luni, 18 ianuarie 2016

Canalul GACKT – discuția 120 a revistei-blog 7.01 (16 ianuarie 2016)

” Manipulează-mă, ca pe o păpușă,,,♪♫

Beep...
Da, alo.
Oh...tu ești.


Ce mai faci? Ai petrecut sfârșitul anului peste hotare, nu?

Eh?
”M-am întors în Japonia.
Fratele mai mare este acum, în Singapore, nu?”
...spui.

Ce este asta??
Ah...informare de pe Instagram, da.
Așadar și tu verifici.



Nu,
Deja m-am mutat și sunt acum în Filipine.
Ieri, am sosit în Filipine.

”EH---!!!
Nu este aceea mutare prea rapidă?!”
...spui...

Ei, este adevărat dar...
Lucrul despre Singapore,
Este că, nu este o mare diferență față de Malaysia
Așadar, chiar dacă aș fi stat acolo, nu era amuzant.



Sincer.
Și diverse lucruri sunt scumpe,
Recent, și calitatea diverselor servicii a scăzut.

Serviciile din Malaysia sunt și mai bune,
O grămadă de lucruri,
Și să mergi pe stradă este distractiv.



Și străzile nu sunt așa de aglomerate ca în Singapore.
Ei bine,
Blocările de trafic sunt problematice, totuși.
Și evit blocările de trafic
Pe cât de mult posibil.

”Recent,
Îți conduci și Lamborghini-ul?”
...întrebi...

Așa este.
Când doresc să merg la cumpărături,
Urc în Lamborghini-ul meu.
Așa ajung și mai repede acolo.


Este amuzant să faci asta.
Peisajul pe care îl văd când conduc
Este cel mai bun peisaj
Pentru cineva ca mine, căruia îi plac mașinile.

”Cum e în Filipine??”

...întrebi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!