joi, 14 ianuarie 2016

GACKTIONARY - Capitolul 3 (Acțiune)


3.自信は自分の中から振り絞るもので、人から与えられるモノじゃない。
 Încrederea în sine este ceva ce obții de la tine, nu ceva ce îți este oferit de alți.

Fanii îmi spun deseori ”Te rog, dă-mi curaj. Nu am încredere, te rog să-mi dai”. Dar nimeni nu ar avea probleme dacă ar fi ceva ce se poate da ușor. Asta ar fi prea convenabil. De ce spun cu toți ”dă-mi, dă-mi”?
Vreau să le spun ”Nu spune ”Dă-mi!”. Nu așa funcționează, nu?”.
Când ceva vă este dat pe gratis, nu puteți găsi valoarea în el, decât dacă este ceva de care aveți nevoie. Este același lucru și la ”curaj” și ”încrederea în sine”. Dacă cineva vi le dă în mână, vor fi asemeni hainelor cu o mărime greșită. Nu le puteți purta, și nu vor arăta bine pe voi. Nu le puteți face ale voastre. Ar fi ca o armură de mărime greșită.
Ideea este că, fiecare are propriul său loc pentru curaj și încrederea în sine.
Curajul și încrederea în sine nu au nici o semnificație decât dacă vi se potrivesc vouă. Trebuie să le croiți după voi. Altfel, nu vor fi armuri care le puteți purta.
Însuși kanji-ul este scris astfel: ”(însuși)(încredere) – Crede în tine. Nu puteți crede în voi însăși dacă încrederea vă este dată de altcineva, pentru că ceea ce puteți crede este rezultatul propriilor voastre acțiuni. Veți putea crede în voi înșivă doar după ce experimentați rezultatele, nu?
Cu alte cuvinte, încrederea în sine nu este rezultatul a ceva ce vă este oferit de alți, ci ceva ce se naște dintr-un ciclu deprins în care, după ce treceți printr-o experiență rezultată din propria voastră acțiune, puteți ajunge să credeți în voi înșivă pentru prima dată.
Și asta e ceea ce devine curajul vostru și încrederea în sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!