îți voi decora viața.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!