marți, 13 ianuarie 2015

Gackt blog – 19 decembrie 2014

Domnul DECEMBER (discuția 82 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Am sosit în grabă la aeroport
Și am sărit în mașină.
Dacă nu mă mișc repede, posibil să nu ajung la timp.


De când m-am întors în Japonia,
Nu am avut timp să o iau lucrurile încet.

Deși spun asta,
Nu este din cauza lucrului.

Astăzi,
Dansatorii, staff-ul
Și membrii trupei s-au strâns
Pentru a ține o petrecere de sfârșit de an la GST.

Toată lumea, adunându-se astfel
O dată pe an,
În timp ce își mulțumesc unul altuia pentru momentele în care s-au ajutat
Și își amintesc anul care a trecut,
Sărbătorim venirea noului an.


Toată lumea a lucrat din greu anul acesta.
Am trecut prin multe momente de încercări
Și ne-am apropiat cu chipurile pline de zâmbete.

Am făcut o mare zarvă distrându-ne cât timp am putut.
În cele din urmă, până s-a terminat, era 7 dimineața.


Numărul prietenilor apropiați crește repede.
Pentru că au fost 6o de persoane care s-au strâns pentru petrecerea de data asta,
Cu siguranță simți că este aglomerat.

Toată lumea bând lucruri care le plac,
Și aducând vorba despre diverse lucruri
Care s-au întâmplat anul acesta
Și discutându-le împreună.

După antrenamentul din următoarea zi
Am fost să-mi aranjez culoarea și lungimea părului meu.
Eu unul prefer părul scurt.


Mă simt bine când părul meu este vopsit ”moss-green”. (așa scrie, nu întrebați)
Culoarea nu poate fi exprimată ușor.
Ceea ce ce întâmplă cu părul meu tinde să fie o alegere după stare.
Uneori merge, alteori nu merge.

Și
Pe 13 și 14, săptămâna trecută
Am reușit să merg să văd
Festivalul Camui Gakuen din Chiba.


I-am primit din culise dar,
Cumva, și astăzi, Președintele Consiliului de Studenți
Și membrii F9, erau plini de KiAi și l-au prezentat bine.

Pălăriile jos pentru Președintele Consiliului de Studenți
Care rămâne serios de la repetiții mereu.
Am reușit să văd și a doua zi de repetiții dar,
Energia lor fizică este extrem de uimitoare.
Mă face să fiu gelos pe acești tineri...



Deși e doar Președintele și membrii F9,
Când îi vezi mergând împreună,
Se simte că sunt puternici.
Este ceva interesant.



Lucrul actual era foarte puternic.
Se pare că au devenit mai buni și la melodii,
Așa că pot arăta un talent muzical grozav.

Ce tip îngrozitor.


După ce m-am uitat la Camui Gakuen,
A trebuit să merg la o altă petrecere de sfârșit de an.

Sincer, programul meu este plin dar
M-am grăbit spre prietenii mei.



Ziua a strălucit de la început până la sfârșit,
Și până am ajuns la sfârșitul ei, era ora 3 dimineața.

Cu alte cuvinte,
Petrecerile de sfârșit de an face timpul să zboare și mai repede.
Este la o viteză care nu te va face să crezi că o zi întreagă a trecut.

Anul aceste se termină prea curând.
În această perioadă simt cel mai puternic acest lucru, presupun.

Ei,
Trebuie să mă pregătesc să merg în Osaka.
Am fost invitat la Festivalul Camui Gakuen din Osaka.
Se pare că voi urmări Camui Gakuen peste tot în Japonia.

Abia aștept....

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. DECEMBER”.

În afară de mine,
Nu este nici un alt artist care să fie potrivit pentru decembrie așa cum sunt eu.

Pentru a mă asigura că luna decembrie a voastră nu va fi singuratică,
Ca un pom de Crăciun,
Voi fi lumina voastră.

Din acest motiv,
Nu veți fi niciodată singuri.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)
http://ch.nicovideo.jp/channel/gackt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!