joi, 12 mai 2016

Gackt blog – 12 mai 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 130 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

După ce concertul s-a terminat,
Am realizat că nu îmi mai pot folosi vocea deloc.
Mă întreb dacă ve reveni până la următorul concert...
Acesta este un lucru pe care nimeni,
Nici măcar eu, nu îl știu.


VISUALIVE-ul
Mă seacă de energie și timp
Ca un fel de demon.

Chipul meu obosit este reflectat în oglindă.
Nu prea pare că am să mă pot mișca o perioadă.
În ciuda acestui fapt,
Reflexia mea din oglindă râde.


Chiar și într-o asemenea stare,
Dintr-un anumit motiv, zâmbete apar pe fața mea.

Până la începutul acestui LAST VISUALIVE,
Mi-a luat 7 ani
De la ultimul VISUALIVE RR2 ”Requiem et Reminiscence II”.

Totuși,
Când începe să pară că turneul a început,
Deja am trecut prin jumătate din el.

Într-o clipită...

Munca noastră este similară
Construirii unui tunel.


Ca și cum ai săpa un tunel,
Cere mult timp și muncă.
Nu doar planificarea și organizarea consumă timp,
Ci chiar și când începi munca,
Aceasta nu progresează atât de mult pe cât te așteptai.
Pentru a preveni orice accident,
Trebuie să fii extrem de atent.



Totuși,
Odată ce tunelul este complet,
Să îți amintești timpul
Și efortul depus pentru a trece prin tunel
Se va întâmpla de multe ori într-un moment
Și nimeni nu va observa
Cât de multe gânduri sau persoane au fost implicate.

Îmi place să conduc dar,
Pieptul meu întotdeauna doare când aceste gânduri ies la suprafață
Ori de câte ori trec printr-un tunel.

Pentru că se compară cu munca mea.




Este similar cu munca mea.
Pentru concertul meu,
Plănuiesc și fac producția de la schiță,
Să pot crea ceva unicat,
Care nu poate fi întrecut de alți artiști.

Totuși,
O perioadă enorm de mare de timp trebuie dedicată.

Și,
Sunt chiar și persoane care simt că
Perioada incredibil de agitată de timp
De dinainte ca LAST VISUALIVE să înceapă
S-a întâmplat acum mult timp.
Și asta îi face să se gândească ”Chiar a fost o asemenea perioadă...”


La acest nivel,
În acest turneu,
Trecerea timpului este extrem de rapidă.

Asta din cauză că,
Pentru fiecare concert,
Gândurile născute din dorința de a crea ceva de o calitate înaltă,
Ceva ce este cel mai bun,
Sau ceva ce nici măcar nu este acolo,
Sunt mereu acolo de fiecare dată când facem concertul
Din momentul în care sosim la locație până se termină,
Până în punctul în care toată lumea uită de trecerea timpului
Și continuă cu disperare.



După ce concertul se termină,
Corpul meu de mort nu se poate mișca.
N-am uitat la propriul meu corp nemișcat și m-am gândit că
Asta trebuie să însemne să îți folosești toată energia și voința.

Ar putea suna ca o exagerare dar,
Eu însumi cred că asta este normal.
Dacă alți artiști
Spun că propriile mele cuvinte sunt o exagerare,
Probabil că fie au o energie enorm de mare sau
Au fost înzestrați cu talent.
Este un lucru minunat.



Din păcate, eu nu am acest fel de avantaj.
Deja a devenit normal pentru mine
Să mă prăbușesc în timpul concertului,
Sau să-mi pierd conștiința,
Și să mă trezesc sau să-mi revin
Și apoi să întreb cât de mult timp a trecut.


Când mă gândesc ”De aici mai sunt 20 până la sfârșit...”,
Un sentiment inexplicabil de singurătate iese la suprafață.
Când te gândești la oboseala de la concert
Ai simți în mod normal ușurare dar,
Câdn mă gândesc la sfârșit,
Este ca și cum munca în care am pus atât de mult suflet va dispărea...
Și are un sentiment de pierdere, presupun...

Înainte de a pleca după concert,
Cu siguranță voi apărea la dezmembrarea scenei.
Chiar și cu acel sentiment de nedescris
Am să vorbesc cu prietenii care lucrează.



Astfel,
Asamblăm
Și apoi dezasamblăm iar pe fiecare,
Și trecem la următorul.

În orice caz,
Calitatea acestei lucrări ”Saigo no Tsuki”
A crescut la noi culmi,
Și
Am să fac un live energic care va trăi pentru totdeauna
În persoanele care vin să-l vadă.


Am sentimente amestecate dar,
Cum era de așteptat, motivul pentru care zâmbesc
Este din cauză că imaginea voastră, care veniți să vedeți concertul
Apare în inima mea.

”Să-ți amintești că ești pe cale să mori este cea mai bună cale
Pe care o știu pentru a evita capcana de a te gândi că ai ceva de pierdut”

Până ce îmi voi pierde vocea,
Până ce rămân fără viață...
Cu siguranță este o binecuvântare
Să pot gândi astfel.

Orice ar fi, spre cel mai înalt
Loc spre care pot ajunge.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!