sâmbătă, 18 august 2018

Gackt blog – 11 iunie 2017

Festivalul Gakuen a școlii CamuiGakuen din Fukuoka

De data aceasta, pentru a vedea Festivalul Gakuen a școlii Camui Gakuen din Fukuoka,
Am făcut drum până în Fukuoka, dar
Noaptea trecută, am băut cu prietenii mei din Fukuoka pentru prima data după ceva timp.

Din moment ce nu prea mă întorc în Japonia,
Momentele când mă întâlnesc cu prietenii mei locali și mânânc cu ei,
Sau beau cu ei astfel, sunt cu adevărat momente prețioase.

Probabil din cauză că am avut puțin prea mult,
Dar m-am trezit simțindu-mă nu prea grozav
Și atunci am primit un mesaj exasperant de la Președintele Consiliului de Studenți Camui Gakuen.

”Dacă și repetiția este bine, te rog să vii să arunci un ochi <3

Mai exact, de ce
Vrea ca eu să încep să privesc repetițiile de acum încolo, nu am nici o idee, dar
M-am pregătit să ies și m-am îndreptat spre locație.
Când am intrat, comitetul executiv m-a primit.

Fiind precauți,
Au spus că mă pot lăsa să privesc repetițiile din spate
Și astfel, i-am privit de pe locul PA.


Asta este ceva ce întotdeauna îmi vine în minte, dar
Impresia pe care studenții Camui Gakuen o lasă este mai degrabă diferită decât de obicei,
Dar seriozitatea lor, presupun, îți întrece așteptările și probabil e mai potrivit să fie numită importanță...
Deseori simt că sunt de acel tip.

În special când consideri asta din atitudinea normal jucăușă a Președintelui Consiliului de Studenți,
Acțiunile sale în a face orice dorește,
Și sentimentul acela de a nu se reține față de nimeni,
Nu te poți abține să nu te gândești că este destul de neobișnuit că
Ceilalți studenți pot repeta serios astfel.

Chiar până înainte de momentul spectacolului,
Am putut vedea că toți studenți voiau să facă să fie mai bine decât precedentul spectacol.
Chiar trebuie să mă înclin înaintea atitudinii lor ferme, în ciuda faptului că sunt elevi de liceu.




Festivalul Gakuen începe,
Și, ca de obicei, interpretarea membrilor F9 unde își pun viața la linie este amuzantă.
Poate pentru că dau tot ce au în a glumi este ceea ce face a fi amuzant.
Sincer,
Chiar nu am vorbit cu membrii F9, dar
Mă fac să mă gândesc că ei întotdeauna înfruntă lucrurile serios.
Sau este doar din cauză că le este frică de Președintele Consiliului de Studenți...



Interpretarea SEX JAPAN  a început și,
Comparată cu ceea de ultima dată, armonia lor în interpretare a devenit mai bună.
Am putut auzi că sunetul s-a schimbat destul de mult.
Tensiunea de la Președintele Consiliului de Studenți a fost și astăzi mare.

Am putut auzi că și melodiile au fost interpretate destul de bine.
Auzind o asemenea interpretare mă face să mă întreb dacă chiar sunt elevi de liceu...

Această calitate este serios de remarcabilă.
Ceea ce ei interpretează sunt cover-uri a unor melodii faimoase, dar
Abilitatea lor de interpretare și cântare nu este diferită de cea a unui profesional.



Chiar și privind-ul ca pe un spectacol, nivelul lor este destul de mare
Și presupun că poți spune că spun asta fără vreo favoare.

Și partea Balue Hearts din a doua jumătate
A fost executată cu un sentiment destul de bun.



În festivalurile Gakuen din trecut,
Balue Hearts a fost pur și simplu plănuit să fie pentru distracție, dar
M-a făcut să mă gândesc că în cele din urmă este doar o interpretare de conexiune...dar
De la acest festival Gakuen și mai departe, își măresc profilul destul de mult.

Și calitatea este destul de mare.



De data aceeasta, din cauza timpului, m-am putut uita doar până aici, dar
După ce am plecat,
Din nou, am avut ceva timp liber ca mai înainte.

Îl voi vizita și pe următorul de la Nagoya.
Presupun că aș putea la fel de bine să îmi fac timp să merg.
Festivalul Gakuen de anul acesta este de o calitate complet diferită față de ultimul.
Am să încerc să îmi aranjez programul.
Un indiciu din live-ul meu s-ar putea să se găsească.

Trebuie să merg să mă întâlnesc și cu prietenii mei din Nagoya după așa mult timp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!