vineri, 10 august 2018

GACKTIONARY - Capitolul 78 (GACKTism)


78.”肌身離さず持っているものは男としての誇り“。
Lucrul la care nu ar trebui să renunți niciodată și întotdeauna să-l ții aproape de tine este mândria ta de bărbat.

Asta a fost când am fost întrebat ”Ce aduci cu tine când călătorești?”. Dacă mă întrebați ”Ce ai aduce cu tine cu siguranță?” am să răspund ”Mândria mea de bărbat”. Nu mă părăsește niciodată, și o țin mereu aproape.
Dacă asta se pierde, indiferent de cât mulți bani aveți, indiferent de cât de multe haine aveți, chiar și dacă aveți numai un schimb de haine, indiferent de ceea ce faceți, nu vă veți bucura. Mai degrabă, dacă aveți doar acest lucru, chiar dacă nu aveți bani, puteți călători. Puteți crea diverse lucruri, și chiar să le și primiți. (râde)
Indiferent de cât de bogați sunteți, decât să aveți ceva ce pierdeți odată ce a fost folosit, să aveți ceva ce cu siguranță nu veți rămâne fără, vă va face mai puternici în schimb. ”Mândria de bărbat” este sursa puterii tale. Dacă gândiți astfel, chiar și când sunteți întrebați ”Ce ai aduce cu tine pe o insulă părăsită?”, veți putea răspunde la aceea întrebare. Veți fi capabili să trăiți puternic. Nu fiți singuri sau să plângeți. (râde)
Mândria voastră de bărbat este echivalentă cu mândria voastră în viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!