joi, 9 august 2018

GACKTIONARY - Capitolul 76 (GACKTism)


76.他人が当たり前に見ているものを
僕は見てないのかもしれない。
Lucrurile pe care alți oameni le consideră normale
S-ar putea să nu fie considerate normale pentru mine

În timpul erei Malice Mizer, mă uitam cu membrii trupei la televizor. În timp ce făceam asta, lucrurile care îi făceau pe ei să râdă nu mă făceau pe mine să râd. Dar când ei nu râdeau, eu râdeam. Mi s-a spus că era ciudat. Și că stăteam prost la a-mi sincroniza râsul. Atunci când am întrebat ”Hey, deci de ce a râs toată lumea la aia?”, au spus că din cauză că este amuzant, dar, am început să mă întreb dacă este din cauză că și toată lumea se uită prea mult la televizor, că doar le-a fost imprimată iluzia a ceea ce este amuzant.
Dacă nu este despre ce este cu adevărat amuzant sau nu, doar prin a vă lăsa purtați de ceea ce ”este amuzant”, nu va deveni un caz unde voi nu râdeți într-adevăr pentru că ceva este amuzant? Cred că cel mai important lucru este să fiți capabili să vedeți lucrurile pe care doar voi le percepeți.
Din fire, asta este ceea ce oamenii din industria creativă ar trebui să aibă. Astfel, ei nu vor putea crea lucruri noi.
Asta este la fel și pentru entertainer-ii care creează material ce este similar cu altul. Pentru entertainer, în primul rând, deși trăiesc într-o lume în care este dificil să supraviețuiești, care este motivul pentru care au o a doua sau o a treia persoană cea mai bună? Când este ceva ce îi face pe toți să râdă, se vor gândi că ”funcționează” și vor crea și mai mult, și asta va funcționa doar până la a doua sau a treia repetiție. Până ce se termină, este deja prea târziu.
Ce este important este să veniți voi primii cu idei pe care doar voi le puteți crea. Asta este foarte dificil. Dar, de ce oamenii creativi sensibili merg toți după aceleași sentimente pe care populația generală le are? De ce văd toți aceleași lucruri? De ce, râd la aceleași lucruri?
Privind la momentele în care toată lumea râde, membrii trupei mele s-au gândit ”Cum este de așteptat, aici e unde râzi!” Și într-adevăr, râdeau în timp ce priveau. Să râzi la persoanele care râd. Răcoritor, nu-i așa? Dacă faceți asta, veți primi priviri extrem de urâte de la oameni. (râde)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!