joi, 9 august 2018

GACKTIONARY - Capitolul 73 (GACKTism)


Capitol ”GACKTism”  ( GACKT主義 )


73.「何でできるって言い切れるんだ?」
って聞かれたら、「それは僕だから」。
Dacă mă întrebați ”De ce poți spune cu încredere că o poți face?”, ”Asta pentru că sunt eu”.

Asta este deja un obicei pentru mine să o spun. Dacă mă întrebați dacă pot sau nu face ceva, cu siguranță voi spune ”O pot face!”. Și dacă mă întrebați ”De ce spui asta?”, cu siguranță voi spune ”Pentru că sunt eu”. Oamenii deseori îmi spun ”Ești încrezător, nu?”, dar nu este cazul. Nu am încredere sau altceva asemănător. Totuși, un lucru pe care pot spune că îl am este convingerea.
Să spunem că este o persoană A și eu. Dacă A este considerat cel mai bun din lume, probabil că nu pot fi comparat cu A. Dar, dacă A este al 1000-lea din lume, asta înseamnă că sunt alte 1000 de persoane care sunt mai bune decât A, atunci de ce să nu devin unul din aceste persoane?  Desigur, pentru a obține asta probabil că va dura ceva timp, și probabil va fi necesar și efort, dar dacă o faceți cu seriozitate, cu siguranță veți reuși să ajungeți acolo. Asta este pur și simplu convingerea.
De asemenea, mai este și faptul ca tu să-ți aplici propriile cuvinte asupra ta. Forțându-te astfel, nu mai puteți brusc fugi deloc, este la fel cu a începe o bătălie cu povara unui colț în spate. Când suntem împinși într-un colț, oamenii, cumva vor arăta o putere de neexplicat.
Nu este o zicală populară ”un șoarece încolțit va mușca pisica”? Cum este de așteptat, un șoarece încolțit va arăta o putere de neașteptat. De când eram mic, tatăl meu obișnuia mereu să spună ”Nu îmi pasă dacă intri într-o încăierare. Dar, neapărat, trebuie să o duci până la capăt”. Și ”Dacă ai de gând să o faci, obligă-ți oponentul să vrea să se retragă”. De asemenea, mi-a spus că dacă sunt încolțit, este posibil să fac brusc anumite lucruri oponentului. Chiar cred că asta este adevărat.
Este un mod de a face lucrurile. Înseamnă să folosiți imaginea de a fi încolțiți, și să vă folosiți la maxim de istețime și momentum. Ei bine, în cazul meu, nu sunt șoarecele încolțit, pentru că scot putere din interiorul meu. Eu sunt ”The Fist of The Northen Star”. (râde)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!