joi, 16 august 2018

Gackt blog – 10 iunie 2017


Primul solo live BALUE HEARTS

Vremea a fost frumoasă încă de dimineață.
Președintele Consiliului de Studenți m-a sunat, și mi-a spus să vin în acest parc
Dar eu am venit tot drumul până aici și el chiar nu se arată.

Atunci,
Am primit un număr de poze și un mesaj.


”Am terminat cu un ceai la o cafenea, așa că
Deja te așteptăm la club.
Scuze!!”

Ce naiba e asta după ce m-a rugat să vin!!
Poți face orice vrei dar chiar și asta are o limită!!
O poză ce îl înfățișa pe Președintele Consiliului de Studenți cu membri F9 plimbându-se prin parc
Mi se arăta pe ecranul de la telefon.


Serios...
Exact de asta urăsc ștrengarii!

Din moment ce nu se poate face nimic, chiar dacă mă enervez, m-am îndreptat către club.
Cum acesta este primul concert solo live pentru BALUE HEARTS
Se pare că se va ține la DRUMLOGOS din Fukuoka
Așadar, acolo mă îndreptam.



Acest club este cel în care
Am ținut turneul meu solo, numit ”DRUG PARTY”, și asta este prima dată când îl vizitez de atunci.
Este foarte nostalgic.

Chiar și așa,
Pot doar să cred că concerul solo al celor de la BALUE HEARTS
Va fi sincer de ridicol...

Ar trebui să intru repede și să arunc o privire...


Cum era de așteptat, sunt jucăuși...
Asta este ceea ce am crezut dar,
Cumva păreau că exersau ceea ce vor face pentru live...

Ce au de gând să facă?
Nu îmi pot imagina deloc.



Își fac repetițile serios...
Atunci de ce m-au chemat?
”Este nevoie de mine să vă văd la repetiții de acum înainte?” m-am gândit, dar
Mi-am amintit de un numărd de lucruri din trecut.
Când aveam 20 de ani, și eu am fost prin cluburi astfel.



Din moment ce nu voiam să le stau în cale
Am intenționat să îi privesc de mai departe, dar
În cele din urmă,
Fără vreo conversație sau un singur cuvânt spus, concertul a început.



Nu lasă impresia că este primul lor turneu solo,
Au oferit o interpretare uitmitoare.
Este impresionant.
Interpretatea lor nu lasă impresia că sunt studenți de liceu.
De asemenea,
Felul în care sunt calmi pe scenă este ciudat.
Au fost chiar și momente când au cam devenit obraznici.
Ar fi fost ceva mai bine dacă ar fi fost măcar puțin mai mult agitați...



În ciuda faptului că am observat diferența de temperatură normală dintre
Vocalistul Baruto și ceilalți membrii,
Concertul însăși a fost mai potrivit de excepțional să fie numit entertainment
Și a fost un concert bun.
Se pare că locul lor pe scenă va deveni din ce în ce mai bun
Și astăzi, am decis să merg în liniște acasă, fără a-i striga.

La sfârșit,
Au avut o sesiune de întâlnire cu fanii când ieșeam pe ușa de intrare, dar
Presupun că fără a spune anume, știți că Președintele Consiliului de Studenți nu era acolo.
Ca de obicei, face orice vrea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!