marți, 26 ianuarie 2016

Gackt blog - 25 ianuarie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 121 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.


M-am întors în Japonia.
Și cum mă îndreptam spre salon să mă tund,
Maseur-ul meu cumva a aflat că sunt acolo
Și a venit ca vântul.

”Waka, bun venit înapoi! Ceva rău s-a întâmplat.
Chiar acum, Japonia este într-o zarvă...”


De parcă a fost prea brusc,
Nu știam deloc ce se petrecea.
M-am întrebat dacă, cât timp am fost peste hotare,
Problemele politice ale Japoniei
Sau chiar economia sa au suferit modificări majore...

Ceea ce mi s-a spus a fost
Scăderea drastică a lui Nikkei din Anul Nou
Și cu asta în minte, am spus

”Mai degrabă,
Creșterile puternice de până acum au fost forțate
Așa că doar se întoarce la starea sa normală,
Nu e nimic de care să fi surprins.
Întrebarea principală este
Cum se vor descurca cu astea de acum până la Jocurile Olimpice...”

Cu acest răspuns,
Maseur-ul a spus

”Până la Jocurile Olimpice?
Nu are nimic de a face cu asta.
Mai degrabă, concluzia se va afla în următoarele zile.
Din moment ce presa duce un întreg circ media în jurul subiectului.”


Am fost șocat.
Economia ce scade a Japoniei sau chiar problema de pensie,
Sunt deja atât de inevitabile...?

”Care este motivul pentru asta?”

Am întrebat, și prietenul meu mi-a răspuns.

”Știrile s-au împărțit complet în două părți,
Probabil că există și manipulare media implicată.
Fie se destramă sau rămân împreună...”

Nu, nu,
Nu îmi pot imagina că administrația Abe
Să aibă asemenea dezvoltări
Într-o asemenea perioadă.

”Asta este imposibil!” am spus.



Am răspuns cu indignare, și după o perioadă, mai târziu

”Dar,
Se pare că Kimu Taku (Kimura Takuya)
Și ceilalți membrii sunt complet lăsați în voia sorții.
Waka este destul de apropiat de ei, nu?”

”??????”

Și așa am aflat că
În prezent, în Japonia,
Problema dezbinării SMAP-ului
Nu îi are doar pe jurnaliști, ci și însăși lumea politici
Într-un haos.


Apoi,
Maseur-ul mi-a spus un singur lucru,

”Tu chiar nu ai știut???”

Încă de anul trecut am tot înregistrat constant,
Și,
Din moment ce am trăit pe plajă,
Departe de lume,
Se poate spune că sunt complet
În necunoștință de cauză de acest incident.


Dezastruos, după ce am fost un pustnic (referire la mitul lui Urashima Taro)
Am citit câteva diverse articole.

Sincer,
Sunt multe articole ciudate
Care au scris despre lucruri importante, cum ar fi
Cine are dreptate
Și cine greșește.


Mai mult de atât,
Este cel mai rău
Că există într-adevăr informație scrisă
Despre care parte este bună sau rea.
Și un cuvânt care apare des este
”Trădare”.

Nu există nimic mai revoltător
Decât o a treia parte care conduce asemenea lucruri bazate pe speculare.
Asta este,
Ceva ce doar oamenii respectivi pot simți în ei însuși.
Și nu ceva ce o a treia parte se poate plânge despre.


Sincer,
Sunt un număr de articole
Ce vor lăsa cititorii într-o stare proastă după ce citesc.

Pentru membrii din SMAP,
Cred că au propriile lor gânduri,
Lucruri pe care vor să le spună și să le facă pe cont propriu.
Totuși,
În această industrie unde circumstanțele adulților sunt intercalate,
Însuși membrii SMAP, care sunt implicați în asta
Sunt cei care știu cel mai bine că
Sunt multe lucruri care nu pot fi spuse cu voce tare.


Nu este nevoie de o a treia parte ca să facă zgomot despre asta.
Este mai bine doar să așteptăm ca ei să o spună,
În plus, și ei
Probabil înțeleg cât de semnificativ este
Impactul existenței sau a dezbinării SMAP-ului.

Răspunsurile pe care ei le dau,
Cuvinte ce vor veni de la ei,
Și emoțiile în conflict a fanilor care au sprijinit SMAP-ul,
Probabil că se vor calma în timp,
Și în activitățile lor care vor urma,
Ar trebui să răspândim energia
Că asta este ceva ce s-a întâmplat în trecut.

Mai mult sau mai puțin,
În grupuri sau unități, sau chiar și bande
Este ceva absolut normal să fie argumente cam de 10-20 de ori așa că,
Nu am văzut niciodată un grup care să poată spună
”Toți membrii se înțeleg extrem de bine!”.


Cum fiecare are propriile sale idei,
În timp ce își înțeleg motivul de existență și semnificația lui,
Sunt cu toți recunoscuți punct cu punct,
Și toată lumea progresează puțin câte puțin.

Cel mai dificil lucru este,
Să nu îți poți transmite sentimentele celeilalte părți
În ciuda faptului că te-ai gândit la ei.


Timpul petrecut nu se poate întoarce.
La fel este și cu lucrurile bune și rele.

”Dar este din cauză că suntem oameni”
Sunt tot feluri de lucruri.

Și așa,
Mă întreb câți ani au trecut
De când am venit de ziua ta cu mâinile împreunate.

Și pentru mine, de fiecare dată,
Ajung la mormintele membrilor care au murit
Și îmi împreunez mâinile astfel,
În acel punct din timp,
”Nu erau mai multe lucruri pe care le-aș fi putut spune...”
Sau
”Nu erau mai multe lucruri pe care le-aș fi putut face...”
Timp după timp, îmi pun aceste întrebări.
E la fel indiferent de cât de mulți ani au trecut,
Și YOSHIKI  a spus același lucru...


Dar, nu ne putem întoarce în timp.
Cu siguranță nu ne putem întoarce în acel timp.

Nu doar de la fani,
Și de la mogulii din și fără afaceri,
Nu cred că sunt singurul
Care încurajează cu pasiune viitorul lor
Și dorește cu căldură să-i vadă reușind.

Cel puțin, din partea fanilor,
Indiferent de câte gânduri diferite ați putea avea,
Vă rog să le
Așteptați acțiunile și activitățile după asta.

Cu toți facem greșeli, ne chinuim,
Sau chiar regretăm lucruri din trecutul nostru.
Dar voi nu sunteți greșelile voastre,
Nu sunteți chinurile voastre,
Și ACUM sunteți aici cu puterea
De a da formă zilei și viitorului vostru.

Sincer sper că
SMAP, ca semnătură a națiunii,
Să poată spune ”Și un asemenea lucru s-a întâmplat”
Și să râdă despre asta peste câțiva ani,
Și că de acum încolo, vor continua să aibă activități minunate.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!