sâmbătă, 18 august 2018

Gackt blog – 14 iunie 2017

Mi-am pierdut pașaportul...

În timp ce îmi fac o perfuzie, îmi termin munca.
S-ar putea să nu mă simt bine din cauza oboselii pe care am acumulat-o,
Dar corpul meu se simte greu.


Ei bine, nu am ce să fac.
Am sentimentul că am exagerat puțin.

După muncă, m-am îndreptat spre Shinjuku.
Astăzi, mi-am făcut timp să îmi refac pașaportul.



Este ceva timp de când am mai trecut prin Shinjuku.
Este o zonă pe care nu prea o știu, chiar și pe când locuiam în Tokyo,
Am venit rar pe aici...
Să ajung în Shinjuku pentru prima dată după ceva timp,
Am sentimentul că s-a schimbat mult, dar poate sunt doar eu.

În circumstanțe normale,
Ar fi trebuit să fiu în Hong Kong astăzi, dar
Am întâmpinat niște probleme când am lăsat pașaportul staff-ului meu
Și staff-ul l-a pierdut, iar în cele din urmă nu a mai putut fi găsit.
Cu câteva zile înainte de a pleca spre Hong Kong, am realizat că nu am pașaportul
Și chiar dacă am încercat să îl caut, era de negăsit.



Și-au cerut scuze de nenumărate ori, dar nu eram furios sau altceva.
Chiar dacă deveneam furios, nu s-ar fi schimbat nimic oricum,
Și nu face ca ceea ce este pierdut să apară.

Au spus că s-au gândit că aș fi fost cu mult mai furios...
Dar nu se va schimba nimic chiar dacă mă enervez.
Ei bine,
Este păcat că nu poate fi găsit,
Dar doar m-am gândit că va fi problematic să cer procesarea a mai multor vize.



Chiar și așa, pierzându-mi pașaportul,
De data aceasta, am înțeles că este destul de problematic să ți-l refaci.
Oricum ar fi, este o bătaie de cap.

Totuși,
Când merg peste hotare,
Străinii trebuie să își care pașapoartele cu ei.
Să îl tot scoți crește enorm probabilitatea de a-l pierde.
Am ajuns să mă întreb dacă nu este o cale mai bună de a face asta...

În geanta mea,
Țin de obicei o copie laminată a pașaportului meu, dar
Au fost ocazii în care am prezentat aia în loc de pașaport
Și mi s-a spus că nu se ține cont.
Totuși, ar fi grozav dacă ar fi existat o metodă mai bună.



Dacă permisele sau cărțile de identitate japoneze ar fi scrise în engleză,
Ar putea fi folosite în jurul lumii, dar dintr-un anumit motiv,
De ce sunt scrise doar în japoneză...
Asta este o întrebare bună.

De data aceeasta, i-am contactat înainte
Pentru re-emiterea pașaportului meu, așadar
Procesul în sine a fost completat excepțional de ușor.

Totuși,
Sunt multe documente ce au trebuit să fie pregătite în avans.
Un pașaport nu este ceva ce să pierzi...

Ar trebui să îmi fac o geantă să o folosesc peste hotare.
Sunt și câteva bune.



Seara,
Am deschis o sticlă de tequila pentru a sărbători pentru un senpai, dar
Aceasta este o tequila pe care am deschis-o pentru prima dată, și a fost excepțional de delicioasă
Că i-am făcut o poză.

Recent, au crescut numărul varietăților de tequila.
Dacă sunt și altele delicioase, le voi încerca treptat pe toate.

Ei bine atunci,
Plec către Hakone acum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!