luni, 19 ianuarie 2015

Canalul GACKT – discuția 83 a revistei-blog 17.12 (27 decembrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 35

Dururururururu...
Dururururururu...

Kurikuri
Nu, moshimoshi

Este Crăciunul.
Eh?
Ce fac, întrebi?

Chiar acum?
Am venit în Osaka să văd Festivalul Camui Gakuen.

Din cauză că Seito Kaicho de la Camui Gakuen
Mi-a spus ”Vino neapărat”.
După ce s-a terminat,
Mi-a spus că vroia să se grăbească și să ajungă la spectacolul final.

Și după asta, acum sunt în shinkansen-ul
Care mă aduce înapoi în Tokyo.
Voi ajunge acolo în curând.


Eh?
A fost incredibil.
Serios, Festivalul Camui Gakuen din Osaka m-a emoționat complet.

Nu ai spune că asta este o evoluție considerabilă...
Nu crește mult?!

Chiar este grozav.


Toată săptămâna,
Din moment ce a fost agitație tot timpul,
Sunt foarte fericit că am putut să mă relaxez astfel.

Eh?
Dacă am fost ocupat, întrebi?
Ei,
E din cauză că am înregistrat pentru emisiuni tot timpul.


De obicei refuz astfel de oferte dar...
Din cauză că nu sunt bun la asta, la emisiuni
În special la interviurile televizate.

Eh?
Ce program tv a fost?

Err...am înregistrat pentru Downtown DX...
Și ce altceva a mai fost...


Ah, da.
Întâmplător, la studio-ul unde filmam
Pentru emisiune,
Am mers să îi salut pe aceștia doi de la ”Buromayo”.
Dar, din moment ce ei înregistrau pentru o altă emisiune,
Nu era nimeni în cabina de probă.

Am mers oricum în cabină,
Și după ce am scris ceva pe pachetele lor de mâncare, m-am întors.

”Otrăvit”

Am scris asta.
Ahahahaha.


Mai târziu am primit un telefon,
Și am fost certat pentru asta.

”Aia m-a speriat!!!!”

Ah dar....
Ahahahaha.

Desigur,
Între pauzele dintre un lucru și altul
M-am antrenat din greu,
Stimulând atât inima cât și corpul.

Dar, știi, este foarte solitar
Când mă antrenez singur.


Dar,
Nu ar spune lumea că nu dau tot ce am mai bun în asemenea momente?!
Slăbiciunea va veni, nu?


Ah!
După asta, am mers la difuzarea live NicoNico.
În Ikebukuro.

A trebuit să privesc emisiunea din culise dar.
A fost foarte amuzant.
Ca de obicei.


Saito Kaicho este plin de surprize și
Sentimentul din jurul lui este bun.
A devenit o harababură cu toate mesajele pe care le-a primit.

În afara studio-ului, în ciuda frigului, s-au strâns mulți fani.
Erau atât de multe persoane acolo doar pentru Seito Kaicho...

Să văd toate aceste persoane urmându-l a fost foarte minunat.


După asta, am mers la repetiția
Pentru următoarea difuzare live HEYHEYHEY de pe 29

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!